Мінфін - Курси валют України

Встановити

Концлагерна фотоідентифікація клієнтів у банку аваль

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
2022.10.20 онлайн замовив картку але отримати її заважає незаконна вимога банку пройти фотоідентифікацію концлагерного типу — це коли подібно вязню тебе фотографують з табличкою на грудях на якій вибито порядковий номер (ідентифікатор, штрихкод), тільки замість великої маленька пластикова картка з номером.

Поперше, моє питання (0800500500): «На підставі яких нормативноправових актів грутнтується ця ганебна вимога банку» — у відповідь обмежилось загальною фразою: «на підставі договору оферти», а про зконодавство ні слова.

Подруге, ні який «договір оферти» я в очі не бачив, лише відмітив «Я погоджуюсь з правилами обслуговування та приймаю умови обробки персональних даних» що було за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/privacy-policy-170621.pdf

Потретє, в тому документі лише декілька загальних фраз про «фото- та відеоідентифікації, верифікації клієнтів», і жодної згадки про те, в якій формі та яким чином то все має відбуватись.

Зараз фото- та відео- фіксація ведеться на кожному кроці і я погоджусь на фотографування але не з номерною пластиковою табличкою в руці на рівні грудей!

P. S. 0800500500 ще й загадало мені у відділенні маску надягнути — то ви шановні на свій персонал спочатку там маски-ковідараски повдягайте, а потім клієнтів будете вдягати!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 9:16
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розуміємо, що фото при отриманні картки може доставити Вам певний дискомфорт. Проте, ця необхідність викликана певними вимогами безпеки. Мета дуже проста – маємо зафіксувати факт отримання картки саме власником. Фотографуванням Ви підтверджуєте Банку, що отримали Карту. Регламентуємось Правилами обслуговування --> п. 8.1.1
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та бажаємо аналізувати ситуацію звернення до підтримки та відділення, після цього надамо відповідь.
З повагою та турботою,

@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+15
Три літри
Три літри
28 жовтня 2022, 8:20
#
Оце маразм, дітки
+
0
Повелитель Солнцеликий
Повелитель Солнцеликий
28 жовтня 2022, 11:53
#
@RaifHelp — ви самі розумієте, до якого маразму ви докотились? «Регламентуємось Правилами обслуговування -→ п. 8.1.1» — забаганка виключно банку, не законодавства. «зафіксувати факт отримання картки саме власником. Фотографуванням Ви підтверджуєте Банку, що отримали Карту.» — у відділеннях досить відеокамер для «зафіксувати факт отримання картки саме власником», і власник ставить підпис під договором про отримання і все інше. Крім того, це ж можна робити у більш дружній та діловій формі, наприклад передачею картки з рук в руки, фотографувати коли співробітник банку і клієнт тримаються за картку та дивляться в камеру, а не фотографувати клієнтів наче вязнів коцтабору. Скоро дійде до того, що фіксування факту отримання будуть випалювати на запястках (на лобі) або чіпуванням?!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Концлагерна фотоідентифікація клієнтів у банку аваль