Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий банк!Якби можна було то і однієї зірочки не поставила б!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ганна Задорожна 17 квітня 2024, 8:35
Відділення за адресою: Полтава, вул. Гагаріна, 5
Сьогодні, 17 квітня 2017 року близько 7−20 ранку поповнювала кредитну картку в терміналі, після чого термінал ВИЛУЧИВ мою картку, з невідомих причин! Тех підтримка ніякої відповіді не надала, окрім «пошкодження картки і технічний збій термінала».Картка в мене НОВА! Я її нещодавно отримала, витративши на це ДВІ години!(Це окрема історія) Вона в ідеальному стані! Технічний збій? Чому я повинна витрачати свій час, свої гроші із за того, що у Ощадбанку ПОСТІЙНО технічні збої і термінали по місту Полтава не працюють?!Їх і так від сили 5 штук на все місто і чотири не працюють систематично! Мені страшно згадувати ті дві години, які я витратила при перевипуску (увага, перевипуску!!)зарплатної картки і мені нав’язали ще й кредитну картку! Я хочу почути відповідь з яких причин вилучено мою картку і хто мені компенсує мій час, витрачений на біганину по відділенням Ощадбанку для відновлення картки?? Ощадбанк найгірший банк країни! Ви не бачите скільки негативних відгуків про вас? Може час щось вирішувати? Чи вас все влаштовує? Моє підприємство нав’язало свого часу мені ваш банк як зарплатний. Так і працюєте? Нав'язуєте людям свої послуги? Бо нормальна людина, при розумі, ніколи з вами не зв’яжеться!

Коментарі - 4

+
0
vadymbanker
vadymbanker
17 квітня 2024, 9:38
#
Якщо це було в відділенні, запитайте у менеджера, можливо вона зможе ії вилучити. Я поповнює в easaypay, без комісії, картку вставляти не потрібно.
+
0
Ганна Задорожна
Ганна Задорожна
17 квітня 2024, 11:01
#
Дякую за пораду. Я розумію,що можна і переказом з картки на картку поповнювати і тд, але це не вихід. Окрім того,що в моєму місті терміналів зовсім мало (це м’яко кажучи) так ще й багато не працюють, з постійним повідомленням «Технічні несправності», або прац.чі з такми от глюками,що просто на рівному місці вилучають картку і створюють купу проблем.
Ні,це було не у відділенні і о 7−20 ранку, коли відділення починають працювати не раніше 8−30 (моє так точно).
+
+15
19036256
19036256
17 квітня 2024, 18:07
#
Ганна Задорожна,інкасацією терміналів та банкоматів займається інша,спеціальна служба,тому банк і гаряча лінія нічого Вам не зможе сказати.Для початку у додатку Ощад 24 установіть усі нульові ліміти на всі операції,це буде захист Ваших коштів від операцій в інтернеті та в магазинах,просто зняти кошти у банкоматі не зможуть без пін-коду,який знаєте тільки Ви,тому поки що треба у відділені писати заяву на вилучення картки з терміналу для повернення Вам,блокувати картку не потрібно,бо розблокування не безкоштовне.Сбої в банкоматах і терміналах бувають усюди,не тільки в Ощадбанку.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
17 квітня 2024, 12:58
#
Данную проблему можно решить только в отделении. Горячая линия здесь бесполезна (как и в других случаях)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Жахливий банк!Якби можна було то і однієї зірочки не поставила б!