Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Заблокували рахунок, не дають ні завести грн ні вивести. Ніякі заяви, пояснення походження коштів нічого не допомагає. Наявність депозитів. Є знайомі кому вже 2 місяці не розблоковувати і навіть не знають, що робити. Людина, яка відповідає за блокування і розблокування некомпетентна! Андрюк Святослав Георгійович. Подібні блокування в інших банках вирішуватися за декілька годин.
Antonina OkhRemchuk 2 квітня 2024, 19:47
уБанк превратился в шарашкину контору окончательно. Я и раньше читала, что людям не давали забрать свои депозиты вовремя и другое. И сейчас у меня тоже случилось что-то невероятное. Я когда-то получала социальные деньги на карту ошадбанка, потом мне приходили какие то небрльшие суммы для оплаты, на что я сказала, что мне не нужна карта и попросила ее закрыть. И все было хорошо, пока в прошлом месяце я не получила смс, о том, что с моего счета сняли 100 грн за обслудивание. Я не предала этому значения. А в этом мес. я опять получаю подобную смс. Конечно я в шоке. С третего или четвертого раза дозвонилась до операторов и сотрудников банка. На мои вопросы ответ был — что я не закрыла карту, поэтосу они могуть делать, что им взлумаеться. Сама виновата, что вовремя не закрыла, сказали, что мне нужно прийти и закрыть счет. Я пять лет уде не пользуюсь этой картой или этим счетом, да и банком тоже. Прийти я не могу и карты нету уже давно. Зато сотрудница таким винным голосом меня успокоила, что если на счету денег нету, то деньги не спишуться.))) Я ей отвечаю, зачем вы бросаете меня в борговую яму? Она ничего ответить не может, кроме как — идите и закрывайтесь. То есть ни с того, ни с чего посадили меня на счетчик, через год два сума уже будет не 200 грн — а в десять раз больше. Потом начнуть подавать в суд. Вот какое они имеют право от болды устанавливать такие суммы за обслуживание вдумайтесь «неактивных» счетов. Еще в смс говориться — пользуйтесь своим счетом.
Я давно уже распрощалась с этой картой и ехать в Украину не имею никакого желания. Но они достали меня даже за границею. Когда этот идиотизм закончиться в Украине. Когда они перестань доить людей и снимать с них последние трусы? Четыре года никакого обслудивания не было, тут на тебе, так стараються, что аж 100 грн нужно им платить. *** закройте, закблокируйте счет, емли он вам так сильно мешаеи. Нет, нужно чтобы все чувствовади себя на привязи, рабами у государства. Порошенко насвинячил тем, у кого были деньги на депозитах, а Зелень залез в карман даже к тем, у кого ничего нету.))) это трендец, куда катиться Украина? Будут ли патриоту у такой страны? Никогда, одни воры у власти.
EBorsuk 2 квітня 2024, 10:05
01.04.2024р. о 10:18 годині здійснювала поповнення мобільного оператора через додаток Ощадбанку і станом на 02.04.2024р. кошти досі на рахунок ще не надійшли. Операцію по зарахуванню ще оброблюють, а на гарячій лінії мені рекомендують чекати два дні. Ви серйозно? Я два дні не зможу користуватись телефоном і не матиму змогу нікому подзвонити? Не рекомендую користуватись послугами Ощадбанку. Чекати два дні поки вони зарахують кошти мобільному оператору — це занадто!
sakura136 1 квітня 2024, 16:03
01.04.2024 о 10.18 зробила платіж з карти на КиївСтар. о 15−39 звернулась на гарячу лінію і мені повідомили, що платіж успішний, але не доставлений… Доставка платежу на поповнення мобільного телефону буде від 2-х годин до 2-х днів.Пройшло навіть не 2 години, а 5 годин. Це що ??? Щось я таке вперше чую. Я що, повинна другий раз поповнювати рахунок, або чекати 2 дні на проведення, а тільки потім користуватися телефоном?.. Раніше не писала, бо думала, що проблеми у нас, але ж ні … 2 місяці тому, чоловік ходив 3 рази у відділення ощадбанку щоби допомогли увійти в додаток, бо банк нав«язував цей додаток, так от, працівники футболили його, казали Що у них не працює Wi-Fi. З Божою поміччю самі впорались. І на завершення — залишайте цей банк, на нього надії нема. Користуюсь усіма послугами Привата і НІКОЛИ, НІЧОГО такого не траплялося.!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kristilena 29 березня 2024, 22:44
Мама прошла идентификацию в кассе банка в феврале месяце (посмотрела остаток в кассе), позвонили в ПФУ, где сказали, что ошад банк перестал предоставлять информацию об идентификации и ничего не отображается. Только личное обращение в ПФУ, где нужно выстоять в очереди несколько часов 80 летнему пенсионеру. Все для людей.
NADIABERNA47 27 березня 2024, 21:19
Я в шоці. Розплачуюсь на касі магазину, і тут виявляється, що на картці недостатньо коштів. Деякий товар відкладаю і знову видає, що недостатньо. Зрештою вдома перевіряю картку через ощад24, і опа! Виявляється що з кожної невдалої спроби де на картці недостатньо коштів, банк знімає комісію в 3грн, в мене так 6 грн тю тю. Це ще при тому що картка аж ніяк не кредитна, а проста пенсійна.
Не дивно, що банківська сфера отримує зарплатню по кількадесят тисяч, а з тебе пенсіонера, то ще й останню сорочку готові зняти…
Selenka28092304 26 березня 2024, 16:25
Только что, находясь заграницей, обнаружила что нет доступа в Ощад 24. Обратилась на горячую линию. Объясняю что нет доступа к финансовому телефону. При этом валютная и гривневую карта имеются. Ответ в грубой хамской форме: звоните с финансового телефона или ничем не можем помочь. Примерно год назад столкнулась с такой же ситуацией и мне без проблем помогли. Этот раз-хамье. Вернусь в украину-закрою все счета. Нет желания общаться с быдло-сотрудниками данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natali8791 26 березня 2024, 9:08
Моєму батьку 69 років, він інвалід, погано пересувається, так склалась доля що є переселенцем з Донецької області. Термін дії банківської карти Ощадбанку спливав 31.03.2024 року і ми через гарячу лінію Ощадбанку замовили карку на зручне нам відділення Ощадбанку в Харківській області м. Лозова, де фактично мешкає зараз мій батько. На телефон прийшла СМС, що картка у відділенні банку. Я працюю, відпроситися з роботи дуже складно тому в суботу 23.03.24 супроводжувала батька до відділення, яке працювало в черговому режимі, як нам сказали без перерви. Ми адміністратору сказали, що замовили картку на це відділення, тому що папа переселенець з іншої області, почувши, що заказали ми картку на гарячій лінії сказала, що нам потрібно оновити данні і зайняти чергу до спеціаліста Ощадбанку. Так як бути повітряні тривоги ми вистояли на вулиці дві години, коли дійшла наша черга спеціаліст з 12 до 13 пішла на перерву, коли повернулась і ми потрапили до неї з’ясувалось, що так як папа з іншої області, то в базі данні не оновлюються, а потрібно було одразу звернутись до каси та просто забрати карту. Тим часом касир з 13 до 14 пішла на перерву. Ми дочекались її ї витративши лише 10 хвилин забрали карту. Так ми витратили в очікуванні 4 години на вулиці на холодному вітрі з інвалідною паличкою під відділенням замість 10 хвилин просто забрати карту в касі. Так перед батьком вибачились, що дівчина адміністратор новенька і важливу інформацію, що картка випускалась в іншій області не врахувала, але дуже хочеться, що ніхто більше не потрапив до такої ситуації.
Chornyi1985 25 березня 2024, 17:06
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
Приїхав в центральний ощадбанк м.Хмельницький, щоб поміняти залізні гривні номіналом 2,5,10 грн на банкноти. Так мені сказали, що комісія 30%!!! Ви там що-зовсім з глузду зʼїхали?! Добре, що не являюсь клієнтом цього банку. Тепер точно не стану їх клієнтом.
Axileya 23 березня 2024, 17:25
На карті мінус 2 гривні і вони заблокували її за заборгованість. Яка може бути заборгованість?
Світлана Єрьоменко 20 березня 2024, 22:07
В грудні місяці 2023 року заблокували карту на якій були кошти в розмірі 9000 тис гривень, ходила до банку майже кожного дня, принесла документи які підтверджують перебіг коштів по карті, працівники ніякої відповіді не дають, вже пройшло 4 місяці, карта не активна і кошти зняти не можу.
SNadiia 20 березня 2024, 18:41
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 24/1
23.02.2024 близько 17:00 — я звернулась на відділення Ощадбанку за адресою проспект Миколи Бажана, 24/1, Київ, 02140.

Мій запит був наступний — я продаю квартиру по є-Оселя. І мені потрібен був банківський рахунок, щоб отримати кошти від Приватбанку та в подальшому зняти ці кошти в касах банку. Мій запит був — відкрити рахунок (рахунки), які підходять під цю операцію і при цьому, щоб комісія була мінімальною.

Представник банку проконсультувала мене, що комісія буде 0, та що Ощадбанк не бере кошти за вхідні платежі — перекази з інших банків. Ці умови мене влаштовували. Якщо були б озвучені інші умови — я б звернулась до іншого банку.

В результаті мені було відкрито 1 рахунок поточний та ще 4 карткових рахунки.

Я отримала інструкції від представника банку — роздруковані реквізити рахунку, який я маю вказати при підписанні угоди, щоб мені саме на нього надійшли кошти.

27.02.2024 мені надійшли кошти на рахунок від угоди, а потім знялась комісія у розмірі 18158 грн.

Виявилось, що реквізити, надані співробітником для угоди — були реквізитами поточного рахунок, за нарахування на який знімається комісія. Комісія не знімається при зарахування на карткові рахунки. Про що мені була надана хибна інформація співробітником.

Некомпетентність та непрофесійність співробітника банку призвела до мого збитку — про що я написала офіційн скаргу банку. Але банк відмовився компенсувати збиток, який я отримала від непрофесійності його представників. Банк не несе жодної відповідальності за помилки своїх співробітників.

Інколи помилки трапляються. Я вважаю справедливим, коли помилки виправляють, та несуть відповідальність.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mvo101062 20 березня 2024, 16:40
Отримання картки
navigator1955 20 березня 2024, 10:21
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55
декілька місяців немає відповіді з Києва на запит по коштах померлого вкладника Стрілець Миколи Васильовича. Дуже складно зв’язатись з менеджером відділення!!!
Alekseybiz 20 березня 2024, 6:09
При оформленні кредиту на підприємство, в заставне майно оформив свій власний автомобіль, на який був оформлений договір КАСКО за умовами банку в страховій компанії «Універсальна». При настанні страхового випадку (при ДТП), були оформлені всі документи та відправлені в СК «Універсальна», та повідомлено в банк. Довелося чекати 1 місяць, поки СК «Універсальна» підготує рішення для перерахування коштів на сервіс для ремонту мого авто. І саме цікаво, що дане рішення має додатково затвердити Ощадбанк, який не чомусь не зацікавлений у вирішенні даної проблеми абсолютно. Затвердження від Ощадбанку я вже чекаю 1місяць (тобто вже 2 місяці разом), і ніхто не може дати відповідь на дану проблему. Документи гуляють по всіх офісах, від районного до центрального; всі над ними працюють, але ніхто нічого не знає. Така внутрішня процедура!!!
LEVKOVICH2 19 березня 2024, 11:33
Відділення за адресою: Рівне, вул. С. Петлюри, 16
Доброго дня! Я, Галуха Василь Левкович, цього року, в лютому місяці приватизував квартиру в м. Рівне. При зверненні до головного відділення Ощадбанку в м. Рівне, по вул. С. Петлюри, 16, для відкриття приватизаційного рахунку з мене було стягнуто 470 грн. Працівники банку аргументували, що відкриття приватизаційного рахунку вартує 420 грн, та страхування 50 грн. Ніякого страхування я не просив, воно автоматично було додано до суми 420 грн. Будь-яких знижок для ЗСУ, пенсіонерів, багатодітних родин немає. Приватизація майна в Україні є безкоштовною, то чому і на яких підставах банк стягує ОБОВ’ЯЗКОВИЙ платіж в 420 грн + нікому не потрібне і примусове страхування, навіть без попередження клієнта? В минулому році збір за відкриття приватизаційних рахунків вартувало 120 грн, то що за декілька місяців ціна зросла втричі, це не зажирно??? Прошу надати відповідь з посиланням на норми законодавства чим керуються працівники банку встановлюючи такі тарифи???
Тетяна Стєклогорова 18 березня 2024, 9:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Серафимовича, 13-А
За кілька днів вступаю в права спадщини померлої матері, котра мала депозит пенсійний в данному банку. Його попередньо знайдено по запиту нотаріуса. Так от, за умовами він не підлягає достроковому розірванню. Мати померла 26 вересня 2023 року, самопролонгувався він… 7 лютого 2024. Тобто в період, коли вкладники помер, я ще не вступила в права, але на гарячій лінії мені повідомили що за таких обставин відбувається пролонгації, і я матиму чекати до лютого 2025 аби зняти свої кошти. Кам Он, ви серйозно? А нічого, що пролонгації сталася в момент коли фактично ніхто не міг її скасувати? Маю намір звертатися письмово до глави правління банку, судитися, та освітлювати цей випадок у всіх соц мережах, де ви, не шановний ощаде, так піаритестюь, і закликати пенсіонерів в жодному разі не нести свої кошти до вас, аби не створювати своїм дітям таких проблем, якщо рішення в моєму випадку залишиться вищезазначеним. Це відгук на випередження, маєте час на осмислення, бо це той чорний піар що однозначно не піде на користь.
Самый отвратительный банк! Который ворует деньги! 1 Марта я выплатила последнюю сумму. Осталось ждать только когда разблокируют мне карты. 4 марта исполнительная служба написала письмо во все банки что у меня задолженности нет и мое впровадження закрыто значит можно разблокировать мне счета. Банк сенс умнички разблокировали мне счета в тот же день 4 марта. А ощад нет. 8 марта я обратилась на их горячую службу мне сказали что надо ждать ещё три рабочих дня и записали мое обращение что б они рассмотрели почему не разблокирована карта до сих пор. 13 марта был сделан ещё один звонок на их горячую линию, теперь мне сказали что опять взяли заявку в работу ожидайте, но уже месяц надо ждать. А 17 марта в воскресенье было списана сумма со счета (и наложен ещё один арест) ровно такая же как списывалась на погашения долга с сенс банка. Я понимаю им не видно что это сумма уже приходила на юстицию с другого банка. Я сразу позвонила на горячую линию. Мне начали объяснять что я тупая, я не понимаю что у меня новое впровадження, и вообще банк у них хороший. Суть и что делать они не сказали. Решения не нашли. Вот жду пока кончатся выходные что б звонить теперь на другие горячим линии что б мне хоть кто-то что-то объяснил. Куда ушли мои деньги? Если у меня было 1 впровадження и оно закрыто? Они зависли в воздухе? Или вернутся в банк? Или я их больше не увижу? Проблема в чтом у меня маленький грудной ребенок и я не могу бегать по инстанциям выбивать свои деньги. Ну короче я очень расстроена, я не ожидала что вот такое банк может творить, а ещё и на секундочку государственный.
Ne4 12 березня 2024, 18:22
Відділення за адресою: Житомир, м-н С. П. Корольова, 8
Любий Ощаде, ми познайомились з тобою разом із моєю першою зарплатою, у далекому 2018му. Я вважала тебе найкращим банком, бо ти державний, віддаючи перевагу тобі, а не 'АТ КБ «ПриватБанк», була впевнена в тобі. Ненадовго ми розлучились, коли я звільнилась, а потім знов зустрілись по роботі, бо я обрала тебе, Ощаде. Пенсія, зарплата, видавай мені все і я буду вдячна. І тут я стикнулась з виконавчим провадженням, арештом коштів і чорною смугою в житті. Я розраховувала на тебе, Ощаде, більше, ніж на довбня-виконавця, який розблокував не той рахунок. Ощаде, я писала і дзвонила, просила і благала мені дати хоч якийсь номер телефону, куди можна подзвонити, але скрізь чула лиш мовчання в слухавку. Постанова, направлена 6 березня ще навіть не в опрацюванні, хоча ти знаєш про мене, Ощаде. Я сподіваюсь. Мені прийшла вже друга пенсія, а ти все ще мовчиш. Ця вся історія — останній раз, коли я з тобою взаємодію, Ощаде. Прощавай. Більше ніколи.
mrsergey83 12 березня 2024, 11:14
Был у меня депозит валютный и карта, на которую деньги с этого депозита были зачислены после его окончания.

Лежала у меня эта карта 2 года из-за отсутствия потребности в средствах.

И вот понадобилось мне деньги с нее снять дабы оплатить свои потребности, внезапно возникшие.

Вставил я карту в банкомат, а он мне сообщение о лимитах вместо денег показыавет.

Позвонил я на гарячую линию, а оператор мне и говорит — вы из Запорожья, из прифронтовой области, у вас никаких операций по карте не было в течении года, мы вам на нее и поставили лимит в 1к грн в день. И лимит этот удаленно снять нельзя. Надо к нам лично с паспортом в отделение прийти, тогда и сможете своими деньгами воспользоваться.

На вопрос как мне это сделать если я уже много лет нахожусь на другом конце планеты и у меня нет ни возможности, ни желания к ним попасть, просто развели плечами.

Никаких способов верифицировать себя удаленно, будь то при помощи ЕЦП или еще чего-то у них нет, нужно только личное присутствие с паспортом в их отделении.

как-то так… не знаю что теперь делать…
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝