×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.3 | 43.3 |
USD | 39.5 | 40.1 |
Всі курси банку |
Два рази були списані кошти з зарплатної карти по одному виконавчому проваджені.
Написати коментар
Курс валют не соответсвует
Минфин карточный 40.50
Приложение — онлайн курс 40.70
Приложение карточный 41.48
Приложение блокировка — 42.31
Одна звезда тупо за недобросовестную рекламу на минфине в ввиде публикации заниженного курса.
Коментарі (4)
Банк отказывается принимать заявку на поиск и возврат средств
Позвонил в УкрСиб и спросил, процедуру по возврату средств как и что, на что получил ответ — пишите в правоохранительные органы.
Пользуюсь многими банками, все банки без проблем такие проблемы решали, кроме УкрСиба, который просто по сути послал ;)
Написати коментар
Бардак
Написати коментар
Самый ужасный банк
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування
Написати коментар
Банк не віддає МОЇ гроші
Коментарі (2)
Банк не даёт доступ в приложение сотням тысяч клиентов
Написати коментар
Досвід використання банку
Почну з недоліків:
1. Мобільний додаток UKRSIB Online: Дизайн інтерфейсу застарілий, чат зі службою підтримки постійно блимає та зависає, а картковий курс обміну незрозумілий, що ускладнює оцінку реальної вартості транзакцій. Загалом, додатку бракує оптимізації, що може зробити його використання неприємним.
2. Преміум-обслуговування клієнтів: Хоча банк пропонує преміум-обслуговування клієнтів, воно часто не відповідає очікуванням. На вирішення простих запитів у чаті може знадобитися до двох годин, а на більш складні задачі — ще більше. Персональний менеджер може не виконати усі поставлені завдання, що розчаровує. Крім того, каси, призначені для преміум-клієнтів, часто обслуговують усіх клієнтів, а це означає, що очікування в черзі може бути необхідним, незважаючи на оплату «преміум-обслуговування». Принаймні така ситуація склалася в моєму відділені.
3. Тарифи, комісії та інше: хоча я погодився на обовʼязкове медичне та майнове страхування, що входить в частину мого пакету, я був розчарований, коли щомісячний платіж підвищили без попередження. Цей досвід залишив у мене відчуття невпевненості, щодо прозорості та надійності банку.
Дослідивши інші банки, я знайшов більш доступні та цікаві варіанти аналогічного пакету послуг, особливо у прямих конкурентів з іноземним капіталом.
4. А при порівнянні карткового курсу USD/EUR, EUR/USD з іншими банками, стає зрозумілим, що банк не завжди ставить на перший план задоволення своїх клієнтів.
Серед переваг можу виділити:
1. Ввічливі співробітники: Співробітники банку завжди були ввічливими та поважними у спілкуванні зі мною.
2. Доступність та якість відділень: Банк має достатню кількість відділень, і вони, як правило, добре доглянуті та обладнані.
3. Програма лояльності та акції: Існують програма лояльності та акції, якими можуть скористатися клієнти.
Підсумовуючи, можна сказати, що хоча цей банк має деякі позитивні сторони, недоліки є значними і впливають на загальний досвід. Я сподіваюся, що цей відгук допоможе банку покращити свої послуги та краще задовольняти потреби своїх клієнтів.
Коментарі (2)
Обслуговування подобається.
На жаль не має можливості отримати картку по довіренності, хоча це дозволено НБУ і немає ніякого бажання цього робити з боку банка.
Написати коментар
Закрили рахунок без повідомлення
При цьому, більшість часу, який картка не використовувалася, було призупинене використання кредитних коштів, без ніякого інформування, до речі. Хоча в договорі пише, що вони повинні повідомляти про доступний ліміт використання кредиту. Брешуть, що усі банки заблокували кредитні ліміти, коли почалася війна.
Довідку про те, що вони закрили рахунок, і про відсутність заборгованості, надсилати відмовляються.
Довідку про закриття
Коментарі (1)
Пропали деньги с карты
Коментарі (1)
Кинули на гроші
Написати коментар
Відкриття рахунку
Тому прошу розглянути моє прохання про анулювання комісії
Коментарі (1)
Максимально незручний банк
Коментарі (1)
Ненадежный, неудобный и не клиентоориентированный банк
Коментарі (1)
Гіршого недобанку ще не бачив
Даний недобанк, просто в змові з роботодавцем, де працює людина, відкривають вам договори, не узгодивши жодним чином бажання людини.
Недобанк про який іде мова, відкриває з/п карти, за домовленістю з роботодавцем. Мені поставили умови, при відкритті рахунку, що я не буду отримувати з/п, якщо не підпишу договір. Тобто підпис отримано методом шантажу. Відвязатись від непотрібного банку неможливо, вони підключають самовільно послуги, якими не користуються користувачі, та самовільно знімають за них гроші.
Так даний недобанк, відкрив на моє прізвище собі, дві карти, судячи з усього, таке зловживання викликано корисними мотивами, щоб отримати винагороду за відкриття карток, працівники недобанку, йдуть на такі дії.
Банк отримує комісію за поповнення моєї карти, комісія стягається з моєї зарплати. Я щоб користуватись своїми грошима, та унеможливити розголос з сторони недобанку, про свої витрати, переводжу свою зарплату на карту Приват банку, клієнтом якого я є багато років, та довіряю цьому банку.Як можна позбутись нав’язаних карток даного недобанку, не оплачувати нав’язані послуги, якими я не користуюсь, та не згоден щоб з моєї карти мародерили гроші за незамовлені послуги? Як отримувати з/п, працювати, та відвязатись від такого лиха?
Коментарі (4)
Банк выдал банковскую тайну клиента
На запрос суда, который содержал четкий запрос с датами, с предметом запроса —!!! банк выдал сверху данные, которые судом не запрашивались!!!
Этим действием банк нарушил закон о банковской тайне, подверг клиента риску со стороны недобросовестного использования заполученной информации.
Это говорит о сотрудниках банка, которые некомпетентны, не соблюдают закон, не ценят клиента и рушат репутацию банка.
Клиент пользуется услугами банка более 10 лет!
Отправлена жалоба официально в нацбанк. И локально управлению банка.
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування клієнтів
Коментарі (1)
Не виконують рішення КМУ от 02.03.2022 198-р
Коментарі (4)