Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
25.04 банк здійснив арешт карткового рахунку, 26.04 приватний виконавець надіслав необхідні дані в банк щодо зняття арешту з картки. Банк досі не зняв арешт і продовжує знімати кошти, які туди надходять! Туди надходить пенсія! Це карта інваліда-пенсіонера!!! В відділенні банку нічого окрім «чекайте» сказати не можуть, на гарячій лінії тим паче! Що за знущання над клієнтом??? На що жити і платити комунальні?!!!
Я була 8.05.2024 р. між 10 і 11 годинами ранку у відділенні «Ощадбанк» № 10026/0890 за адресою б-р Олександрійський, 107, Біла Церква з приводу відкриття банківської платіжної карти у доларах США, обміну 100 000 грн. у долари США для подальшого оформлення актуального депозиту «Моя Перемога» у доларах США на строк 3 місяці і 5 днів під відсоток 1,75%.
У підсумку я обміняла гроші на валюту, картку оформила, але жінка-менеджер самовільно відкрила мені вклад «Мій депозит» на 3 місяці під 0,15%, не звертаючи уваги на мої заперечення — не оформлювати цей депозит і не чипати кошти на картці, а дочекатися мене наступного дня з другою частиною грошей у розмірі 100 000 грн. для оформлення актуального депозиту «Моя Перемога» на загальну суму розмірі 5024 (П'ять тисяч двадцять чотири) долара США.
Свої дії вона виправдовувала недостовірною інформацію про те, що оформлення вкладу «Моя Перемога» відбувається лише на 6 (Шість!) місяців, що є брехнею. При цьому нахвалювала вклад на 0,15%, який мені сама оформила — це нав’язування послуг.
Вдома я ще раз перевірила інформацію на сайті Ощадбанку умови депозиту і ранком наступного дня 9.05.2024 року я знов завітала до цього відділення щоб з’ясувати, чого зі мною, літньою людиною пенсіонером так обійшлися, обдуривши мене! Жінка-менеджер була зайнята, я спілкувалася з жінкою-адміністратором, вона теж брехала мені про те, що депозит «Моя Перемога» у доларах оформлюється лише на 6 місяців, а не на 3 місяці і 5 днів!
Після цього я зверталася за допомогою і роз’ясненням до ваших операторів на гарячу лінію, у Телеграм і Месенджер Фейсбук, вони підтвердили мою правоту і повідомили, що зазначений депозит пропонувався на термін 6 місяців до 31.03.2024 р., але вони не мають впливу на працівників, треба Ваше втручання.
Тому прошу Вас провести службову перевірку правомірності дій зазначених осіб та відповідності займаним посадам, якщо вони навіть актуальних умов депозиту не знають або навмистно брешуть, а це вже кваліфікується як обман споживачів, і відлякують клієнтів своєю поведінкою.
Їх недбалість чи некомпетентність (мені байдуже) вимусили мене нервувати і зазнавати збитків, тепер я не можу розпоряджатися своїми коштами на протязі 3-х місяців через самовільне рішення менеджера відкрити непотрібний мені депозит практично з нульовим дохідом. Перевірте записи з камер спостереження.
Прошу розірвати оформлений депозит, так як його оформлено без супротив моєї волі і обманним шляхом, поверніть кошти на мою доларову картку. Після цього я нарешті зможу оформити депозит «Моя Перемога» на 3 місяці + 5 днів онлайн на суму 5024 дол. США.
Усі свої контактні дані можу надати працівнику Ощадбанку у приватній спосіб.
tin36 10 травня 2024, 9:55
Відділення за адресою: Одеса, вул. Преображенська, 49/51
Відкривала картку для власних потреб. Виявилося, що можна відкрити картку для дитини. Син давно просить власну картку. Менеджер Ірина Непомяща дуже швидко все оформила. Моя картка оформлена миттєво, картку сина чекаємо. Дякую!!! Гарних клієнтів і гарних продажів!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аркадий Шнеерсон 9 травня 2024, 19:44
Банк блокує зарплатні, пенсійні, соціальні виплати, допускаючи до рахунку третіх осіб, крім того, банк не має права роспоряджуватись на свій россуд суммами рахунків клієнтів, тому кожному чий рахунок заблоковано банком, повинен звертатися про порушення своїх майнових прав до поліції. Так як, що зарплата, що пенсія, що соціальні виплати є єдиним джерелом існування.
Ці шахрайські дії банку підтверджуються банком тим, що ні в жодному відділенні, будь-який консультант, не може надати інформації що до строків розблокування карт, гаряча лінія просто не працює, а гроші з рахунків утікають в невизначенному напрямку.
Що до звернення у вайбер, то там якесь бидло безмозгле починає патякати про якусь чергу, що розблокування проходить у порядку черги. Яка черга, хто її вставновлював? І якщо є така черга, то кліент при черзі повинен відразу отримувати номер у черзі, якщо воно офіційне. А так, це лише балачки, аби щось сказати, щоб відчепились.
Отже, самий головний злочинець, який організував цю схему — Наумов Сергій Володомирович, той хто дозволяє бандитські схеми у банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталія Наталія 9 травня 2024, 18:47
Жахлива робота, жахливе обслуговування і відношення!
По суті: у чоловіка по виконавчому впровадженню — закрито, подано на Ощадбанк на розблокування ЗАРПЛАТНОГО!!! рахунка. До сі карта під арештом
Чоловік на фронті!!! БЕЗ КОШТІВ!!!
зі мною звісно ГЛ відмовляється спілкуватись
Я прошу звьязатись зі мною для вирішення питання
2.05.2024 ощадбанк наклав арест на рахунки, 3.05 виконавче провадження було закрито. І направленно на банк. Всі банки зняли все в той же день. А від цього банку взагалі не можна нічого дочекатися, гаряча лінія нічого не може, працівники відділення банку, сказали розблокують впродовж дня, але ніхто нічого не зробив. На наступний день було сказано, «Ой не знаю завжди все за день робилось, потрібно почекати»
Чат менеджери нічим допомогти не можуть чекайте, ми не знаємо. Коли спитала як дізнатися? Кому зателефонувати? Сказали закрита інформація! Писала скарги куди тільки можна все марно!!! Жах, а не банк, не рекомендую!!!
popovi44 9 травня 2024, 11:33
На мій рахунок було накладено арешт 23.04.2024 року, при тому що постанова про закриття виконавчого провадження, за яким ніби-то накладено арешт, датується 20.07.2023 року. Тобто, з моменту закриття мною виконавчого провадження минуло 9 (!!!) місяців. 29.04.2024 року приватний виконавець повторно надіслав постанову в банк, проте на 9.05.2024 АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННИЙ арешт рахунку досі не знято. В контакт-центрі зареєстрували скаргу, яку можуть розглядати протягом 30 днів. На якій підставі блокують рахунки людини, якщо її немає в реєстрі боржників, а постанови давним лавно закриті і це все є у відкритому доступі??? І, судячи з відгуків, це просто масове явище. Комусь вдалося вирішити схожу проблему?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
taurtz 8 травня 2024, 14:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
Хочу подякувати Соболєвій Ользі Леонтіївні за уважну, оперативну роботу та привітне відношення до клієнтів, особливо похилого віку. Не в кожному відділенні Ощадбанку зустрінеш таких професійних, ввічливих та чуйних фахівців, які з розумінням та повагою відносяться до людей. Побільше таких професіоналів у банківській сфері.
28 апреля с.г. через 5.5 месяцев после принятия Постановления об аресте счетов, Ощадбанк незаконно заблокировал мой пенсионный счет, хотя В Постановлении было четко указано, что такой счет не блокируется. За время, прошедшее с момента выхода Постановления об аресте, исполнительное производство было закрыто 15 декабря 2023 года и все аресты были сняты. Но сотрудники банка, которые занимаются блокировкой счетов не удосужились это проверить. 29 апреля с.г. Государственный исполнитель повторно направил в банк Постановление о снятии ареста со всех счетов чере АСВП, но до сего времени несмотря на мои обращения в отделение банка и контакт центр счета не разблокированы и я лишен доступа к моей пенсии, единственному источнику дохода.
Володимир Поздняк 7 травня 2024, 23:17
Доброго дня. Хочу повідомити по свою проблему. Користувався карткою та своїм рахунком. У квітня 2024р безпідставно було заблоковано мою картку та особистий кабінет ощад 24/7. Спочатку дізнавався інформацію через контакт-центр банку, неяких конкретних роз’яснень мені не надали. 30.04.2024р АТ «Ощадбанк» запустив функцію для ВПО таку як проходження відеоідентифікації клієнта, що на мою думку дуже розумна та закономірна річ у наших реаліях на сьогоднішній день. Записався через сайт на відеоконференцію на 06.05.2024р на 09:00. В назначений час вийшов на відеодзвінок з співробітником банку. Відповів на усі питання даного працівника, назвав свою ПІБ, номер картки, успішні/неуспішні операції, де я знаходжусь на даний момент, показав паспорт громадянина України та інше. Післе проходження відеоідентифікації працівник банку повідомив мені, що ваша заявка прийнята, очікуйте на повідомлення установи банку про розблокування рахунку. Сьогодні, 07.05.2024р мені прийшло сповіщення, що за результатами мого звернення обмеженння з мого рахунку не знято. Хоча я досі не розумію чому заблокували картку та особистий кабінет, чим банк це аргоментує. Ось в мене питання стосовно цього, навіщо тоді було вводити таку гарну процедуру яка не робе на благо суспільства. Чи то все залежить від професійності ваших співробітників. Що робити в даному випадку? Як можливо зв’язатися з компетентними працівниками даної фінансової установи для вирішення мого питання. Можливо якісь контакти чи то є тут якась їхня адміністрація.
Начитавшись гнівних відгуків.Для заміни пенсійної картки у якої вийшов термін придатності, вирішила замовити заздалегіть, бо були скарги, що коло місяця виготовляють.Зайшла на сайт Ощадбанку https://www.oschadbank.ua/cards, знайшла «Замовити картку», там треба написати ім'я (без прізвища)та свій фінансовий номер телефону,і чекати дзвінка від оператора Ощадбанку, надійшов дзвінок з номеру (044) 350−01−33, оператор розпитував про рахунок, треба згадати кодове слово, яке Ви вказували при оформлені рахунку п’ять років назад, спитала суму останньої операції(я зняла всі кошти, бо були скарги, що я не зможу це зробити, бо заблокують карту)далі так, як наше відділення скасували, вона запропонувала найближче відділення.Картку замовили, далі оператор відповів, що стара картка НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ,і можна користуватися, поки не одержу нову картку.Так і було у додатку Ощад 24 написано, номер старої картки-активний, а поряд було написано новий номер -випускається.Нову картку видали через СІМ діб, без черг, без страховок, безкоштовно,і на картці було вказано прізвище та ім'я (на англійській мові), а тарифний пакет «мій рахунок».Не треба замовляти іменну картку, бо це інша додаткова картка яка коштує 100грн.
Сергій Слинько 6 травня 2024, 14:46
02 травня отримав повідомлення, що моя картка заблокована, т.я введено помилкових 3 рази ПІН. Одразу зателефонував на горячу лінію ощаду. Мені дали підтвердженя, що дійсно я вводив помилковий. На моє зауваження, що це картка, котра була меня нав’язання пенсіним фондом для отримання грошей на поховання моєго батька і я здійснів по неі 4 роки тому тільки одну операцію- повністью отримав гроши. Після чого я цю картку порізав і ошметки викинув. Десь 2 роки тому я отримав повідомлення, що мені встановленеь кредитний ліміт у 2 000 грн.на цю картку. Після неділі спроб попасти у відділення, мені пощастило. На моє обурення, на підставі чого відкрит ліміт, отримав відповідь, що це якась помилка. І зараз його знешкодять. На моє прохання закрити цю картку отримав сльозне прохання від представниці, що за це іі накажуть. Пожалкував іі. Тепер я жалкую про себе!
Як би ще ощад працювал хояь іноді! А так, або тревога, або перерва, зачинено також і зона самообслуговування! Після 17;00 ВООЩЕ все зачинено. 17;03 на мою спробу потрапити у зону самообслговування отримую відвовідь на моє невдаволення про зачинену зону від співробітників, які на поряд з входом смалять «Мужчина! Вы что читать не умеете! Отделение работает до 17;00!
Всім пропоную Ощад обходити подалі. І жалкую, що відкрив у ньому пенсійну!
OlgaLobodynec 4 травня 2024, 23:52
Ощадбанк наклав арешт на рахунок 28.04.2024 на підставі постанови приватного виконавця. Так як рахунок використовується для одержання соціальних виплат (дитячі та одинака мати), про що приватний виконавець була повідомлена 30.04.2024 була винесена постанова про зняття арешту з рахунку. Постанова подана через АСВП, а також надіслана листом. По сьогоднішній день Ощадбанком арешт знятий не був. На гарячій лінії ніякої чіткої відповіді також надати не можуть. Єдине що вдалося почути «розглядається в порядку черги». Таким чином цей недобанк залишає людей взагалі без засобів для існування на невизначений термін!!! Шановні працівники даної установи чи можливо нарешті добитися від вас хоч якогось результату? Чи ви запропонуєте місяць або й два говорити півторарічній дитині що їсти їй не потрібно???
Kuznetsov123 4 травня 2024, 20:23
Ощад ввел «чергові покращення» — теперь в настройках можно самому выбрать способ подтверждения перевода. Как бы мысль хорошая. Но как всегда реализована через общеизвестное место, которое есть у каждого — подтверждение параметров по умолчанию надо сделать через оператора от которого ждать звонка и которому невозможно дозвонится из-за этой пародии на искусственный интеллект с обкуренной дикцией. Подтверждение через смс специально не сделали? Или толпа менеджеров центрального аппарата Ощада с кучей дипломов у каждого до этого не додумалась. Ощад, в который раз утверждаю, что ваш банк невозможно реформировать, его можно только разогнать, а всем работникам ввести пожизненный запрет на работу в банковской сфере. Измените алгоритм и введите подтверждение изменения подтверждения способа перевода через смс.
ifa58 4 травня 2024, 1:53
Добрий вечір! Ощадбанк знову порушує права пенсіонерів, які залишились на окупованих територіях, на цей раз ще гидкішим способом. Не дивлячись на те, що пенсіонери проходять відеоідентифікацію в ПФУ і підтверджують що вони живі і особисто користуються своїми пенсіями, Ощадбанк з січня 2024 року масово ставить нульові ліміти на картки, тобто повністю блокує пенсіонерам можливість розпоряджатися своїми грошима. Не дивлячись на те, що пенсіонери проходять ідентифікацію в ПФУ і що між ним і Ощадбанком є інформаційний обмін, банк ліміти не знімає, а змушує пенсіонерів проходити ще одну відеоконференцію, тепер зі співробітниками банку, на яку, до речі, реєстрація вже на кінець червня. Пенсіонери проходять і її. Тепер Ощадбанк масово встановлює обмеження на фінансові операції сумою максимум 2000 гривень за один переказ, мотивуючи це «безпекою», причому робить це автоматично, без можливості відмовитись і навіть тим, хто щойно пройшов у банку відеоконференцію. Щоб це обмеження зняти Ощадбанк вигадав майже нереальну схему — треба відповісти на дзвінок і одразу отримати СМС, що на окупованих територіях НЕМОЖЛИВО. Такі дії можна зробити лише в «фінцентрах» які кришуються окупантами і гроші з яких йдуть на вбивство українців і знищення наших міст. Якщо ж переводити по 2000 гривень декілька разів підряд, то Ощадбанк блокує картку «за шахрайські операції» і пенсіонер залишається без грошей, не дивлячись на те, що пройшов всі необхідні ідентифікації і довів що він живий і особисто керує своїм рахунком. Знову бачимо схему взаємодії Ощадбанка з московитами, до того ж, тепер він змушує пенсіонерів фактично фінансувати війну росії проти України. Як я вже писала раніше — Ощадбанк справжній спонсор тероризму, у всіх сенсах. На цей раз ми готуємо позов на Ощадбанк до ЕСПЧ, всі, чиї права він порушив — приєднуйтесь.
all123 3 травня 2024, 21:38
Ощадбанку исполнитель отправил письмо о снятии ареста, письмо ощад получил 2.05.2024, на сегодняшний день арест не снят и ничего ощад не может сказать, когда будет снят арест, наложили арест за несколько часов, а снять не могут и никто не даёт информации о снятии, реквизиты все правильные в письме. Прошу ощадбанк ответить и решить мой вопрос
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Koriachko 3 травня 2024, 16:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 57
Доброго дня, прошу роз’яснення на якій підставі не виплатили ЗП за квітень місяць в повному обсязі. Кинули? як собаці 1000 грн замість 3100 грн які прописані в договорі. Моя мати Шевченко Тетяна Григорівна пенсіонерка і не може за себе постояти не та вже вікова категорія. За те що відпрацювала у вашому відділенні, прибирала за вашими клієнтами та працівниками гівно. Віддячили вигнали без попередження, без поважних причин і при цьому не розрахувалися в повному обсязі. Це як з вашою сторони обманювати не захищених працівників, які не вміють за себе постояти? Вам не соромно за 2000 грн. позоритися. Не відреагуєте на лист не отримаю зворотного зв’язку буду писати в усі інстанції.

Без поваги до шахраїв та крадіїв,

Корячко Н. О. 0932823575
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LubovS4107 3 травня 2024, 15:55
Ощадбанк пенсійний рахунок матері, приватний виконавець видав указ на зняття арешту та відправив його в електронному, але банк тупо ігнорує його. Приватний виконавець віпривав листа поштою, але банк і дали морозиться, що роботи в цьому випадку я не знаю. І таких ситуацій з ощадбанком просто тьма, в інших банка знімають арешт за один день, ощадбанк цілеспрямовано ігнорує постанови. Як можна арештовувавти пенсійні картки під час війни, забираючи у пенсіонер єдині кошти на життя? Ніколи не зв’язуйтесь з цією лавочкою.
Alesichka 3 травня 2024, 12:51
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23
Добрий день, сьогодні потратила у дуже «цікаву» ситуацію.
Мені потрібно було допомога при переведені особистих коштів при покупці житла.
Я підійшла до спеціаліста, на що мені сказали погуляйте щоб ви не тут сиділи, а ми за допопомогу бо ми не повинні це робити застрахуємо вас на рік за 150 грн. і переведемо кошти. Я посміхалася, а мені і каже спеціаліст «а що ви смієтесть! Ми ж ручками це робимо, ви самі повинні це робити тому і страховка!»
Перший спеціаліст каже:
-оформіть страхування.
Інший відповідає: яку страховку?
Перший спеціаліст: яку зараз зробиш!
Я попередила що мені потрібно на роботу, вони сказали :« іди гуляй, зателефонуємо», загалом я пришла сама більше години чекала бо ніхто так і не зателефонувал, повернулась до відділення.
Прийняли зробили перевод, я і питаю, а що за страхування розкажіть мені за страховку всі на мороз і перший і другий відвели мене до каси я заплатила.Підхожу знову до столика, а мені кажуть «що вам надо!?»
Я кажу поясніть умови користування і плюси страховки все ж таки вже застрахувалась.
Відповідь убила впринципі як і пояснення пізнише «у мене клієнт почекайте!"(по телефону розмовляла сподіваюсь з клієнтом)
Потім сказала що це страховка на рік, усі нюанси за телефоном на протязі 5 днів після страхового випадку.
У мене залишить питання якого страхового випадку?! І чого обслуговування проходить в «цікавому «діалозі типу я комусь вина усі клієнти, а мені вони зробили подарунок.
Жахливе обслуговування. Душе шкода що це найближчій Ощад банк
Спеціалісти: Марина Петрівна,
Тетяна Володимирівна.
Dmytro31 2 травня 2024, 18:06
Банк без відома клієнта блокує картки якщо баланс навіть -0.01грн.А якщо є мінус по зпл картці 25грн+10грн за смс (тільки вдумайтесь-35грн щомісяця:35*12=420 грн за одну картку в рік, а у мене їх аж три…тобто…1260 у рік банку віддаю ні за що…) то блокує та списує самовільно з іншого рахунку…
Була дууууже неприємна ситуація-зайшов у магазин, склав товар, перекинув кошти з іншого банку, а картка заблокована…дзвоню на касі і чекаю 20 хв…Банк-фу…
На днях позакриваю всі рахунки та картки у цьому недобанку…
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК …
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ощадбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.