×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк не знімає арешт з карткового рахунку інваліда-пенсіонера
Написати коментар
Скарга на дії співробітників відділення 10026/0890
У підсумку я обміняла гроші на валюту, картку оформила, але жінка-менеджер самовільно відкрила мені вклад «Мій депозит» на 3 місяці під 0,15%, не звертаючи уваги на мої заперечення — не оформлювати цей депозит і не чипати кошти на картці, а дочекатися мене наступного дня з другою частиною грошей у розмірі 100 000 грн. для оформлення актуального депозиту «Моя Перемога» на загальну суму розмірі 5024 (П'ять тисяч двадцять чотири) долара США.
Свої дії вона виправдовувала недостовірною інформацію про те, що оформлення вкладу «Моя Перемога» відбувається лише на 6 (Шість!) місяців, що є брехнею. При цьому нахвалювала вклад на 0,15%, який мені сама оформила — це нав’язування послуг.
Вдома я ще раз перевірила інформацію на сайті Ощадбанку умови депозиту і ранком наступного дня 9.05.2024 року я знов завітала до цього відділення щоб з’ясувати, чого зі мною, літньою людиною пенсіонером так обійшлися, обдуривши мене! Жінка-менеджер була зайнята, я спілкувалася з жінкою-адміністратором, вона теж брехала мені про те, що депозит «Моя Перемога» у доларах оформлюється лише на 6 місяців, а не на 3 місяці і 5 днів!
Після цього я зверталася за допомогою і роз’ясненням до ваших операторів на гарячу лінію, у Телеграм і Месенджер Фейсбук, вони підтвердили мою правоту і повідомили, що зазначений депозит пропонувався на термін 6 місяців до 31.03.2024 р., але вони не мають впливу на працівників, треба Ваше втручання.
Тому прошу Вас провести службову перевірку правомірності дій зазначених осіб та відповідності займаним посадам, якщо вони навіть актуальних умов депозиту не знають або навмистно брешуть, а це вже кваліфікується як обман споживачів, і відлякують клієнтів своєю поведінкою.
Їх недбалість чи некомпетентність (мені байдуже) вимусили мене нервувати і зазнавати збитків, тепер я не можу розпоряджатися своїми коштами на протязі 3-х місяців через самовільне рішення менеджера відкрити непотрібний мені депозит практично з нульовим дохідом. Перевірте записи з камер спостереження.
Прошу розірвати оформлений депозит, так як його оформлено без супротив моєї волі і обманним шляхом, поверніть кошти на мою доларову картку. Після цього я нарешті зможу оформити депозит «Моя Перемога» на 3 місяці + 5 днів онлайн на суму 5024 дол. США.
Усі свої контактні дані можу надати працівнику Ощадбанку у приватній спосіб.
Коментарі (2)
Відкриття картки
Написати коментар
Ощадбанк — банк аферист
Ці шахрайські дії банку підтверджуються банком тим, що ні в жодному відділенні, будь-який консультант, не може надати інформації що до строків розблокування карт, гаряча лінія просто не працює, а гроші з рахунків утікають в невизначенному напрямку.
Що до звернення у вайбер, то там якесь бидло безмозгле починає патякати про якусь чергу, що розблокування проходить у порядку черги. Яка черга, хто її вставновлював? І якщо є така черга, то кліент при черзі повинен відразу отримувати номер у черзі, якщо воно офіційне. А так, це лише балачки, аби щось сказати, щоб відчепились.
Отже, самий головний злочинець, який організував цю схему — Наумов Сергій Володомирович, той хто дозволяє бандитські схеми у банку.
Коментарі (5)
Просто жахливо
По суті: у чоловіка по виконавчому впровадженню — закрито, подано на Ощадбанк на розблокування ЗАРПЛАТНОГО!!! рахунка. До сі карта під арештом
Чоловік на фронті!!! БЕЗ КОШТІВ!!!
зі мною звісно ГЛ відмовляється спілкуватись
Я прошу звьязатись зі мною для вирішення питання
Написати коментар
Не можуть знати арест з рахунків ! Ощадбанк
Чат менеджери нічим допомогти не можуть чекайте, ми не знаємо. Коли спитала як дізнатися? Кому зателефонувати? Сказали закрита інформація! Писала скарги куди тільки можна все марно!!! Жах, а не банк, не рекомендую!!!
Написати коментар
Банк НЕЗАКОННО заблокував рахунок
Написати коментар
Подяка за професійну роботу Соболєвій О.Л.
Написати коментар
Блокировка счетов
Написати коментар
Прошу допомоги у вирішені мого питання!!!
Коментарі (3)
Як в Ощадбанку замовити перевипуск картки у якої закінчився термін придатності
Написати коментар
Шахраі з ощаду
Як би ще ощад працювал хояь іноді! А так, або тревога, або перерва, зачинено також і зона самообслуговування! Після 17;00 ВООЩЕ все зачинено. 17;03 на мою спробу потрапити у зону самообслговування отримую відвовідь на моє невдаволення про зачинену зону від співробітників, які на поряд з входом смалять «Мужчина! Вы что читать не умеете! Отделение работает до 17;00!
Всім пропоную Ощад обходити подалі. І жалкую, що відкрив у ньому пенсійну!
Написати коментар
Ощадбанк не знімає арешт з картки для соціальних виплат!
Коментарі (8)
Ощад регулярно придумывает новые издевательства над клиентам.
Написати коментар
Ощадбанк робить все, щоб пенсіонери, які залишились на окупованих територіях, не могли отримувати свої пенсії і через це йшли на співпрацю з окупантами
Коментарі (2)
о снятии ареста
Написати коментар
Не виплатили ЗП за прибирання філії Харківське шосе 57
Без поваги до шахраїв та крадіїв,
Корячко Н. О. 0932823575
Коментарі (4)
Арешт пенсійного рахунку
Написати коментар
Жахливе обслуговування
Мені потрібно було допомога при переведені особистих коштів при покупці житла.
Я підійшла до спеціаліста, на що мені сказали погуляйте щоб ви не тут сиділи, а ми за допопомогу бо ми не повинні це робити застрахуємо вас на рік за 150 грн. і переведемо кошти. Я посміхалася, а мені і каже спеціаліст «а що ви смієтесть! Ми ж ручками це робимо, ви самі повинні це робити тому і страховка!»
Перший спеціаліст каже:
-оформіть страхування.
Інший відповідає: яку страховку?
Перший спеціаліст: яку зараз зробиш!
Я попередила що мені потрібно на роботу, вони сказали :« іди гуляй, зателефонуємо», загалом я пришла сама більше години чекала бо ніхто так і не зателефонувал, повернулась до відділення.
Прийняли зробили перевод, я і питаю, а що за страхування розкажіть мені за страховку всі на мороз і перший і другий відвели мене до каси я заплатила.Підхожу знову до столика, а мені кажуть «що вам надо!?»
Я кажу поясніть умови користування і плюси страховки все ж таки вже застрахувалась.
Відповідь убила впринципі як і пояснення пізнише «у мене клієнт почекайте!"(по телефону розмовляла сподіваюсь з клієнтом)
Потім сказала що це страховка на рік, усі нюанси за телефоном на протязі 5 днів після страхового випадку.
У мене залишить питання якого страхового випадку?! І чого обслуговування проходить в «цікавому «діалозі типу я комусь вина усі клієнти, а мені вони зробили подарунок.
Жахливе обслуговування. Душе шкода що це найближчій Ощад банк
Спеціалісти: Марина Петрівна,
Тетяна Володимирівна.
Коментарі (2)
Самий гірший банк (умови,керівництво,тарифи)
Була дууууже неприємна ситуація-зайшов у магазин, склав товар, перекинув кошти з іншого банку, а картка заблокована…дзвоню на касі і чекаю 20 хв…Банк-фу…
На днях позакриваю всі рахунки та картки у цьому недобанку…
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК …
Коментарі (1)