Минфин - Курсы валют Украины

Установить
3 марта 2024, 11:00 Читати українською

В monobank произошел технический сбой (обновлено)

В воскресенье, 3 марта, в приложении monobank произошел технический сбой. Об этом сообщил соучредитель банка Олег Гороховский в Telegram.

В воскресенье, 3 марта, в приложении monobank произошел технический сбой.
Фото: monobank

Читайте телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

«У нас технический сбой. Чиним. Простите», — написал он.

«Минфин» попросил техподдержку monobank прокомментировать ситуацию. Там заявили, что проблемы могут отразиться на работе с приложением или с проведением платежей.

Обновлено

По состоянию на 11:55 monobank работает в обычном режиме.

«Уже все хорошо. Очень извиняюсь еще раз», — сообщил Гороховский.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор ленты новостей Роман Мирончук
Пишет на темы: Экономика, финансы, банки, криптовалюты, инвестиции, технологии

Комментарии - 8

+
+60
SwiftPay
SwiftPay
3 марта 2024, 16:31
#
Власник банку брехлива або не компетентна людина.
Він написал що все вже добре, але… тисячі транзакцій зависли та не виконані. На моєму прикладі переказ у 23000 грн. десь зник. Отримувач не отримав та мені кошти теж не повернули. В тех підтримці кажуть що так, мої кошти у банку але коли операція буде завершена або коли мені повернуть кошти вони відповісти не можуть. Кажуть що не несуть ніякої відповідальності за договором між клієнтом та банком.
На 16:29 кошти не повернуті, переказ не виконаний, відповіді коли це все буде немає. Сказали що колись… є всі приклади схеми з використанням коштів клієнтів под прикриттям технічного збрю.
Власник монобанку все добре вже у клієнтів банку, ви впевнені? Чи це політика банку казати те що не відповідає дійсності?
+
0
PanMykola
PanMykola
3 марта 2024, 17:42
#
Чому «або»? Може віна брехлива і некомпетентна людина одночасно.
+
0
Три літри
Три літри
4 марта 2024, 20:17
#
Він написал що все вже добре, але… тисячі транзакцій зависли та не виконані.

Він написав що проблема через яку транзакції не проходили вирішена, це не означає що всі проблемні транзакції вже проведені.
+
0
Beks23
Beks23
5 марта 2024, 0:45
#
Як ваша ситуація ? Кошти повернули ?
+
+30
SwiftPay
SwiftPay
3 марта 2024, 16:45
#
Олег Гороховський — співзасновника monobank «Вже все добре. Дуже перепрошую ще раз. Хтось у суботу забагато випив, тому зранку не зміг нормально прокинутись. Тому висновок такий — ІТівці не повинні бухати разом, а лише за графіком.» Це нормально? Чому клієнти мають страждати через це ? Це нормативна база банку ? Бухі ITішнікі, некомпетентний або брехливий у цьому питанні співзасновник = реально страждають люди кошти яких десь зникли. Ось вам і Монобанк, інноваційний банк
+
+16
Oleksii Ch
Oleksii Ch
3 марта 2024, 19:15
#
Шкода, що в нас немає практики захисту ділової репутації в суді.
Бо такі як ти вже б не раз намотали соплі на кулак, виплачуючи компенсації за власний язик
+
0
Danilich
Danilich
4 марта 2024, 18:08
#
Раз уж на то пошло то это никакой не «банк», а финтех с днепра, упавший на лицензию универсала. Вообще да, банковский софт пишется серьезными конторами, которые не один десяток лет на рынке, а не студентами, закончившие айти-войти гoвнокурсы, севших писать очередной карманный банк, и работающий до следующего очередного пика нагрузки, а потом день на поиск проблемы и ручной правкой физических данных клиентов с живыми деньгами, чтоб восстановить балансы
+
+1
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
3 марта 2024, 16:46
#
Ой, беда! Беда…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться