В воскресенье, 3 марта, в приложении monobank произошел технический сбой. Об этом сообщил соучредитель банка Олег Гороховский в Telegram.
3 марта 2024, 11:00
Читати українською
В monobank произошел технический сбой (обновлено)
► Читайте телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости
«У нас технический сбой. Чиним. Простите», — написал он.
«Минфин» попросил техподдержку monobank прокомментировать ситуацию. Там заявили, что проблемы могут отразиться на работе с приложением или с проведением платежей.
Обновлено
По состоянию на 11:55 monobank работает в обычном режиме.
«Уже все хорошо. Очень извиняюсь еще раз», — сообщил Гороховский.
Источник:
Минфин
Комментарии - 8
Він написал що все вже добре, але… тисячі транзакцій зависли та не виконані. На моєму прикладі переказ у 23000 грн. десь зник. Отримувач не отримав та мені кошти теж не повернули. В тех підтримці кажуть що так, мої кошти у банку але коли операція буде завершена або коли мені повернуть кошти вони відповісти не можуть. Кажуть що не несуть ніякої відповідальності за договором між клієнтом та банком.
На 16:29 кошти не повернуті, переказ не виконаний, відповіді коли це все буде немає. Сказали що колись… є всі приклади схеми з використанням коштів клієнтів под прикриттям технічного збрю.
Власник монобанку все добре вже у клієнтів банку, ви впевнені? Чи це політика банку казати те що не відповідає дійсності?
Він написав що проблема через яку транзакції не проходили вирішена, це не означає що всі проблемні транзакції вже проведені.
Бо такі як ти вже б не раз намотали соплі на кулак, виплачуючи компенсації за власний язик