Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.4 | 43 |
PLN | 9.4 | 9.9 |
USD | 39.5 | 39.99 |
Все курсы банка |
Пумб заблокував мій рахунок
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (3)
Картка шахраїв, досі діє банк підтримує шахраїв
текст від шахраїв міняється Здрастуйте Шановні Українці!!! Дуже вибачаюсь за незручності, але я прошу трохи вашої уваги. Моє ім'я Дзюба Сергій, я переселенець з міста Харкова. Прийшлося уїхати з міста тому що зараз там мені ніде жити, бо коли почалася війна у місті були «прильоти» майже кожного дня і нажаль моє житло стало непридатне для життя, там був «прильот». Зараз там немає вікон, опалення, сусіди з'їхали, є обвали споруди. Не знаю коли і хто це все буде відбудовувати щоб жити як раніше. Та й зараз у Харкові досі небезпечно знаходитися. Роботу там знайти дуже складно, житло орендувати менi не по кишені. Та й уїхав оскільки у Харкові в мене більше нікого немає, ні сім'ї, ні родини, нi дiтей. Жінка вмерла у грудні 2020 році від Covid-19. Тому благаю Вас люди добрi будь ласка допоможіть хоч якою небудь копійкою. Реально зараз мені нема за що купити звичайної їжі та засобів гігієни.Також зі мною мої два кота, їм теж щось треба купити поїсти. ВПО щомісячну виплату тепер я вже не отримаю, бо з першого березня 2024 її відмінили!!! Тільки для інвалідів першої та другої групи, пенсіонерів та у кого є діти до 14 років залишили виплати. Роботи де я зараз знаходжусь просто немає. Її немає навіть у сусідніх містах областi. В ЗСУ мене не беруть тому що я знятий з обліку ще з 2015 року за станом здоров’я. Якщо треба я покажу довідки в приватнiй розмовi, хвороб у мене по яким не беруть навіть у військовий час багато, але з 18 травня 2024 по новому закону побачимо що буде далі, бо всім чоловікам треба з’явитися до воєнкомату (18−60 р.н.). Пробачте мені за моє прохання, але виходу іншого на жаль зараз в мене просто немає. Благаю Вас допоможіть!!! Буду вдячний будь-якій допомозі від Вас, хоч гривні!!! Нехай кожен з Вас вирішує сам чим мені допомогти. Тільки є одне велике прохання для деяких людей, прошу якщо Ви не в змозі допомогти або просто не бажаєте, то будь ласка пройдіть повз моє повідомлення, непотрібно писати усяку маячню про мене або звинувачувати мене що я шахрай і т.п. Я лише прошу допомогу на їжу собі та моїм котам, а не на якісь там «забубони». Усі докази тим хто допоможе я звісно покажу в приватнiй розмовi!!! Велике спасибі за розуміння!!! Це номер банку для тих хто може та хоче мені чимось допомогти № 5355 2800 1812 9351 (ПУМБ). З Повагою до всіх Вас та величезне від щирого серця спасибі, усім тим хто відгукнувся на моє прохання хоч невеликою допомогою в цю скрутну хвилину. Бажаю всього Вам самого найкращого та мирного неба!!! Слава Україні!!!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого
банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче,
це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (2)
Робота відділення
Якість бслуговування касирами Іриною та Ларисою на вищому рівні.
Особлива подяка керівнику Вікторіїї за оперативне вирішення питань, витримку та професіоналізм!!!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Написать комментарий
Банк пумп не советую не кому
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (12)
шахраї, покупка в магазині онлайн Softmax
Іншим користувачам, будьте обережні та не перераховуйте кошти на цю карту.
Дана картка не належить банку ПУМБ. Рекомендуємо звернутись на підтримку відповідного банку власника картки.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (4)
Обмін валюти
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше у ситуації та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг, в тому числі при проведенні касових операцій. Задля збереження банківської таємниці, ми надали детальну відповідь у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
Безпідставне блокування рахунків!
Активно користувався кредитним лімітом, бо хороші кешбеки на потрібні мені категорії і від магазинів — партнерів.
Ще й у відділенні консультант запропонувала акцію — 5000 грн у розстрочку на 3 місяці без відсотків, одразу ж і оформив.
Але тепер не можу рекомендувати цей банк, точніше ні в якому разі не заводьте сюди власні кошти.
9 квітня зайшов в кабінет — на всіх картках пише «використання обмежено». Зразу написав в чат — сказали дзвонити на гарячу лінію. На гарячій лінії робот каже що витратні операції обмежено в зв’язку з підозрілими діями, зверніться у відділення.
В той же день поїхав у відділення, але нічого добитись не зміг, бо не працювала система.
Консультант вислухала мою проблему, взяла номер телефону і сказала що передзвонить коли запрацює система і їй дадуть відповідь з профільного відділу.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять надати пояснення до операції — поповнення карти на 26000 грн.
Це було поповнення в додатку ПУМБ з своєї власної карти іншого банку, про що сказав консультанту.
Вона сказала щоб приїхав у відділення і написав пояснення на листку А4.
У відділенні підказала як написати пояснення — що це було поповнення з власної карти, з власних заощаджень, адже працюю офіційно з 2018 року і можу надати підтверджуючі документи. Консультант сфотографувала це пояснення, скинула «вище» і сказала що я можу йти, набере мене як буде відповідь.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять довідку ОК-7, щоб скинув їй на вайбер (це було 12 квітня).
Минув тиждень як скинув довідку, і 10 днів з моменту обмеження — питання досі не вирішене, і немає зворотного зв’язку від банку.
Писав консультанту 16 квітня, відповіла що «як тільки рішення буде, я вас повідомлю».
Прошу представників банку допомогти якнайшвидше вирішити дану ситуацію, адже я навіть комуналку не можу оплатити!
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (6)
нелогічне правило для партнерського кешбеку
купив білети на concert.ua і у мене було обрано кешбек партнерський 3% та кешбек від банку в цій категорії 5%
кешбек партнерський нарахували, бо звісно він не за кошт банку покривається. а кешбек банку не нараховують
хоча більш клієнтоорієнтовано застосовувати найвигідніший кешбек для клієнта, а не партнерський
це в цілому не проблема, але може мене банк почує і зробить для людей, а не для своєї кишені
Хочемо звернути Вашу увагу, що, відповідно до офіційних правил акції, у випадку здійснення операції при підключеній категорії кешбеку та пропозиції від партнера через платіжний термінал партнера, нарахування кешбеку буде здійснюватися виключно у розмірі та на умовах обраної пропозиції від партнера.
Комментарии (2)
Вопрос представителю банка
Как же я был удивлен что правильный ответ вовсе не 101!!!
p. s. мелочь конечно, но очень неприятно!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Бажаємо розібратись у ситуації, що склалась. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Нагадуємо, що комісія складає лише 1%. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
На даний момент налаштовані перекази з валютної картки ПУМБ на картки іноземних банків з умовою, що сума переказу з комісією мають бути меншими за суму доступну на рахунку. Таке налаштування зараз через технічні обмеження. Ми взяли в роботу доопрацювання умови, щоб сума переказу з комісією дорівнювали сумі доступній на рахунку. Даний технічний функціонал очікується бути в найближчому оновлені. Вдячні, що Ви звернули на це увагу та поділились враженнями, для нас це важливо!
Комментарии (3)
Заблокировали счет и игнорят в тех поддержке!
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемось детальніше у ситуації та надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (6)
Блокування без причини
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість ідентифікувати Вас як клієнта та провести детальну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (17)
Блокировка счетов
Хочу сказать спасибо местной сотруднице ПУМБ в городе Белгород-Днестровский, за вежливое общение и старание помочь в этой ситуации.
Но сотрудники службы безопасности банка, которым всех предоставленных доказательств все еще мало это что-то с чем-то, я уже даже и незнаю что еще вам предоставить.
Могу дать вам доступ к своей учетной записи биржи, зайдите посмотрите, и наконец то разблокируйте мой счет.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та все ретельно перевірити. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (3)
Заблокували всі картки без попередження!
Пошту перевіряв три рази на день, кожного дня. Відповіді так і не надали! Інших документів не запитували! Всі рахунки заблокували! На гарячій лінії тільки прийняли заявку, так ніхто не відповідає не на пошту, ні дзвінків від банка немає!
В онлайн підтримку теж звертався, теж тільки прийняли заявку, теж знов чекайте 5−10 або 30 днів!
Телефонів цього відділу немає, тільки електронна пошта
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Комментарии (3)
Не віддають гроші вже місяць часу
Підкажіть будь-ласка куди можна звернутися аби написати заяву на шахраїв
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Бажаємо детальніше розібратися в даній ситуації. Хочемо зазначити, що при поверненні кошти блокуються на певний час. Ми детально перевіримо причину та терміни блокування. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Шахрай із картою 5355 2802 1430 5425
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Заблокували переказ коштів на Revolut
Те що Revolut не дає українським податковим резидентам купляти криптовалюту вони напевно не знають.
Шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
З 21 квітня 2022 року НБУ запровадив фінансові обмеження для квазі-кеш операцій та міжнародних P2P-переказів фізосіб. Заборонено купувати з гривневих банківських рахунків криптовалюту, поповнювати брокерські рахунки та робити перекази на електронні гаманці.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (4)
Не рекомендую бути клієнтом ПУМБ
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. На жаль за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після проведення перевірки.
Комментарии (4)
Забрали средства и не хотят возвращать
Месяц назад пумб заблокировал мою карту, на карте отображается -777 сразу же на следующий день после блокировки, я обратилась в банк, на что мне сотрудники банка ответили то что увы мы не знаем причину блокировки придите завтра, на следующий день сотрудник банка мне заявляет то что мне нужно предъявить квитанцию или какую-либо информацию о платежи на сумму 9000 грн. Я предоставила все имеющиеся у меня информация. (диалог с отправителям средств pdf)
Через день, сотрудники сказали данный информация не подходит и мы хотим разорвать с вами деловые отношения, для того чтобы забрать свои деньги придите пожалуйста в понедельник. В понедельник мне в Viber приходит сообщение о том что пумб прекращает со мной Деловые отношения. Но самое интересное началось не тут, а началось тогда когда через день приходит сообщение о том что мои документы прошли проверку и банк разблокировал мою карту. Я сразу же зашла в приложение и попыталась перевести свои средства, у меня не получилось, но зато снять на другую карту банк у меня получилось ну не всю сумму, а именно 19999 грн. после этого мою карту заблокировали с суммой 11800 грн. и выбило уже ошибка 999. Хотелось бы отметить То что в данном банке сотрудники ничего не знают, технической поддержки онлайн нормальный нет так как если у тебя заблокированный доступ до личного кабинета ты не можешь обратиться напрямую в техническую поддержку, ну, а на горячей линии ничего не могут сказать, так как они ничего не знают. Сейчас такое время, в стране война, и лишний раз из дома выходить бывает порой опасно.
Но Пумбу видимо на это всё равно, у них такое отношение клиентам.)
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
Комментарии (3)
Каменный век!
Smarty.Sale — это сервис позволяющий экономить на интернет-покупках. Получать скидки и возвращать часть денег за совершенные покупки. В данный момент с нами сотрудничает более 2200 магазинов абсолютно разной тематики, с доставкой и охватом практически всех регионов в масштабах планеты.»« »
Как вы себе представляете их вернуть обратно??? Это МОИ 500 ГРН И Я НЕ СОБИРАЮСЬ ИХ ТЕРЯТЬ!!! Мы можем иначе решить вопрос. Там на карте минус 1500 грн, кабинет заблокирован. Я чтобы не терять мои 500 грн оставляю всё как есть и выбрасываю в мусор ваши карты. У меня нет имущества, нет других счетов украинских банков, нет автомобиля, нет жилья. Вас устраивает такой вариант???
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (3)
Банк заблокировал деньги и не собирается возвращать
Банк заблокировал мой счет и все деньги на нем.
Мы с моим мужем продали криптовалюту в интернете. За нее получили деньги на карту. После чего карту заблокировали и сказали идти в банк.
В банке сказали, что отправитель пожаловался на то, что платеж мошеннический и поэтому заблокировали карту и деньги на ней.
Ну думаю «ладно, такое бывает. Люди разные бывают и сейчас в такое время живем»
Банк попросил предоставить все доказательства того, что платеж был настоящим и я действительно продала криптовалюту.
Я предоставила банку скриншоты переписки, скриншоты транзакций, скриншоты биржи.
И через пару дней банк сказал, что он мне не вернет мои деньги, потому что аккаунт биржи был не мой, а моего мужа.
Банк попросил свидетельство о браке, но увы. Мы в гражданском браке. В доказательство гражданского брака я предоставила свои соц сети с давней историей фото, семейные мед страховки, которые он оплачивал, мои счета, которые он оплатил.
И что вы думаете???
«Банк отказал без рассмотра дополнительных аргументов от клиента»
ДА ЭТО КАКОЕ-ТО БЕЗУМИЕ!!!
И ладно бы вопрос был 1000грн.
НЕТ!!!
Вопрос 38000грн
38 тысяч банк заблокировал и хочет украсть у меня
Консультант сказал попробовать написать заявление в киберполицию. Я написала. Но и это не дало результатов. Банк сказал «либо вы соглашаетесь с тем что Вы мошенница и мы отправляем заявителю деньги и Ваш счет будет разблокирован, либо Вы отказываетесь возвращать и тогда мы заблокируем Ваш счет и вернем сами человеку деньги»
Это меня просто вводит в ступор. Где справедливость?
Заявление в полицию написали, в банк его тоже отправили. Никто не идет на контакт. В отделении говорят «обратитесь еще на горячую линию вот на эту почту» на почте отвечают «обратитесь в отделение банка»
Я не знаю, что мне делать. Обращаются с клиентами, как со скотами, у которых нет прав совсем!!!
Не рекомендую сотрудничать с этим банком. Любой человек может Вас обмануть и банк будет ему содействовать!
ЭТО ПРОСТО УЖАС!!!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (6)