×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.5 | 43.1 |
PLN | 9.5 | 9.99 |
USD | 39.5 | 39.99 |
Все курсы банка |
Шахрайство, обережно!!!
Людина с такою картою 5355 2800 2358 6306 приймає гроші за товари і не відправляє, на повідомлення не реагує, впевнений що вже багато людей обманула, звати цю шахрайку
Крістіна Яцьків із Ужгорода може проживати в Києві.
Зверніть увагу!
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (7)
Крадуть гроші за вказівкою 3-х сторін
А замість цифр моїх коштів зверніться в підтримку.
В підтримці відповіли, що нам так сказали — звертайтесь до них.
Шахрайство ст. 190 ККУ. Звернусь до 3-ї сторони і я — в суд.
Ніколи не довіряйте свої кошти шахраям.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (3)
Не можу зняти кошти
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (16)
Закрыли счёт, но мои деньги не вернули
Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Заблокували рахунки ФОП. Надав доки ще Вимагають надати надати письмове пояснення. Надаю
Черненко С. П.
від — РНОКПП — Я, — Павло Євгенійович, РНОКПП -------------, паспорт громадянина України -------------,
Джерела походження коштів:
Я є Фізичною Особою Підприємцем з 05.05.2003 року, вже 21-й рік плачу сумлінно податки і здаю податкові декларації. В 2023 році я отримав дохід від підприємницької діяльності в розмірі — грн., що підтверджуються декларацією яку я вам вже надав і додаю до цього листа знову.
Детальні суті проведених операцій по рахунках:
Я, зароблені ОСОБИСТІ кошти, використовував на покупку речей та послуг для особистих потреб, та перераховував ОСОБИСТІ гроші в інші нормальні банки де добре відносяться до клієнтів і не блокують рахунки просто так, а виясняють походження коштів без блокування рахунків.
Прошу розблокувати мої рахунки. Обіцяю що я особисто, моя сім'я та мої друзі обмежать взаємодію з вашим банком, якій не поважає своїх клієнтів.
Нагадую вам що кошти, які тимчасово знаходились на рахунках вашого Спекулятивного банка — є моєю особистою власністю.
Зараз читаю відгуки про ваш некомпетентний банк на finance.ua та minfin.com.ua, бачу там такі заголовки: «Шахрайський банк», «ПУМБ воры!!!», «Хамство працівників, некомпетентність працівників до військового», «Банк игнорщик, блокируют счета.», «Утримують незаконно кошти!» і т.д.
Бачу я не один якій не задоволений відношенням до клієнтів.
Для використання мною послугами вашого банку прошу надати письмове пояснення — на ім'я — Павла Євгенійовича з власним підписом та повинні містити:
— ПІП та паспортні дані Голови правління та його заступників;
— Детальні суті проведених операцій по використанню моїх ОСОБИСТИХ коштів які знаходяться на рахунках вашого банку;
— данні власників вашого банку та джерела походження їх коштів;
— копію річного фінансового звіту.
До цього листа, 3-й раз, надаю копії документів:
— копію податкової декларації платника єдиного податку за 2023 рік
— квитанцію № 2 з податкової та Пенсійного фонду о вдалому прийняті пакету декларації
— ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемось в даній ситуації детальніше та надамо Вам вичерпну відповідь електронною адресою офіційним листом.
Комментарии (1)
Шахрайський банк
Нам дуже прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
Заблокували картку за підозрілі дії. Заблокували доступ до застосунку
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю після отримання результатів перевірки.
Комментарии (5)
Некомпетентные менеджеры и кассиры
1). В конце июня 2022 покупал ОВГЗ на сумму 10.000 долларов. Выдали карточку под это. Но не сказали, что чтобы получить доллары без комиссии нужно, чтобы деньги пролежали целый календарный месяц. Мне доллары пришли на карту от государства в конце июне 2023, а получить первую половину, я смог только в начале августа 2023. И только тогда мне сказал менеджер в банке, что такие условия, не до выдачи карты, а уже во время снятия. И также заверил, вот если бы вы у нас размещали депозит, тогда бы банк выдал вам все деньги без комиссии.
2. Разместил трех месячный депозит в евро на 5.000 в ноябре 2023. Пришел забирать в январе 2024. Оказывается, что без комиссии только 5.000 евро, а вот проценты которые набежали уже с комиссией.
3. Когда забирал деньги в январе 2023, заказывал наличку через приложение в телефоне, пообщался с оператором в телеграмме и через оператора заказал на отделение. Когда пришёл в кассу забирать, мне сказал кассир Демченко Мария, что так не нужно делать, нужно заказывать через кассу в отделении, только так клиент может получить наличные, которые заказал. Оказывается, что оператор в телеграм не знал, что через него это делать нельзя.
4. 13 февраля 2024 пришел специально в отделение и сказал, что в пятницу 16 февраля у меня заканчивается очередной депозит в 5.000 евро, и заказал деньги у кассира. Она переписала мои данные с паспорта и взяла мой номер телефона. В пятницу 16 февраля пришёл и получил первые 2.400 евро. Сегодня пришёл в 14:27, уже сидит другой кассир и говорит, денег нет. Ждите когда привезут. Я ей говорю, что Демченко Мария должна была отложить 2.400 для меня ёще в пятницу, но оказывается, что не отложила и скорее всего продала кому-то другому. В результате, придётся ещё раз сегодня идти в отделение.
Вывод. либо некомпетентные менеджеры, которые не знают важные условия о снятии иностранной валюты с карты, либо знают, но просто врут по указанию свыше. А также, некомпетентные кассиры, которые не знают, что можно заказывать деньги через приложение в телефоне, ну и также продают валюту другим клиентам вопреки тому, что я заказывал и деньги должны были меня ждать, а не я должен их ждать и ходить по несколько раз в отделение.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів нашої перевірки.
Комментарии (1)
Сплата штрафу за порушення ПДР
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що касиром квитанція була заповнена коректно разом з кодом бюджетної класифікації. В такому випадку, рекомендуємо звернутись до Державної казначейської служби України для надання квитанції як доказ оплати штрафу, яку можете отримати у відділенні банку, де проводили операцію.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (4)
Відгук
Щиро дякуємо за довіру! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Написать комментарий
Заблокували рахунок
Пішов в банк, надав всі документи, через добу зателефонував співробітник і сказала, що не вистачає документів і допомогти більше не зможе. Вирішувати потрібно тільки на гарячій лінії, але туди я не можу зателефонувати так як заблокований у банку. Телефоную з другого номера телефону, проходжу 5 операторів, витратив на все це 20 хвилин, щоб почути, що заява в обробці і скинули трубку. Вирішити моє питання ніхто не може: співробітник в банку розводить руками, на гарячій лінії нічого не розуміють, а чат бот не можу написати, тому що заблокований мобільний застосунок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Після надання Вам всіх необхідник документів, що підтверджують джерела надходження коштів, по Вашим картковим рахункам було знято обмеження.
Радимо Вам уникати операцій по Вашим рахункам, які б могли містити ознаки шахрайських дій.
Комментарии (3)
Отримання переказу WU через застосунок
Все майже вийшло, тільки в застосунку наперед ніхто не попереджає, що отримання переказу після 18:00 години буде оброблено в наступний день)
Про це з‘являться повідомлення вже після проведення запиту. Те саме Ц відповіли в службі підтримки, якщо після 18:00, то очікуйте на зарахування в наступний день.
Сервіс)
Але вийшло диво, спробував цей переказ отримати через застосунок іншого банку — й все вийшло за 1 хвилину
Писати назву іншого банку не буду, аби не рахувалося як реклама
А для ПУМБ — це як трохи «розводняк»
Попереджайте про зарахування в наступний день не після запиту на виплату, а до нього!
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо наш застосунок ПУМБ Online, роблячи його більш зручним для користування. Дякуємо за Ваш відгук, ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо інформування про термін зарахування коштів та сподіваємося, що у майбутньому Ваша думка про роботу нашого банку зміниться на краще.
Комментарии (2)
Банкомат списав гроші, але не видав
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно проведемо детальну перевірку та надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (7)
ПУМБ воры!!!
Позавчера прилетело сообщение, мы в одностороннем порядке разрываем с вами договор, приезжайте в отделении пишите заявление. Я им говорю у меня нет возможности приехать в Украину…Они ответили не наши проблемы…В итоге потерял 50000грн…
Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (6)
Подяка
Менеджер доброзичлива, чітко і зрозуміло розповіла про умови.
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що наше обслуговування залишило у Вас лише позитивні емоції!
Написать комментарий
Хамство працівників,некомпетентність працівників до військового
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Комментарии (1)
Дурять з кешбеком
Прийшло мені в додаток сповіщення — привведи друга (по твоєму посиланню), він активує картку, зробить покупку від 100 грн і кожен отримає по 300 грн.
привів я згідно правил (з додатку відправив посилання), активували картку, зробили покупку — і все, ніякого кешбеку.
Зробив заявку 4 лютого — 202402−937 — прийшла смс про розгляд 3 банк дні. і оператор клятвенно обіцяли, що до кінця робочої середи мене наберуть.
Ніхто не набрав…
Друг сказав нафіга мені такий банк, який надурив з самого початку — буде закривати картку.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після отримання результатів перевірки, неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Перевірка виявила, що виплата винагороди була нарахована 16.02.2024 р. Цю інформацію Ви можете перевірити в історії операцій в мобільному застосунку ПУМБ Online.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (6)
Дякую за допомогу!
Дружина виїхала за кордон і там виникли проблеми з використанням застосунку. Зв’язок в тій країні дуже поганий, а дзвінки в роумінгу взагалі недоступні.
Мої звернення в кол-центр банка не допомогли. Тоді я звернуся до працівників броварського відділення, вони змогли зв’язатись з дружиною і крок за кроком допомогли їй вирішити проблему.
Дуже вам дякую, Таміла, і всі працівники банку!!! Добре, що в нас є небайдужі люди!
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що наше обслуговування залишило у Вас лише позитивні емоції!
Комментарии (1)
Заблокували кошти
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (14)
Заблокировал и обвенил в мошеничестве
Для разблокировки Банк предлагает вернуть сумму человеку который пожаловся для меня не понятно.
Или доказать что эти деньги деньги зашли по назначению. Что я и сделал предоставил соотведствующие документы. Но они все равно не разблокировали счета и каждый раз что-то хотят от меня. Вместо того чтоб провериь заявителя жалобы так как он и является мошенииком и банк ему способствует. Данный банк ни кому не рекомендую в нем вме сделано, чтоб с Вас мошенники вытянули деньги. Данный фак я зафиксировал в киберполиции.
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість розібратися детальніше у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (16)