Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Полтава, ул. Вячеслава Черновола, 14/16

Адрес:
Полтава, ул. Вячеслава Черновола, 14/16
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), тех. перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
19 сентября 2023, 17:21
Заказал карту фишка ОККО с целью получать дополнитульную скидку на топливо. Первые 2 месяца с каждого литра получал бонус одну гривну. Но, как выяснилось, выгоду съедала комиссия на обслуживание карты. Потом перестали начислять доп. бонусы. Приехал в отделение (Полтава Чорновола 14/16) закрыть счет. Снял остаток (45грн) на кассе. Закрыть сотрудницы отказались, объяснив, что работают только с бизнесом, а физ лицам нужно звонить на гор линию и закрыть удаленно. Позвонил, прошел квест общения с ботом, оператор (Анастасия) отказалась закрыть по техническим причинам, объяснив, что после последней операции должно пройти мин. 3 дня.

Итог:
1. Акции от Райфазена — замануха, выгоду не получите.
2. Отутствие сервиса.
3. Потеря времени и денег.

Не рекомендую.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
19 сентября 2023, 17:31
Добрий день!

Нам дуже прикро, що нам не вдалось виправдати Ваші очікування та Ви залишились не задоволені сервісом нашого Банку. Хочемо зауважити, що плата за обслуговування може не стягуватися, якщо виконувати одну з умов: середньомісячний залишок в розмірі 5000 грн, або здійснювати середньомісячний розрахунок на суму 5000 грн. Картка Fashka має бонус у вигляді 2 грн/л за бензин та дизельне паливо, 1 грн/л за газ та 5% від суми покупки балами і магазинах та кафе на АЗС ОККО.
Рахунок закрити можна дистанційними каналами, наприклад, Чат в додатку Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до Інформаційного центру. Це значно економить Ваш час.
Дякуємо за Ваш відгук, адже це допомагає нам вдосконалюватися.

Додатково просимо вказати Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код в приватні повідомлення для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
28 декабря 2022, 10:56
Дуже не зрозуміло, чому в такий час, як зараз, коли кожна хвилина важлива, працівники дозволяють собі відкривати банк на 10 хвилин пізніше, та закривати на 10 хвилин раніше. Стояв в касі рівно в 17:30, а мені кажуть, що вже не можемо тебе прийняти. Ну думаю добре, раз не змогли обслугувати за пару хвилин, то прийду наступного дня рівно в 9:00. Приходжу за 10 хвилин раніше, люди стоять вже ждуть відкриття, на годиннику 9:05, а банк ще закритий. За пару хвилин виходять працівники з кофєйком і відкривають банк, в 9:10 заходжу в касу, а мені говорять, що потрібно ждати ще 10 хвилин, тому що система ще не запустилася. Так якого ви не прийшли за 10 хвилин раніше і не ввімкнули її, щоб рівно в 9:00 вже обслуговувати клієнтів??? Чому працівники проиходять пізніше клієнтів і відкривають банк пізніше, чим потрібно, бачучи, що люди вже стоять??? Як закривати касу, так рівно в 17:30 вже готові, справилися, і не можуть виділити 5 хвилин, щоб видати той клятий депозит, а як відкриватися, так потрібно ждати пів години. Як результат, маємо тривогу в 9:12, і якщо б вони відкрилися вчасно і вчасно була запущена система, то хоча б частина клієнтів були б обслуговані, а я вже третій раз не можу зняти депозит. Дякую Райффайзен!
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 декабря 2022, 11:00
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативне враження від обслуговування.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію та провести роботу над покращенням надання сервісу, тому написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
23 января 2019, 14:36
Коли поклав кошти в термінал (37200 грн), то він написав ваша операція в процесі виконання, після чого віддав мені картку, на екрані було написано, що час операції вичерпано, а кошти не зарахувалися на картку… Звернувся в банк, вони нічим не змогли допомогти, порадили звернутися на гарячу лінію. Подзвонивши туди, оператор підтвердив виконання операції в банкоматі і попередив, що чекайте зарахування коштів на карту протягом 30 днів. Так у мене питання, чому 30 днів, а не 14 як в інших банках? І чому необхідно чекати місяць, якщо виконання операції було підтверджено одразу. А мені було необхідно заплатити за туристичні послуги до 12:00. Тур оператор чекати місяць не буде. Дякую за чудовий відпочинок і оперативність у Вашій роботі.
P.S. номер заявки 128623.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
24 января 2019, 12:37
Доброго дня!
Перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни. Ваша заява про спірну транзакцію розглянута 23.01.2019.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отделения и банкоматы Райффайзен Банка в Полтаве 🏦 / Отделение Райффайзен Банк: ул. Вячеслава Черновола, 14/16, Полтава

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Полтава, ул. Вячеслава Черновола, 14/16.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Полтава, ул. Вячеслава Черновола, 14/16- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.