Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Допоможіть

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
denma 11 января 2024, 21:41
Допоможіть повернути 5000 грн, які 11.01.2024 р. десь о 16.00 взяв термінал в м. Черкаси у відділенні банку бульв. Шевченка 246 не дав чек і не зарахував гроші на рахунок.
Свідки є, бо попрохала допомоги в охоронця відділення, оскільки в такий спосіб вперше поповнювала рахунок.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 января 2024, 9:02
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація та навіть не можемо уявити Ваші емоції. Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись або не обробити запит в непідходящий момент.
Для розгляду питання, прохання, негайно зареєстувати заявку на спірну транзакцію за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500) наші оператори зафіксують все оперативно.
Ми 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти.
На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально та запеняємо, що до кожного запиту докладається максимальних зусиль для аналізу та перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 января 2024, 9:33
Маємо інформацію, що заявку на оскарження успішно зареєстровано. Додатково, наголосимо, що процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати Вас в курсі - як тільки буде прийнято остаточне рішення, Вам надійде смс з відповіддю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 января 2024, 9:33
#
Полезный комментарий
Маємо інформацію, що заявку на оскарження успішно зареєстровано. Додатково, наголосимо, що процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати Вас в курсі - як тільки буде прийнято остаточне рішення, Вам надійде смс з відповіддю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться