Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Робота фінансового моніторинга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
dvirltd 20 января 2024, 9:25
За весь період 2023 року па карті Райффайзен Банк провела лише шість операцій (жовтень -грудень місяці), по дві операції щомісячно: поповнення карти в банкоматі банку готівкою на 50000грн., та купівля On-line валюти, в цих межах.Загальна сума операцій за рік становить 150000грн. Ніяких інших операцій не проводилось. Фінмоніторингу це не сподобалось, заблокував карту, з вимогою надати підтверджуючі документи. З вересня 2023р. зареєстрована ФОПом, з використання ПРРО, зареєстрованого в ДПІ. Декларація про доходи за 2023рік, зареєстрована в ДПІ, та доходи становлять більше 1 мільйона гривень. Згідно КВЕДа всі
умови витримані. Всі ці, та інші документи їм представлено.Але моніторингу Райффайзен Банк цього мало. Вони вимагають надати договори володіння нерухомістю, автотранспортом, обладнанням, назвати основних контрагентів, партнерів, з якими ведеться та заплановано співпрацю (назва, код ЄДРПОУ/ІПН), надати офіційний лист з докладним описом змісту господарської діяльності. І ЦЕ ВСЕ ЗА 150000 В РІК??? «Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ» — назвіть мені, в чому було порушення вимоги чинного законодавства та постанови НБУ? Я вже більше місяця відправляю документи, які, мабуть, ніхто не читає.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 января 2024, 9:34
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам з вирішенням. Передали запит з Вашого питання до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на комунікацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться