Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Картка без коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
SERJIO011 13 марта 2024, 10:33
купив картку Віза в магазині АТБ від Райф банк за 50 гривень. Зареєстрував о 8 годині ранку. Все добре. Кошти 50 гривень на карті відсутні. Хоча банк Райф гарантує, що при реєстраціїї кошти будуть протягом години. Пройшло 3 години. Дзвонив на гарячу лінію, писав чат онлайн. Так кошти і не прийшли.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2024, 10:40
Добрий день!

Дякуємо, що цікавитесь нашими продуктами та що доєднались до Райфу! Для нас це надзвичайно цінно. Якщо Ви здійснили активацію картки АТБ в період з 07:20 до 22:00 – заохочення буде зараховано протягом години.
Ми б хотіли більш детально проаналізувати питання та допомогти із вирішенням. Тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 марта 2024, 11:07
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 марта 2024, 14:36
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію! Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 марта 2024, 11:07
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 марта 2024, 14:36
#
Полезный комментарий
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію! Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
13 марта 2024, 16:58
#
До 3 -х дней может быть.
+
0
natashaGra
natashaGra
14 марта 2024, 12:32
#
А можно сразу менеджера клиентского сервиса подключить к отзывам? Отписки про передачу ему информации выглядят уж очень странно
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться