Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
yara83 15 марта 2024, 7:57
Банк на другий день заблокував рахунок при поповненні приблизно на 20 000 грн чотирма надходженнями. Це були всі операції поповнення карти за весь період існування цього рахунку!
Запросили документи для перевірки. Окрім пояснення, що це були прямі надходження від різних фіз.осіб за продані б/в речі, я більше нічого надати не можу, нажаль. Є довідки про доходи та сплачені податки, але це все не підходить банку. Що робити в такому випадку?
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 марта 2024, 8:53
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.

Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.

Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
0
yara83
yara83
15 марта 2024, 9:19
#
Вже було звернення не один раз, всі пояснення та підтвердження вже було надано, чекаю декілька тижнів (
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 марта 2024, 10:32
#
Для можливості перевірки інформації, будемо вдячні, якщо напише нам у приватні повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+35
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
15 марта 2024, 15:04
#
І чекати будете довго. Кожне звернення вони розглядають мінімум 5 робочих днів. Надаєте додаткові документи — знову 5 днів і т.д.
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
15 марта 2024, 14:28
#
Продажа б/у вещей физлицом расценивается почему-то банками как предпринимательская деятельность без регистрации и по правилам финмониторинга счёт блокируется. С учётом такой ситуации продавать б/у вещи нужно за наличные.
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
15 марта 2024, 15:01
#
Будете довго та безрезультатно доводити банку, що не порушували вимоги НБУ, але результату буде нуль.
В мене так само заблокували. Намагався надати документи, але вони не відповідають вимогам Райффайзенбанку.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ — АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться