Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обнуляйте усі рахунки, якщо активно не користуєтесь картками

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Reif1 19 марта 2024, 21:16
Зник доступ (злетів пароль) з програми Райф, відновити пароль було неможливо, оскільки треба заново вводити номер картки для реєстрації, у мене її не було поряд, тож я на певний час втратив контроль над рахунками. Відклав це питання на потім, сьогодні нарешті зайнявся питанням відновлення доступу і мене очікував сюрприз, Райф тишком нишком почав списувати комісію за обслуговування неактивного грн рахунку у розмірі 30 грн в місяць і обнулив рахунок. У мене там було небагато, тож банк поживився тим, що було (якраз трохи більше 30 грн)))). Ніяких попереджень, ні на пошту, ні смс чи вайбер. При відкритті спеціально уточняв, чи є така комісія, однак мене не попередили.
Як клієнт багатьох банків, розумію свою неуважність, що не вивчив тарифи Райфу, однак неприємно.
Цей відгук пишу у якості поради не тримати взагалі ніяких коштів у райфі на рахунках (у тому числі АТБ-картки, які всі масово відкривають), якщо регулярно не користуєтесь усіма картками, тому що 180 днів проходить непомітно (особливо клієнту багатьох банків, за усіма картками на слідкую), а банк ні про що не попереджає, зато рекламні повідомлення аж бігом.
Ганьба
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 марта 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Для відновлення пароля потрібно ввести дані карти, у разі її відсутності Ви можете відкрити нову фізичну у відділенні Райфу. Якщо немає можливості завітати до відділення, є можливість скористуватися додатком MyRaif та за новим номером відкрити рахунок, щоб отримати дані карти й відновити доступ у Райффайзен Онлайн.

Також хочемо пояснити, що списання комісії передбачено за неактивний рахунок згідно з тарифами. Неактивним вважається картковий рахунок, по якому протягом 6 та більше місяців не проводились наступні операції: зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів.
Згідно з умовами та правилами обслуговування (стаття 2 Відкриття та закриття Рахунків. Пункт 2.3.1) Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 6-х місяців.

Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 марта 2024, 9:43
Добрий день!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 марта 2024, 9:43
#
Полезный комментарий
Добрий день!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Обнуляйте усі рахунки, якщо активно не користуєтесь картками