Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не можливо забрати власнi кошти. Жах!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Alenka05 22 марта 2024, 13:08
Отделение по адресу: Киев, ул. Драйзера, 6
В мене заблокували картку, щоб не пояснювати усi операцii по картцi, так як iх було дiйсно забагато, вирiшила просто забрати кошти та закрити картку. У вiддiленнi менi пояснили, що впродовж 10 банкiвських днiв моi кошти надiйдуть на той рахунок, який я залишу в заявi. Через пару днiв прийшло повiдомлення про закриття рахунку та почалось довге очiкування своiх же власних коштiв. Пiсля того, як вказаний спiвробiтниками срок пройшов, а грошей ятак i не отримала, знов пiшла у вiддiлення. Менi почали розповiдати якийсь бред, що таких заяв багато, що треба чекати, гроши будуть, коли менi вiдповiсти не змогли, просто будуть колись! Ви що, люди!!! Ви позицiонуете себе як серьйозну фiнансову установу, що це за вiдповiдь: будуть!!! Чому менi не повертають моi власнi кошти!!! Я разраховувала на них. Сумлiнно чекала клятi 10 днiв, яки пообiцяли спiвробiтники банку!!! В мене двое маленьких дiтей! Я, маючи кошти, не можу придбати iжу, тому що Ваш банк менi не повертае мое ж!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 марта 2024, 13:13
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 марта 2024, 14:04
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 марта 2024, 17:47
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 марта 2024, 14:04
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 марта 2024, 17:47
#
Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться