Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Оставили без текущих средств

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Георгій Коломійцев 25 апреля 2024, 10:21
24.04.24 одновременно пришло сообщение в Вайбер и на е-мейл о блокировке счетов финмониторингом банка. Блокировка была произведена сразу же, без какого либо предупреждения и обсуждения. На момент блокировки на счетах в Райфе находились все доступные мне текущие денежные средства. Попытки оперативной разблокировки счетов оказались безрезультатными. Поддержка рассказывала о том, что за пять дней должны были предупредить, но это не точно. Выручило наличие кредитных карт Привата и Моно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 апреля 2024, 10:26
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 апреля 2024, 10:49
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 мая 2024, 12:21
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 6

+
0
Георгій Коломійцев
Георгій Коломійцев
25 апреля 2024, 10:44
#
Отговорки. Нежелание признать системные ошибки в коммуникации с клиентами. При своевременном запросе от банка, все подтверждающие документы были бы представлены без доведения ситуации до текущей. Кстати, Райф уже ушел из россии или еще досе там?
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
25 апреля 2024, 10:49
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 апреля 2024, 19:19
#
Https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246035/

советую прочитать законы чтобы не попасть на ложные уловки банков
+
0
Георгій Коломійцев
Георгій Коломійцев
26 апреля 2024, 14:21
#
Прошу указать точную дату / время получения ответа по сути моего обращения.
Без поваги, Георгій Коломійцев
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
3 мая 2024, 12:21
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Георгій Коломійцев
Георгій Коломійцев
8 мая 2024, 12:20
#
Мав картку АТБ від райфу. За рекламою в програмі Фішка відкрив додатково картку Фішка від райфу для ОККО. Райф запропонував мені текучий рахунок з приємними умовами. Погодився, відкрив рахунок, перевів та поклав вільні на той час особисті кошти. Усі операції пройшли без будь яких перешкод та питань з боку райфу. Але, через два тижні від відкриття рахунку, райф раптово без попереджень заблокував усі картки, рахунки при цьому теж стали недоступні, та надсилав мені листа з вимогою підтвердити джерела виникнення коштів. Я негайно надіслав підтверджуючи документи за доходами та щодо руху коштів. Отримав автовідповідь райфу що за два дні буде надана відповідь. Попередив райф письмово та через операторів гарячої лінії, що мене залишили без грошів. Ще виявилося марним, райфу не цікаві справи та стан клієнтів, вони не відають що таке клиентоорієнтованість. Дев’ять діб без готівки, але зі спілкуванням з альтернативно розвинутими працівниками банку. Звернення до хед-офісу райфу теж нічого не дало. Тільки через півтора тижня отримав чергові безглузді вимоги за межами розуму про надання додаткових даних.
Зупинив боротьбу з альтернативно думаючими істотами, зачинив рахунки та пішов з райфу, мабуть довічно. Схоже, райфу не цікаві біли гроші в Україні, вони заробляють досі брудні гроші в росіі.
Тікайте з райфу поки є час.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться