Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Суцільна некомпетентність

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
elegzendr 1 декабря 2023, 12:46
Цей банк нікому не раджу і ось чому.

1. Контакт-центр. Співробітники у більшості випадків некомпетентні. Мені заблоковували депозитну картку через те, що начебто в мене була оформлена кредитна картка, по якій виник овердрафт і незакрив який я не можу користуватися депозитною. І вказували навіть дату відкириття цієї картки, при чому я її НІКОЛИ не оформлюва ні в додатку, ні у відділенні. Три оператори як «папуги» говорили одне й те ж саме. І лише коли мене перевели до карткового відділу, то там сказали, що це вкрай дивна інформація і ніяких карток в мене нема. Те ж саме мені сказали у відділенні на Васильківській.
Співробітники контакт-центру працюють як роботи по скриптам. Якщо щось йде не по сценарію, то вони або губляться у консультації, або починають розмовляти з тобою так, наче їм на тебе начхати і «чого ти без шоколадки прийшов». Латентне хамство як норма.

2. Відділення. Було інформування, що старий додаток банку припиняє існування і треба завантадити новий О.Банк 2.0. При його встановленні в мене виникли сумніви, так як пропонувалося заповнити всі документи, як при оформленні картки. Я запитав у співробітника відділення на Васильківській, чи буде в мене оформлюватися нова картка або підтягнеться стара. Мене запевнили, що нової картки не буде. І що я бачу — після реєстрації у новому додатку мені відривають нову кредитну картку.

3. Мобільний додаток. При здійсненні Р2Р переказу на сторонньому сервісі, банк знімає свою комісію за платіж, при цьому він не показує її у додатку чи у деталях по операції. Кліриг суми у додатку відбувається лише за декілька днів і якщо ти не знаєш про те, що банк знімає комісію, то можна один раз перевести, не заходити у додаток місяць і потім тобі нарахуються відсотки за користування кредитним лімітом, який виник через цю комісію. У контакт-центрі замість того, щоб прийняти це зауваження до уваги почали мене звинувачувати в тому, що я повинен був знати цю інформацію і вона вказується у банківській виписці. Навіщо тобі існує Ваш додаток, якщо мені окремо треба дивитися інформацію у банківській виписці. Як ще Ваш додаток отримав якусь премію «Найкращий банкінг» одному чорту відомо. Купули це звання тай й все. А по факту, додаток — дно!

4. Телемаркетинг. Нав’язування кредитів готівкою.

5. Блокування картки. Постійне блокування моніторингом платежів, якщо ти намагаєшся провести оплату через Google Pay. Вони це розцінюють як фрод і блокують картку. Якщо Ви так боєтесь за цей метод оплати, то приберіть його взагалі зі свого продукту.

Резюме. Неприємна «львівська гостинність» у всій своїй красі. Раджу у крайному випадку користуватися послугами цього банку, аби не мати зайвого головного болю.

Комментарии - 1

+
0
Teide
Teide
1 декабря 2023, 20:50
#
Корисний якісний відгук, потрібно взяти до відома, щоб не вляпатись у цей банк
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.3
PLN 9.85 10.05
USD 39.5 40
Все курсы банка

Курс валют в Идея Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.3
PLN 9.85 10.05
USD 39.5 40
Все курсы банка