Не такий я вже вибагливий, але
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- natashaGra
- 12 июля 2023, 16:19
- #
Здесь до банка не дойдет, пишите на их страницах в соцсетях
- +
- 0
- Edo Fordex
- 12 июля 2023, 17:23
- #
Я знаю, тому й поміняв банк. Просто попередив інших
- +
- 0
- natashaGra
- 13 июля 2023, 11:02
- #
Хуже него по-моему только ощад, сама не раз сталкивалась с супер непрофессионализмом в этом банке. Зато всюду пишут , что принимают документы в дії и про свое европейское происхождение
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.8 |
USD | 40.4 | 41.1 |
Все курсы банка |
Конкретно.
1.Кваліфікований ЕЦП, за який деруть немалі гроші, живе своїм життям (не усі СА його приймають)
2.Онлайн банкінг спамить пошту клієнта якимись надуманими повідомленнями про підозрілі входи у систему, що не додає спокою особливо у вихідні.
3. Служба підтримки клієнтів у вихідні дана на відкуп придурковатому боту.
4. Термінали самообслуговування приймають готівку по одній купюрі і страшно неергономічні.
4. Касири відділень виступають гіга-експертами з паспортного контролю, навіть тоді, коли треба ВНЕСТИ гроші на картку. Начальник відділення при цьому вдає із себе глухоніму царицю фронтофісу.(Відділення UKRSIBBANK № 399)
5. Центр якості клієнтського обслуговування АТ «УКРСИББАНК» BNP PARIBAS Group з неповагою ставиться до клієнтів банку шляхом ігнорування звернень (Чорна Ол.Ол.)
6. Збої банківських систем (01−03 березня 2023) сором’язливо замовчуються, а клієнту «вішається локшина» з посиланням на недолуго написані правила обслуговування.
Можна було б ще навести декілька індикаторів, але навіщо? Контроль і так відсутній.
Міняю банк на більш інший)))