Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bande686 19 квітня 2024, 2:38
Я хочу вивести кошти с рахунка, відправив уже реквізити та підписав заяву!

Ще 7 квітня, мені не розбивають банки, щоб я міг вивести свої кошти.
Що це таке, я дуже обурений тим, що мої гроші не дають вивести. Таке враження що мене обкрадає банк!!!
monobank
Відповідь банку
19 квітня 2024, 9:14
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 квітня 2024, 9:42
Відгук не зарахований (на 20.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валентин ツ 18 квітня 2024, 22:02
Відділення за адресою: Чернівці, пл. Соборна, 10 (Mi Store)
Сьогодні дав запит на допомогу в монобанк, відповів оператор Станіслав. Дуже ввічлива людина з відчуттям такту, на всі питання відповідав вірно та швидко, вирішувалися ситуація з шахраєм, передав передоплату, але товар не відправили, підтримка моно оперативно допомогла вирішити проблему та повернути кошти, я у суспільстві з моно вже понад 4 років, за всі ці роки, ніколи не помилився та не сумнівався саме в цьому банку. Найкращий банк в Україні!
monobank
Відповідь банку
19 квітня 2024, 9:15
Дякуємо за відгук!
Відділ фінмоніторингу — просто купка параноїків, з цим банком ти завжди сидиш як на пороховій бочці, не знаєш, котрого дня тобі заявлять, що від сьогодні ти не бажаний гість, причину не повідомлять.
Користувався банком більше 6 років, з самого створення.
Перша неприємна фішка — забрали кредитний ліміт 80тис без пояснення, хоча власних коштів на картці було регулярно 300+ тис, інші банки спокійно дають 100+ тис ліміту, але не цей горохобанк. Перед тим раптово відмінили процент на залишок власних кошгтів. стало не вигідно там тримати гроші просто так, навіть той же спортбанк давав 10% на власні кошти

Останньою краплею стало вчорашня (17,04,2024) відмова в обслуговуванні, на вимогу пояснити причини сапорт диктує кальку: «на основі інформації, накопиченої з різних джерел, блаблабла»

Не раджу цей банк. Зразу ж перейшов на новапей, і не шкодую

P. S. Новий додаток — просто суцільний баг, за півгодини не знайшов реквізити IBAN своєї картки
P. P. S. Взагалі не цінують лоялних клієнтів, їм просто начхати. За весь період привів в банк більше 50 друзів по посиланню
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2024, 18:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Проблема вирішена
Iryna2024 18 квітня 2024, 16:10
Довго користувалася карткою, за увесь період були різні сценарії, і власні кошти на ній були і кредитними користувалася, і оплату частинами, за це поступово збільшили кредитний ліміт до 120 тисяч.
Жодних прострочок не було, ніколи! Завжди повертала кошти витрачені у минулому місяці.
А сьогодні раптово не змогла розрахуватися на касі магазину, виявилося що мені без будь-яких попереджень обмежили користування кредитними коштами.
У службі підтримки написали що з міркувань безпеки, що є загроза того що шахраї спробують скористатися карткою або смартфоном. Не знаю звідки банк це взяв, та як таке стало можливим. Якщо це втрата банком якоїсь інформації про клієнта, то чому клієнт має страждати?
Замість 75 тисяч ліміту на оплату частинами стало 0
Всі 45 тисяч ліміту на користування кредитними коштами стали заблоковані. Вони ніби є, але користуватися ними неможливо.
Просто підстава на рівному місці.
Загалом, банк повністю втратив довіру. Такого ляпаса не очікувала. Була дуже активним користувачем картки, всі операції, покупки та перекази робила через Моно.
Схоже доведеться закінчити історію відносин з банком, бо виявляється він раптово посеред дня, може зробити мою універсальну картку просто дебетовою. Навіщо мені такий банк? Який давнього, лояльного та активного клієнта раптово повністю обмежує!
Навіщо такий банк іншим людям?
Нікому не рекомендую!
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2024, 18:58
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
Також, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік. На карту приходили лише перекази від чоловіка, інших транзакцій не було. Дуже розчарована. Сказали, що апеляція неможлива…
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2024, 14:12
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Користувалася банком декілька років, недавно виводила кошти з криптобіржі через п2п, після чого попросили підтвердити через дію, що це була я. Все зробила як було потрібно, сказали регламент 48 годин, пройшло більше часу, після чого прийшла відповідь що вимушені закрити рахунок, без пояснення причин. Як би не просила, відновленню не підлягає, хоча шкода, був нормальним банком до пори до часу. Зараз потрібно вивести кошти з картки, та банки. Я надіюсь це не буде длитись пів року, і прошу працівників звернути на це увагу та виконати так би мовити останнє побажання клієнта чим скоріше!!!
monobank
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:21
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Недорого Отзывы 17 квітня 2024, 16:20
Слишком цветной, ракурс карт в главном меню вообще не к месту. Основные кнопки как и везде (пумб, акцент). Ачивки, мини игры. Разве это всё нужно в банке? Появились проблемы с CVV после обновления
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 квітня 2024, 17:23
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку. В новому дизайні ми намагались пофіксити проблеми та недоліки старого дизайну.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти стосовно питання з CVV.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Проблема вирішена
Dmitrikk 17 квітня 2024, 11:42
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть через політику банку. Змінити також нічого не можна. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 квітня 2024, 13:13
Приносимо вибачення за незручності
Нам шкода, що виникла така ситуація і ми прагнемо розібратися в цьому питанні.
Ми передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Артем 16 квітня 2024, 17:23
Подумайте кілька разів, перед тим як відкривати рахунок в цьому «банку». Наразі монобанк блокує всіх користувачів, які роблять перекази або отримують кошти від людей, які могли бути пов’язані з криптовалютою, і в результаті розриває договір в односторонньому порядку. Відповідно, ми розуміємо, навіть якщо ви не робили таких операцій, ви всеодно можете потрапити під блокування і ризикуєте заморозити особисті кошти від 3 до 60 діб, на що банк буде лише розводити руками, а потім ще й поставить клеймо (стаття 15) на ваші перекази.

Поки «гої» рахують свої копійки, монобанк затримує кошти «на перевірку» і запускає в оборот на свої потреби.

Зверніть увагу як зараз будуть писати заслані козачки в коментарях, який це гарний банк на їх думку))
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2024, 18:07
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Это полный цирк и ущемление каких-либо прав. Я пользовался картой Монобанка более пяти лет. Позавчера я вывел ЗАРАБОТАННУЮ на криптобирже сумму, КОТОРАЯ ПО ЗАКОНАМ НАШЕЙ СТРАНЫ НЕ ОБЛАГАЕТСЯ, и мне просто заблокировали кабинет без каких-либо объяснений. В ответ мне сказали, что я рисковый клиент, т. е. человек, который зарабатывает умом и рискует, и для вас считается рисковым? С каких пор для вас сумма 60 тысяч гривен и 4 транзакции считаются подозрительными? Где мы живём и что будет дальше? Крайне не рекомендую сотрудничество, с топового банка скатились на бюрократическую помойку, которая просто блокирует своих клиентов, которые держали депозит и активно пользовались за границей. Слов просто не хватает, чтобы описать всю боль и разочарование, которые я пережил после таких унизительных обвинений и разрыва договора. НАДЕЮСЬ, У ВАС ОСТАНУТСЯ ТОЛЬКО ПЕНСИОНЕРЫ, КОТОРЫЕ БУДУТ ПЕРЕВОДИТЬ СУММЫ В ПРЕДЕЛАХ ОДНОЙ ТЫСЯЧИ ГРИВЕН, ЧТОБЫ У ВАС ТОЧНО НЕ БЫЛО ВОПРОСОВ!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2024, 16:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
31 марта пришло смс в приложение (заява, подтвердите что пользуетесь картой вы) подписал, спустя день-два просят подтвердить доходы отправил. Прошло время говорят от куда взяли деньги что бы заниматься криптовалютой, это подтвердить не могу так как официальных доходов нету. Вывел 48к грн через крипту все документы предоставил.
Уже 15 апреля, а баланс карты заблокирован. Техподдержка говорит одно и тоже заявка в роботе уже две недели. Деньги заморожены.
Техподдержкой недоволен не хотят решать проблему и помогать пользователям
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2024, 10:39
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
Та зв'яжемося з вами, як буде нова інформація
nnekhai 15 квітня 2024, 14:53
Звернувся декілька днів тому до підтримки, щоб зафіксували баг + вирішили проблему, надав відео та всі деталі. Пройшло більше 5 днів, ніхто мені не відписав повторно. Баг так і залишився. Отримати в додатку cvv неможливо через баг, а іншого варіанту отримати cvv немає, адже картка віртуальна. А підтримка лише годує своїми чергами та зафіксованим питанням)
monobank
Відповідь банку
15 квітня 2024, 19:00
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Сергій Каменчук 13 квітня 2024, 22:40
Якщо банк змінить рішення, то певно я вже ніколи не буду їх клієнтом. Я чесно користувався карткою, привів 5-ьох людей, радив всім, а як тільки почав купувати в телеграм криптовалюту (моє розуміння причини), мені відмовили в обслуговуванні. Чесно кажучи оскаржував би їхнє рішення. Тримав депозити по 300 тисяч. Отримую гарну зарплату і постійно користуюсь саме карткою моно, хоча зарплатня приходить до іншого банку
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 квітня 2024, 11:09
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kvv29 13 квітня 2024, 18:32
Моно банк не перестає приємно дивувати.
Швидко, чітко (без води) пояснять, допоможуть 24/7.
Хочу подякувати Анастасії за допомогу (табельний номер 10393), обслуговування на найвищому рівні. Дякую що допомогли.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 квітня 2024, 18:45
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Normis 11 квітня 2024, 16:17
Користуюсь моно з 21 року, літом 22 року довелось взяти кредитний ліміт, справно перебував у пільговому режимі, потім вже у 23 році мені підвищили кредитний ліміт, тоді у мене була велика потреба у грошах, я справно виплачував обов’язкові мінімальні платежі і не тільки, щоб залишатись у пільговому режимі, але мене з ні з того ні з цього викинули і мені довелось платити щомісяця за відсотки які капали за вихід з пільгогового режиму, з якого я не виходив! У зв’язку з проблемами із ментальним здоров’ям, та складної фінансової ситуації у мене вийшла заборгованість, яку я трохи прострочив, але вчора оплатив, сьогодні помітив що не можу користуватись коштами, бо монобанк обмежив мені можливість користуванням кредитним лімітом, через що я маю заблоковані кошти і не маю на що жити, через це у мене стався припадок, бо мені потрібно приймати препарати, які я не зміг купити через монобанк. Нікому не рекомендую.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:28
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
19valeriii78 11 квітня 2024, 14:36
Прийшла черга розповісти і мою історію співпраці з монобанком.

Назва історії «Монобанк 05.12.2017−21.11.2022»

Був клієнтом з 05.12.2017. Все було добре. Будь які питання вирішувалися, але банк росте, клієнтів збільшується і сервіс починає хромати на обидві ноги!
07.09.2022 року отримую пуш повідомлення що мої рахунки заблокованно Виконавчою службою. Знаю на 300% що там все гаразд всеодно перевіряю на сайті та шукаю можливий номер виконавчого впровадження. Звісно нічого там нема і неможе бути.
Звертаюсь до підтримки-Ні, все вірно, у вас обмеження за рішенням Виконавчої служби. Запитую як дізнатися подробиці-і тут починається «футбол».
«Зверстайтеся з запитом на електрону пошту УніверсалБанку» каже мені дівчина в підтримці моно.
Добре, пишу листа до підтримки УніверсалБанку на що отримую відповідь «Звертайтеся на гарячу лінію Монобанка».
Телефоную до Монобанка і кажу що я звертався до Монобанку, мені сказали що треба написати запит до УніверсалБанку, на що УніверсалБанк відповів що треба телефонувати до Монобанку.
Круто? Чекайте, це тільки початок…
Дівчина з підтримки Монобанку каже мені «Що? що? як таке може бути? Ви нас що обманюєте??? А ну мершій скиньте у чат скріншот листа де було б видно що відправник саме Універсалбанк»…Добре, скидую листа.
Беруть час на вирішення питання. Через тиждень десь телефонують і нова історія «Ніяких арештів на рахунки не було накладено Виконавчою Службою то була помилка, а блокування рахунків 07.09.2022 року сталося за наказом ЯКОГОСЬ Спеціально уповноваженного органу. А тепер УВАГА (!!!) дата наказа 15.09.2022року.
Тобто Монобанк вигадав машину часу і блокує рахунок 07.09.2022 за наказом від 15.09.2022. Круто?
Я вже не буду тут описувати скільки разів було порушено діюче Законодавство, а саме Закон про звернення громадян, а саме ст. 20 «Термін розгляду звернень громадян».
Звернення просто ігнорувалися, а дата звернення у Монобанку це не дата коли було відправлено листа, а дата коли клієнт ВДРУГЕ поцікавився що там з відповіддю)
Що до мого заблокованного рахунку.
Рахунок був розблокований 19жовтня 2022року, але мені ж цікаво на підставі чого мені був заблокованний рахунок з моїми ВЛАСНИМИ коштами.
Коли я декілька разів звертався до підтримки з вимогою надати офіційного листа, то мабуть нічого кращого не вигадали як 21.11.2022року мені було відмовленно у обслуговуванні.
Крутий сервіс?
P. S. Ніяких там багатотисячних операцій не проводилося. За півроку до блокування рахунку може загальна сума була тисяч 50−60 (ВЗАГАЛІ).
P. S.S. Що можу сказати-Дякую Монобанку що завдяки Вам та непрофесіоналізму співробітників я дізнався що є інші банки, з набагато крутішим сервісом, з найменьшими відсотками на операціі, з гарною підтримкою.
Гроші, які досі на рахунку, можете собі залишити.
Банки-конкуренти кому цікава повна історія з доказами листування, скріншотами, листами-чекаю пропозицій (жартую)
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:26
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
AlfShamwey 11 квітня 2024, 14:20
7.04.24 г Пришло пуш уведомление в прекщении обслуживания. Причину в переписке не сообщили, доллары на карте поменяли по невыгодному курсу, кэшбек 131.59 украли.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
smuller78 11 квітня 2024, 13:10
У додатку Монобанка є розділ зі курсами валют. Усі валюти вказані із точністю до 4 знаків після коми. Наприклад сьогодні GBP=50.0421 а EUR= 42.3000. У той самий час за спроби обміняти гривні на EUR малесенькими літерами зазначений трохи інший курс — EUR= 42.3495
Сапорт каже що то «округлення» на користь банку.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 14:19
Приносимо вибачення за незручності
Зараз дійсно спостерігається складність з відображенням курсом валют: курс в застосунку відрізняється від курсу, по якому проводиться операція
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
halleck1 10 квітня 2024, 17:36
Не перший раз спостерігаю затримки із проведенням IBAN-платежів з рахунку фізособи — вже добу висить платіж на Приватбанк, підтримка відписується стандартним способом — очікуйте проведення платежу, вибачте за незручності.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 12:49
Приносимо вибачення за незручності
Платіж сьогодні було проведено
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторилось
Проблема вирішена
Olkrainov 10 квітня 2024, 13:56
Користуюсь моно вже декілька років, після початку війни кредитного ліміту не було, згодом відновили і я почав ним користуватися. Картка завжди перебувала в пільговому періоді, на початку кожного місяця поповнював щоб залишалась у ньому на потрібну суму. Сьогодні в магазині я отримую повідомлення що користування коштами заблоковано, хоча картка наголошую у пільговому і мінімальний внесок погашений. Тепер я маю заблоковані гроші і не маю на що жити. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2024, 16:10
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.3 39.7994
EUR 42.65 43.2507
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.3 39.7994
EUR 42.65 43.2507
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝