Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Elissbes 9 квітня 2024, 14:26
6 березня банк поставив мене на фін моніторинг. 25 березня відмовив у обслуговуванні. В мене залишився депозит в банку і не закритий кредитний ліміт. З максимумом зусиль домовились з банком про переведення грошей на кредитку з депозиту. Пообіцяли перерахувати протягом 5 робочий днів. Пройшло майже 2 тижні і всі спеціалісти відповідають скриптом, що «рішення в роботі». В якій ще роботі? Вони утримують мої гроші, користуються ними незаконно. Нагода завітати до суду. Допомоги від служби підтримки немає взагалі, просто люди з незрозумілою освітою, добре хоч читати скрипт вміють. Банк шахрай одним словом. Просто кидають людей
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 17:10
Нам дуже шкода приймати таке рішення.
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Передали запит колегам прискорити вирішення питання з коштами, вони зв'яжуться з вами
Serhii1234 9 квітня 2024, 14:08
Відмовити в обслуговуванні, ніхто не захотів розібратися в ситуації допомогти, продавав криптовалюту на р2р можу предоставити всі скріншоти, кажуть що скріншоти не підходять, що тепер робити не розумію, банк прийняв рішення і не пробують навіть розібратися в ситуації де взяв кошти щоб купити криптовалюту можу мояснити надати документи також можу надати скріншоти всіх операці з біржі на якій продавав криптовалюту, був кращої думки про банк нажаль враження про банк погіршилось!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 16:18
Розуміємо, що ситуація неприємна та ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
YaroslavOctq 9 квітня 2024, 7:44
Отличный оператор Пестов Сергей который решил проблему с добавлением карты.
Корректно общался с клиентом на что получает от меня все 5 баллов
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 16:01
Красно дякуємо за ваші 5 зірок :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lexus5254 7 квітня 2024, 15:59
Объяснил как маленькому, от и до)
monobank
Відповідь банку
7 квітня 2024, 18:12
Дякуємо за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katya22op 7 квітня 2024, 14:17
Дякую монобанку за оперативність та швидку відповідь та зрозумілу консультацію.
monobank
Відповідь банку
7 квітня 2024, 15:56
Дуже дякуємо за відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елисей Скарлат 7 квітня 2024, 1:54
Очень вежливое, качественное и уместное обслуживание с уместными вопросами понимании клиента и полной заинтересованности в проблеме
monobank
Відповідь банку
7 квітня 2024, 12:56
Дякуємо за ваш відгук!
Проблема вирішена
sukhaniykris 5 квітня 2024, 10:43
Користуюсь моно з 2013 року, але банк вирішив зробити на свій розсуд розірвати договір в одностороньому порядку… Це для мене шок, зробили з мене не знати кого. Останні два міяці почав активно користуватись картою, згальна сума поступлень була 50 тис. грн, яка зовсім не перевищила 400 тис.грн зг. НБУ… А найбільше обурює те що, якщо в банку виникли до мене підозри то чому не подали запит про джерела поступлень??? Я так розумію що це все із-за того що не вказав обсяг надходжень по рахунку (це вже зрозуміли з того як дружина зайшла в свій моно і побачила в сповіщеннях що необхідно було вказати обсяги) але чому не надати клієнту можливість підтвердити свої обсяги??? а просто беруть і блокують… з таким відновшенням до клієнтів, ви швидко залишитесь без них, бо сарафанне радіо працює добре. Готую скаргу до НБУ про порушення прав
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 квітня 2024, 14:04
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Наші колеги напишуть вам в чат, для уточнення інформації
Designer27 4 квітня 2024, 18:49
Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна ситуація, мені родичі і знайомі переказували свої кошти, тому потрібно було звернутися до них за виписками та квитанціями. (Так я вважав, точно не знав і не знаю, бо не кожен день отримую блокування.). Монобанк (Monobank) ніяких конкретних пояснень не надав, тільки загальні.

Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).

Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:

«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»

Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.

Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…

Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.

Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.

Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 квітня 2024, 20:57
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Також колеги проаналізували додаткові документи, що ви надали. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема вирішена
Danil20002000 4 квітня 2024, 14:34
Ежедневно провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet, так как занимаюсь продажей НФТ коллекций на официальном сайте Get Gems при продаже получаю деньги в криптовалюте TON. Недавно я решил вывести деньги, и завершил сделки, в результате которых получил переводы от неизвестных мне покупателей на свой счет в Монобанк и взамен отправил криптовалюту, эквивалентную стоимости входящей на мой счет транзакции. В итоге мой счет был заблокирован банком, и меня попросили подписать подпись в Дие, что бы подтвердить что я владелец карты, успешно подтвердил, и на следующий день мне заблокировали счет (8160 грн) и попросили дать документы о доходах, но вопрос какие мне нужно дать документы ответ получил — Официальные документы, но увы у меня их нету, я дал поддержке Скрины (Сделок п2п, скрин продажи НФТ, скрины квитанций) сказали ждать до 60 дней, но мне нужны средства сейчас так как я за границей и должен был на этой недели купить кое что, но увы Монобанк взяли и заблокировали счет, я был готов отказаться от обслуживание с просьбой вернуть деньги, но (Поддержка — Ждите проверки до 60 дней)
Что будет дальше никто не знает! Деньги не возвращают уже 5 день!
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 квітня 2024, 17:09
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Проблема вирішена
YanaBez 4 квітня 2024, 10:43
У лютому 2024 року купила картку монобанка в магазині Аврора за 50 гривень. Завантажила додаток монобанка для активації картки. Зробила всі портібні світлини документів, селфі у різних ракурсах у тому числі із документом. На кінцевому етапі написали, що на даний момент неможливо активувати картку. І все! подальші шість спроб — аналогічний результат. На початку квітня звернулась до служби підтримки цього банку. Відповіли, що наразі неможливо звершити реєстрацію та провести активацію картки. ЧОМУ? — не дають зовсім конкретної відповіді. Я кажу, що мені потрібна картка не для оформлення кредиту. Відповідь знов та ж сама… Не розумію, це що, збір даних про громадян? Тобто світлини моїх документів збереглись у системі, при цьому я не є клієнтом банку? І так, чисто принципово: по 50 гривень ви теж збираєте таким чином?
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 квітня 2024, 18:02
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
На поточний момент ви можете вже продовжити реєстрацію в монобанк.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Илья Тоточенко 4 квітня 2024, 2:50
Пользуюсь банком давно, в течении недели после регистрации банк попросил справку о доходах, я её предоставил, после чего банк установил лимит на пополнения — 80000грн/мес.
И вот, 2 апреля мне приходит сообщение в приложении, «рахунок заблоковано, за вашою картою проходять нетипові операції»
Я моментально подписываю документ в «Дії», после чего пишу в поддержку, где мне говорят ждать 30 минут — 48 часов.
Не превышая никакие лимиты, без предупреждения банк блокирует счет, именно счет, а не карту, ибо он что-либо заподозрил.
Прошло уже 30 часов, но, почитав не очень положительные отзывы об этой ситуации думаю сменить банк.
Надеюсь на разблокировку счета, либо возврата средств на другой банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 квітня 2024, 10:21
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Ми передали запит колегам пришвидшити рішення питання.
На поточний момент обмеження зняті.
Сподіваємось надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Полезный комментарий
Илья Тоточенко 4 квітня 2024, 10:46
Спасибо
uecaozh 3 квітня 2024, 9:42
Это чуть ли не единственная компания, в которую мне удалось устроиться без опыта работы. Кроме этого, здесь обучают своих сотрудников и проводят разные тренинги, чтобы менеджеры по продажам делали как можно меньше ошибок. Удобно, что график работы гибкий, можно самостоятельно его регулировать и работать на дому. Меня вполне все утраивает, рекомендую Прайм Колл.
romabaka222 3 квітня 2024, 1:37
Монобанк — дуже гарний банк.По перше — оплата без комісії навіть за кордоном.По друге — дуже гарна та чемна підтримка.По третє — лояльний до клієнтів.
monobank
Відповідь банку
3 квітня 2024, 10:36
Вдячні за ваш відгук!
Долгіх Андрій 2 квітня 2024, 16:02
Більше чим рік тому через продаж криптовалюти, було заблоковано мій рахунок, за цей час вже став повнолітнім і дуже хотів би відновити співпрацю з вашим банком, та відкрити ФОП, бо у вас найкращі умови як для клієнтів, так і для фоп підприємців.
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2024, 17:02
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
1237alex 2 квітня 2024, 14:48
користуюся моно багато років, майже з самого початку та наче було все норм. Останній раз сплатив карткою в піцерії, сума не дуже велика та наступного ранку бачу повідомлення в додатку — рахунок заблоковано через підозрілу операцію (оплата карткою в піцерії дійсно дуже підозріло), ну ок, всяке буває. Пропонують або підписати заяву, що дійсно платив карткою через Дію або відеодзвінок, зробив через Дію, оператор пообіцяв, що строк перевірки та відновлення операцій по рахунку 30хв-48год. Чекаю день, два, коли скінчився термін питаю — ну як там моя справа. Не готово, сорі, чекайте. Довго ще чекати — не знаємо, як перевірять повідомимо. Вже пройшов третій день доступу до власних коштів (не кредитних немає), дедлайнів немає, репутація та довіра до моно в цій показовій ситуації була встрачена.
monobank
Відповідь банку
2 квітня 2024, 15:42
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Ilona210890 1 квітня 2024, 12:22
7 декабря 2023 года утром я обнаружила, что у меня исчезли все деньги с моего счета включая кредитный лимит. Сразу же обратилась в банк, на что банк после длительного общения предоставил мне заявление в кибергполицию так как случились Мошеннические действия и утверждал, что будет помогать при расследовании этого дела. Полиция взяла все показания и предоставила выписку по моему делу которую нужно было отправить в банк, что бы до конца следственного разбирательства банк не применял ко мне штрафов, но это красиво только звучало, как только я предоставила в банк эту бумагу, банк начал мне и написывать и названивать и заставлять выплатить всю задолженность с процентами. Банк не интересовало ни то что есть выписка с полиции, ни то что зафиксировано, что деньги брала ни я, ни то что деньги списались за несколько минут без подтверждения. Банк захотел сам увеличил кредитный лимит, захотел списал. Происходит просто обворовывание клиентов. По закону Украины когда списывались кредитные деньги банк должен был затребовать мое подтверждение, но этого не было. Пополнить счет на телефоне банк спрашивает подтверждение, а списывается сумма в 25000 за две минуты, хаотично с отминением когда сумма была превышена, банк не прислал подтверждение. Мне пришлось выплатить все с процентами так они еще насчитали сверх проценты. Не советую этот банк. Творят что хотят. Запугивают, не волнует ни чего, ни то что я с окупации, ни то что одна с ребенком, ни то что в стране военное положение. Не советую никому этот банк если не хотите проблем на ровном месте!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 квітня 2024, 13:01
Ситуація дійсно дуже неприємна.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не описує все, що робилося та чому це відбулося.
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями та на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

Ми розуміємо, що ви опинилися у складних умовах та що погашення боргу це не проста задача.
Ми передали запит колегам на перерахунок відсотків.
Ви отримаєте відповідь через повідомлення у застосунку.

В свою чергу розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Semperit 1 квітня 2024, 11:59
Отримав відмову від обслуговування, картою користався, може трохи активніше в останні декілька днів. Підтримка каже що щось вони назбирали інфу якусь з різних джерел. Та на підставі цього відмовляють обслуговувати як то кажуть до кінця життя. Що вони назбирали, де? Мені то до одного місця. Є багато інших адекватних банків. Як їм не треба активних користувачів, то най взагалі закриються собі. Назбирають інфу, та закриються як банк, назавжди. Відстійний банк. Навіть приват кращий.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 квітня 2024, 14:10
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та різну інформацію.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stas177 31 березня 2024, 22:13
Я вже по відгукам бачу що банк вирішив мабуть кинути своїх клієнтів. Ми з дружиною живемо в Києві — її мати в Чернігові. Дружина має офіційний дохід та допомогає матері. Кошти на картку матері заходять тільки з картки її доньки!!! Жінці 60 років. Вона не користується Дія. За кошти що донька їй скидає на картку вона живе і зараз займається відновленням будинку — який сильно постраждав підчас бомбардувань Чернігова. Сьогодні 31.04 ій прийшло повідомлення Рахунок заблоковано, підтвердіть, що карткою користуєтесь саме ви! Як я писав вона не може встановити Дія і не може пройти верифікацію. Вона телефонувала з комерційного номера до служби підтримки банку 3 рази вже. Толку нуль. Завтра доньці доведеться їхати в Чернігов, кидати роботу на декілька днів і судячи з відгуків інших клієнтів ще зовсім не факт що рахунок розблокують. Власне тупізм цієї ситуації в тому що будь монобанк нормальним банком можно було б прийти до відділення і показати виписку з рахунку дружини. Показати що ВСІ кошти зароблені честно і співробітник Нормльного банку міг би перевірити що кошти на рахунок тещи заходять тільки від її доньки. А теща могла б зателефонувати і сказати — я користуюсь своєю карткою — яка *** .а ще підтверження потрібно? Вже подавати до суду?
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 квітня 2024, 13:47
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
azakharchuk 31 березня 2024, 15:34
Не вдається відкрити рахунок і стати клієнтом monobank. Два з половиною тижні тому встановив аплікацію, надав всі необхідні дані і застряг на екрані «Перевіряємо ваші дані», де знахожуся і по цей день. Чесно кажучи, за цей час можна відкрити рахунок навіть в банках забюрократизованої Європи, і це дуже сильно дисонує з рекордним часом реєстрації (1 хвилина 43 секунди).

Протягом цього часу декілька разів звертався в чат служби підтримки, представники якої не дають жодної конкретики. Пару разів отримував від них однакову відповідь «Наші колеги займаються вирішенням вашого питання. Ми будемо тримати вас в курсі подій і постараємося дати наступний зворотний зв’язок якнайшвидше. Дякуємо за розуміння.», решта відповідей не були більш інформативними.

Заради справедливості, мушу зазначити, що в мене дійсно є нюанс при відкритті рахунків в банках (і не лише), який вимагає додаткової дії від працівників банку. Проте, в традиційних банках це займає до години часу (інколи я мушу написати паперову заяву, інколи рішення про відкриття рахунку має буде погоджено кимось в головному офісі).

Я припускаю, що одним з елементів стратегії monobank є підвищення операційної ефективності, відповідно, максимальна автоматизація всіх процесів + мінімізація втручання людей. Тобто будь-який клієнт, обслуговування якого не підпадає під стандартні алгоритми (тобто вимагає втручання людини), є небажаним клієнтом для банку.

Зрозумійте мене правильно, я не критикую стратегію банку. Вона абсолютно нормальна — працювати з умовно «безпроблемними» клієнтами, для того, щоб проводити операції швидко і тримати тарифи низькими. Вирішити, що хтось є нашим клієнтом, а хтось — ні, це нормально. Це свідомий вибір банку, і саме ця стратегія зробила банк успішним. Моя претензія в тому, що ця стратегія прозоро не комунікується. Замість того, щоб прямо відповісти мені: «Ви не можете стати клієнтом нашого банку з такої-то причини», мені третій тиждень морочать голову. Просто скажіть «ні», і я піду шукати інші варіанти.

P. S. Якщо на «неваших» клієнтів вам байдуже, то пожалійте хоча б вашого кота, який вже третій тиждень поспіль смикає дряпку :)
monobank
Відповідь банку
monobankua 31 березня 2024, 19:26
Ми розуміємо, що перевірки це не завжди приємно.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію та перевірка здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
На поточний момент ваші документи ще знаходяться на перевірці.
Ми передали запит колегам по можливості її прискорити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Проблема вирішена
Asya1000 31 березня 2024, 15:28
Являюсь клиентом монобанка уже года 3 может больше. И в принципе ранее не было особых нареканий. Но сейчас, банк безосновательно заблокировал мой социальный счет (на который приходят соц выплаты). Типо для проверки того, что пользуюсь их счётом именно я, а не мошенник. Сказали ожидать от 30мин до 48 часов для разблокировки. А по итогу кормят сказками и обещаниями уже свыше обещанного срока, мол подождите ещё немного, нам очень жаль. Что вам жаль? Что вы не законно ужерживаете мои средства? За каждый перевод совершенный с моей карты я могу объяснить и т. д. Но они так же продолжают удерживать средства и рассказывать «сказки». По итогу мне пришли на счёт соц выплаты, и я не могу ими воспользоваться из-за банка! Посоветовавшись с юристами, планирую подавать в суд на банк, если в ближайшее время не решиться проблема. И уйти от использования банка и всем близким и знакомым рекомендую это сделать!
monobank
Відповідь банку
monobankua 31 березня 2024, 19:29
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, ми самі не любимо перевірки, при цьому на вимогу НБУ банки аналізують всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент, ще триває перевірка.
Ми передали запит колегам прискорити її, та вони зв'яжуться з вами, як будуть нові дані.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.3 39.7994
EUR 42.65 43.2507
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.3 39.7994
EUR 42.65 43.2507
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝