×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.3 | 39.7994 |
EUR | 42.65 | 43.2507 |
Всі курси банку |
Відмова в обслуговуванні та поверненні коштів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Передали запит колегам прискорити вирішення питання з коштами, вони зв'яжуться з вами
Коментарі (16)
Відмова в обслуговуванні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (4)
Отзыв о операторе
Корректно общался с клиентом на что получает от меня все 5 баллов
Коментарі (4)
Спасибо, помог в ситуации, лучший!!!
Коментарі (3)
5/5🤙
Коментарі (1)
Поддержка в телеграмм, сотрудник Валентина
Коментарі (1)
Заблокували рахунок без попередження
Наші колеги напишуть вам в чат, для уточнення інформації
Коментарі (36)
Monobank робить самогубство
Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).
Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:
«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»
Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.
Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…
Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.
Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.
Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Також колеги проаналізували додаткові документи, що ви надали. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (22)
Заблокировали счет и отказуються возвращать деньги!
Что будет дальше никто не знает! Деньги не возвращают уже 5 день!
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Коментарі (27)
Активація картки
Передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
На поточний момент ви можете вже продовжити реєстрацію в монобанк.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Написати коментар
Блокування рахунку
И вот, 2 апреля мне приходит сообщение в приложении, «рахунок заблоковано, за вашою картою проходять нетипові операції»
Я моментально подписываю документ в «Дії», после чего пишу в поддержку, где мне говорят ждать 30 минут — 48 часов.
Не превышая никакие лимиты, без предупреждения банк блокирует счет, именно счет, а не карту, ибо он что-либо заподозрил.
Прошло уже 30 часов, но, почитав не очень положительные отзывы об этой ситуации думаю сменить банк.
Надеюсь на разблокировку счета, либо возврата средств на другой банк.
Ми передали запит колегам пришвидшити рішення питання.
На поточний момент обмеження зняті.
Сподіваємось надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (1)
Колл-центр на ул Ламана 2
Коментарі (3)
Дуже гарний банк!
Коментарі (1)
Хочу розблокувати рахунок
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (5)
блокування картки після купівлі піци
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (5)
Не надежная система безопасности банка
Однак, інформація, що описана у відгуку, не описує все, що робилося та чому це відбулося.
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Безпека коштів це пріоритет у Банку, тому ми рекомендуємо клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках, не переходити та не вводити дані картки за посиланнями та на сумнівних ресурсах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
Ми розуміємо, що ви опинилися у складних умовах та що погашення боргу це не проста задача.
Ми передали запит колегам на перерахунок відсотків.
Ви отримаєте відповідь через повідомлення у застосунку.
В свою чергу розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Коментарі (5)
Відмова від обслуговування
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (9)
Рахунок заблоковано, підтвердіть,що карткою користуєтесь саме ви!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (15)
Добігає кінця третій тиждень процесу відкриття рахунку…
Протягом цього часу декілька разів звертався в чат служби підтримки, представники якої не дають жодної конкретики. Пару разів отримував від них однакову відповідь «Наші колеги займаються вирішенням вашого питання. Ми будемо тримати вас в курсі подій і постараємося дати наступний зворотний зв’язок якнайшвидше. Дякуємо за розуміння.», решта відповідей не були більш інформативними.
Заради справедливості, мушу зазначити, що в мене дійсно є нюанс при відкритті рахунків в банках (і не лише), який вимагає додаткової дії від працівників банку. Проте, в традиційних банках це займає до години часу (інколи я мушу написати паперову заяву, інколи рішення про відкриття рахунку має буде погоджено кимось в головному офісі).
Я припускаю, що одним з елементів стратегії monobank є підвищення операційної ефективності, відповідно, максимальна автоматизація всіх процесів + мінімізація втручання людей. Тобто будь-який клієнт, обслуговування якого не підпадає під стандартні алгоритми (тобто вимагає втручання людини), є небажаним клієнтом для банку.
Зрозумійте мене правильно, я не критикую стратегію банку. Вона абсолютно нормальна — працювати з умовно «безпроблемними» клієнтами, для того, щоб проводити операції швидко і тримати тарифи низькими. Вирішити, що хтось є нашим клієнтом, а хтось — ні, це нормально. Це свідомий вибір банку, і саме ця стратегія зробила банк успішним. Моя претензія в тому, що ця стратегія прозоро не комунікується. Замість того, щоб прямо відповісти мені: «Ви не можете стати клієнтом нашого банку з такої-то причини», мені третій тиждень морочать голову. Просто скажіть «ні», і я піду шукати інші варіанти.
P. S. Якщо на «неваших» клієнтів вам байдуже, то пожалійте хоча б вашого кота, який вже третій тиждень поспіль смикає дряпку :)
Повірте, ми самі не любимо бюрократію та перевірка здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
На поточний момент ваші документи ще знаходяться на перевірці.
Ми передали запит колегам по можливості її прискорити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Коментарі (3)
Монобанк пробил дно!
На поточний момент, ще триває перевірка.
Ми передали запит колегам прискорити її, та вони зв'яжуться з вами, як будуть нові дані.
Коментарі (7)