Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24

Адреса:
Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5 не зарахована
22 січня 2024, 15:54
От всей души хочу поблагодарить Андрусенко Светлану за ее высокий профессионализм и чуткое и внимательное отношение к людям!
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
22 січня 2024, 16:49
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Світлана, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
3
5 листопада 2023, 23:12
Мені здається, що необхідно посилити нагляд за цим банком. Роблять, що хочуть.
Отримав повідомлення, що всі мої картки і особисті кошти заблоковано, адже людина написала в підтримку, що я шахрай.
При цьому людина робила оплату від 3-особи, але відразу скинула всі квитанції.
А далі пише в підтримку, що я шахрай.
Звідки вона взяла номер моєї карти? Навіщо робила туди 3 поспіль перекази?
Приват навіть не хоче ні в чому розбиратись. В підтримці відповідають стандартними фразами: Звертайтесь в поліцію, розблокування можливе через суд.
Чому я маю звертатись в поліцію? Якщо людина у якої претензія не зверталась в правоохоронні органи, а лише написала в підтримку привата.
На якій підставі, ви блокуєте мої особисті кошти і не даєте ними користуватись?
Немає жодної постанови суду або інших відповідних органів. Це просто БЕЗЗАКОНННЯ.
Чому НБУ не контролює діяльність банку?
Я пішов в поліцію (відділ кіберполіції), читаю їм те, що пише підтримка привату, вони дивляться на мене здивованими очима і кажуть: чим ми можемо допомогти? Ми таким не займаємось, вам треба в відділення банку.
А відділення посилає до правоохоронних органів.
Єдине, що зробили у відділенні поліції, перевірили мою карту, на яку прийшли кошти. Відповідь: жодних заяв до поліції по цій карті не існує, вона не проходить в жодних відкритих кримінальних чи інших справах.
Питання до Привату: Чому заблоковані мої особисті кошти і я не маю змогу ними користуватись? Можливо від них залежить моє життя.
Ви знущаєтесь?
Взагалі є відчуття ніби шахраї і працівники привату працюють в змові.
Прошу розібратись в даній ситуації
Коментарі (6)
Ответ банка
Приватбанк
6 листопада 2023, 10:48
Вітаємо. За поданою заявкою раніше, фахівці зв'язувалися з вами та запитували інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
2 не зарахована
2 вересня 2023, 13:44
В мене карта універсальна від Приватбанку, списали шахраї 16000, банк признав свою вину тільки після звернення в НБУ, але залишив 680 гривень, що це за вирішення питання, банк не може знайти цю суму.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
2 вересня 2023, 16:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
3
9 серпня 2021, 18:57
Підчас зняття готівки банкомат завис, готівку не видав але гроші з карти були списані. Банкомат інкасували аж на третій день. Пройшов тиждень після інкасації і 10 днів після інциденту, а результатів нуль. Від звернень у підтримку толку немає — кажуть просто чекайте. Або Приватбанку начхати на сервіс або таких випадків дуже багато. Підозрюю що і те і друге. За 10 днів можна було б хоча повідомити клієнта про те чи є якісь зміни у статусі заявки і що взагалі відбувається.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
9 серпня 2021, 19:46
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. На даний час очікується додаткова інформація по результатам інкасації. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
5
29 січня 2021, 17:47
Мала незрозумілу грошову активність на своїй картці Приватбанку. Звернувшись за допомогою у відділення, мені запропонували задати питання в чат-сервіс. Я оперативно отримала відповіді на всі свої питання, операцію підтвердила, ще й поспілкувалась з приємною людиною) Дякую щиро ПриватБанку та фахівчині пані Ірині)
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
29 січня 2021, 18:35
Добрий вечір!
Якщо виникнуть питання наші колеги в чаті будуть раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
Наступного разу не потрібно йти у відділення, ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 в якому також можна самостійно переглянути операції по картці.
1
24 червня 2020, 0:18
Пользовалась кредитным лимитом. Сегодня его погасила и снова начала пользоваться кредитными средствами (погасила с запасом в пару тысяч). Но банку выгодно продолжать снимать %%. Эти… сначала проводят платежи за день, а потом в течении 3,5 часов зачисляют деньги на карту через свой терминал (!!!). Конечно, очень удобно просто так снимать %%! И обязательно найдется менеджер, который объяснит воровство банком моих денег!!! Пользуюсь картой много лет, но сейчас буду искать альтернативу! Хронические очереди и минимум удобств для клиентов по всей Украине — серьезная предпосылка для смены банка. Как были они уровнем со знаком минус с 2004 года — так и остались! Уровень сервиса неуклонно падает — удобство для меня, как клиента — неудовлетворительное. Сейчас на даче. Поменять валюту и внести деньги на карту (сервис = нуль — только через кассу после очереди в несколько часов) — не решается даже посещением областного центра вместо одного районного отделения. Потраченные зря бензин, время и нервы. %% в результате стоили бы меньше. «Спасибо» за работу и заботу о клиентах!!!
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
24 червня 2020, 10:24
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк і водночас звертаємо Вашу увагу на те, що для того, щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, «Показати розрахунок».
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
3
21 травня 2020, 15:49
У меня есть карта для выплат с которой между прочим снимаются налоги каждый месяц это зарплатная карта, так вот решил сегодня снять деньги но не тут то было счета мои оказывается заблокировала исп служба, по какой причине за что не понятно в отделении банка меня просто послали правда без мата но ни кто ни чего обьяснить не может, что за фигня в этой стране происходит я даже счет пополнить не могу я без средств существования, как только сниму деньги закрою все карты этого горе банка
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
21 травня 2020, 17:01
Добрий день!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
На жаль, за вказаними даними не бачимо звернення до нашої служби підтримки, в разі, якщо ж Ви зверталися до нас і Вам не змогли надати повну відповідь, просимо повідомити додатково нас про це в приватних повідомленнях.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
4
26 квітня 2020, 17:05
Замовляю готівкову валюту в «Приватбанку». Замовлення відбувається, але отримати кошти проблематично. Повідомлення про наявність коштів з'являється в обід з повідомленням, що гроші можна отримати до 14.30. Після обіду банк працює з 13.30 до 15.00. Хто бував біля банку в час карантину, знає, яка черга з пенсіонерів, які хочуть оплатити комуналку, так що шансів пробитися до каси немає.
У мене складається враження, що це зроблено спеціально, щоб не можна було отримати готівкову валюту та заставляти клієнтів конвертувати по невигідному для клієнта курсу або скористатися сервісом переводу коштів в інший банк, звичайно теж небезкоштовно. Керівництво банка має виплатити премію за таку «винахідливість» тому, хто це придумав.
Взагалі викликає нерозуміння, чому такий графік роботи, коли інші банки працюють до 17 або 18 години.
Фактично кількість відділень банку вже не відповідає кількості клієнтів. Тому не рекомендую користуватися послугами «Приватбанку»
Коментарі (9)
Ответ банка
Приватбанк
26 квітня 2020, 18:56
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми. Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В той самий час відділення це, поки що, невід’ємна частина банківського обслуговування певної частини клієнтів та операцій. Ми активно розвиваємо наші сервіси і відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації.
1 не зарахована
22 грудня 2019, 19:54
Добрый вечер, я работала в ПриватБанке более 13 лет, но так получилось в жизни что по кредитке у меня вырос долг, когда я обратилась по реструктуризации мне сообщили что мне ее могут сделать но тольно если я внесу весь долг одним платежем, их не смутило что у меня двое малолетних детей и по сути я основной источник доходов в семье, муж по работе тоже не стабилен, меня просто перед новогодними праздниками выкинули как дворняшку. Как????? у меня просто крик о помощи — как так можно поступить с работником который просит о помощи???
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
22 грудня 2019, 20:17
Добрий вечір!
Банк намагається йти назустріч клієнтам, котрі порушили графік погашення кредиту, зі своєї сторони надаючи можливість перерахунку суми та умов погашення заборгованості. У випадку, якщо клієнт відмовляється від запропонованої банком реструктуризації, заборгованість необхідно погашати згідно умов договору.
При користуванні кредитним лімітом, щоб уникнути ситуації з виходом на прострочену заборгованість рекомендується своєчасно вносити хоча б мінімальні платежі щомісяця. При цьому, навіть вносячи лише мінімальний платіж та не знімаючи його знов з картки, заборгованість не буде зростати, так як частина цієї суми буде йти на погашення відсотків, а інша частина залишатиметься на картці, як погашення тіла кредиту.
З повагою, ПриватБанк.
4 не зарахована
11 листопада 2019, 16:20
Перерахував на картку Універсальну гроші з Монобанка. Вийшов в плюс по кредитному ліміту, бо банк зарахував кошти, що було відображено в Приват 24. Вирішив купити доллари. Під час покупки банк повернув кошти, що були зараховані, в Монобанк. Так як доллари, купувалися вже за кредитні кошти, то списало комісію. Служба підтримки нічим допомогти не може, щоб цю операцію відмінити. Так що будьте уважні, не можна вірити всьому, що написано в Приват24.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
11 листопада 2019, 17:42
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.