Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
bipvel 13 лютого 2024, 16:57
За то, что я доверял данному банку и часто использовал его карту мне её и заблокировали, при чем хотя б смску прислали на телефон или в приложении, а то узнал, когда не смог оплатить покупку… Некрасиво и непрофессионально…Кэшбек теперь ещё пропадёт, явно банк его на благотворительность не перечислит.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2024, 12:53
Доброго дня! На жаль, в приватних повідомленнях так і не отримали від вас відповіді та ваших даних, аби детальніше перевірити суть проблеми та спробувати вам допомогти.
Блокування карток з ініціативи банку може бути лише за вагомої причини, наприклад, підозрілі операції по картці або списання, тому Служба Безпеки банку блокує картки для збереження коштів клієнта та унеможливлення повторних списань, після чого їх можна перевипустити на нові й надалі користуватись.
А також банк може заблокувати картки та відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, це можливо лише в певних випадках:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання неправдивої інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— в інших випадках, передбачених договором.
Якщо у вас на рахунках лишились кошти, то вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх в касі банку при закритті рахунків, тому за власні кошти можна не хвилюватись.

Прикро, що не отримали від вас даних, адже без них відповідь може бути не повною та не деталізованою 😥
Якщо вам потрібна більш детальна консультація, то ви все ще можете написати до нас у приватні повідомлення. Будемо раді вам допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Olena1997 13 лютого 2024, 16:10
Не є клієнтом банку Сенс, отримувала там спадщину. По спадщині було три рахунки (2 депозитні, 1 поточний) 50%.
За двома зверненням перервати депозити керівництво не пішло на зустріч, не маємо змоги згідно закону (більш внутрішнім правилам ніж закону). Інформація на які відсотки депозити у банку платна.
На Арсенальній в банку з поточного рахунку отримати гроші не вдалось, ми перевіримо ваше свідоцтво та передзвонимо, більше року чекаю на дзвінок. У відділені Торонто (менеджер Єлизавета), намагалась допомоги завжди при зверненні, але сама система процесів банку не націлена на обслуговування клієнтів. А саме, вчора три години провела у банку, очікуючи, що хтось в офісі погодить платіж, бо процедура цього просить, а робити нема кому, а про таймінг розгляду питання речі нема. Менеджер писала листи, дзвонила, але знайти того хто саме за що відповідає було справою не однієї хвилини. Це все ще можно було пережити, але цікаве сталося коли озвучили суму виплати. При депозиті 50000+відсотки, мені виплатили 45600, аргументуючи, що мені виплатили більше у грудні, коли закривали попередній депозит.
Тут питання до керівництва, щоб вони перевірили знання своїх працівників та пояснили яким чином та за чий рахунок виникла переплата у грудні, як виникло повернення депозиту на меншу суму вкладу у лютому, як таке можливо у банківській схемі, тим паче при строгому дотриманні закону, як мені писали у відповідь на мої звернення, та при підтвердженні платежу протягом 3 годин, перевіряючи, розраховуючи, а складність у поділити на 2 між спадкоємцями.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 12:29
Олена, щиро вдячні вам за такий розлогий та змістовний відгук, він дійсно змусив нас проаналізувати ситуацію в якій ви опинились, для подальшого покращення процедури для інших клієнтів банку 🙌
Згідно з умовами оформлених депозитів — дострокове розірвання можливе лише протягом 7 календарних днів з дати пролонгації, тому для отримання коштів потрібно було очікувати на закриття депозитів й повернення вкладів на рахунок, що і затягнуло повне розв'язання вашого питання, та отримання ваших коштів.
Стосовно вашого тривалого очікування, на жаль, процедура дійсно важка, тому колегам знадобився час на перерахунок, розуміємо, що витратили ваш час та перепрошуємо за причинені незручності.
Щодо суми виплат — ви праві, мала місце помилка в розрахунку, на жаль, людський фактор не можна виключити на всі 100%, але ми прямуємо саме до цього числа.
Натомість колеги виправились і скоригували суму, тому ви отримали рівно стільки, скільки належало вам згідно зі свідоцтвом про спадщину.

Додатково хотів би подякувати вам за високу оцінку роботи пані Єлизавети, ми вже передали ваші слова подяки їй та вона щиро вдячна вам ❤️
Банк, а з ним і всі його співробітники, не стоїть на місці, розвивається й націлений на підкорення нових вершин, а тому зворотний зв'язок від клієнтів це дуже важливий аспект в нашому розвитку.
Ми щиро вам вдячні за це, і сподіваємось, що наша співпраця з кожним разом буде ставати все кращою й кращою😊
З повагою, ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Пишу відгуки дуже рідко, особливо коли все добре і задоволена сервісом, але тут тей випадок, коли не просто задоволена — а в захваті співробітництвом з банком, завдяки компетентному і професіональному менеджеру Бондар Альоні. Чесно кажучи, за весь мій довгий досвід справ з банками і їх менеджерами-це безумовно найкращий менеджер який мені траплявся. Всі питання по обслуговуванню депозиту і скриньки вирішуються швидко і без жодних проблем (в мене було дуже багато нюансів і клієнт я з категорії «складні»), що зберігає мені масу нервів. Особливо хочу відзначити, що менеджер завжди на зв’язку (я часто турбувала її в позаробочий час; отримувала відповіді навіть тоді, коли менеджер була на лікарняному). Рідко, дуже рідко зустрінеш такий сервіс, я би дуже хотіла аби керівництво банку її відзначило, адже це було б справедливо і виправдано, ця людина достойна цього! Адже саме менеджер банку-це його обличчя, і саме менеджер — це та особа, з якою в першу чергу і головним чином співпрацює клієнт. А так як для будь-якого банку клієнтоорієнтованість — це головний чинник успіху — Альона Бондар робить неоціненний внесок в позитивне реноме банку Сенс. Однозначно вже порекомундувала банк своїм знійомим і колегам… і буду рекомендувати надалі! Альоні кар'єрних звершень, наснаги і найщиріша подяка за людяність і професіоналізм.
З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 лютого 2024, 17:45
Читаючи ваш відгук — радість наповнює тіло, а на обличчі з'являється посмішка 🥰
Вдячні вам за такий позитивний, а головне змістовний зворотний зв'язок! Пані Альона спеціаліст найвищого рівня, але в даній ситуації — вона перевершила саму себе, і зробила щось більше, ніж просто консультація, це дійсно підтримка, допомога клієнту на всіх рівнях та етапах, доступність 24/7 — це і відрізняє нас від інших банків, наші співробітники готові розв'язувати питання попри всі перешкоди. Вже зафіксували подяку пані Альоні, вона обов'язково побачить та прочитає ваші слова, впевнений, що вони попадуть їй прямо в сердечко!
Працюємо, щоб допомагати, працюємо, щоб ставати кращими, працюємо для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
daniloffdd 12 лютого 2024, 14:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Кирилівська, 127
Долго пользуюсь услугами банка, но всё больше отворачивает от него, печально конечно, всё раньше было вроде как и ничего. Но! в 2022 году из-за войны не имели возможности платить по кредитке, на момент начала войны там был минус 85 тыс. грн. В результате того что я пол года просто был не в состоянии платить банк весело накинул мне ещё 40 тыс. долга. Ситуация дошла до критической. Но тут вроде как добрый банк пошёл на такой добрый шаг, предложили оформить рассрочку на сумму долга, тем самым уменьшив сумму ежемесячного пополнения, и это конечно было хорошо что хоть так решаем этот вопрос. Ну да ладно, вроде как год всё исправно платил, всё устраивало и сумма платежей и всё остальное, несмотря на те 40 тыс что мне впаяли. Но тут случилась небольшая неприятность. Из-за судебного исполнения мне блоканули счета, всего то за один день всё решилось, счета разблокировали, и какое было моё удивление когда я уже не обнаружил в личном кабинете этой рассрочки. На мой вопрос ответили что погашение рассрочки произошло автоматически при блокировке счета, и что уже назад вернуть ничего нельзя. Странно что не произошло автоматического закрытия кредитной карты?! А жаль. Теперь естественно платежи увеличатся в разы чему ОЧЧЕНЬ рад!!! :(Спасибо!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 лютого 2024, 11:42
Вітаю! Дякую, що поділилися з нами вашою історією. Бо для нас важлива підтримка клієнтів і можливість їм допомогти.
Але спочатку я б хотів уточнити, чому так сталося, що розстрочка анулювалася. Якщо до моменту арешту на картці була оформлена розстрочка, то вона автоматично достроково погашається та обслуговується як звичайна заборгованість на картці.
Тому ваше питання я взяв під особистий контроль. Звернувся до колег, і вже сьогодні бачу, що пропозицію вам відновлено. Можете перевірити її у Sense SuperApp.
«Реструктуризувати борг на кредитній картці шляхом оформлення розстрочки в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7095824370194

Я сподіваюся, що відтепер наша з вами співпраця буде лише на 10/10. Але якщо вам буде потрібна наша допомога, ви знаєте до кого можете звернутися 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Полезный комментарий
daniloffdd 14 лютого 2024, 13:39
Спасибо банку за оперативное вмешательство! Хорошо что ещё не всё решают машины! Благодаря сотруднику, а именно Ярославу, мне действительно на следующий день пришло смс с предложением оформить заново рассрочку за что естественно огромное спасибо банку! Надеюсь и в дальнейшем мы всегда сможем найти поразумение с банком!
Мар\'яна Степанівна 11 лютого 2024, 10:49
Рекомендую обходити цей банк десятою дорогою!
Я мала в цьому банку два кредити. Закрила їх. Ще досі не прийшла смс, що ці угоди закриті. В тому ж ПУМБ банку в той самий день приходить сповіщення.
Для того, щоб погасити кредит я відкрила в них дебетну карту. На наступний день. Прийшло сповіщення, що хтось намагався зняти з неї кошти. Банк жодних пояснень не надав. Заблокував доступ до додатку. Найгірший банк. Не розумію чому його ще досі не закрили
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 лютого 2024, 17:42
Дуже хочемо в усьому розібратись та залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому детальніше розкажу про закриття кредитів🤗

Дійсно в кожному банку будуть різні процедури закриття договорів, і в одному банку кредит закривається день в день, в іншому через декілька днів.
Як це відбувається в нас. Якщо ви внесли всю суму боргу, кредит буде закрито в найближчу дату платежу по графіку, а не в цей же день, на жаль😔 Можливо в майбутньому будуть зміни, але поки так.
Наприклад, якщо у вас дата платежу 25 число щомісяця, а кошти ви внесли 10, то кредит буде закрито саме 25 числа і на наступний день ви отримаєте смс про закриття договору. За цей час поки кредит не закрито, нарахувань ніяких не відбувається якщо вся сума боргу погашена, тому можете не хвилюватись💙
Також додатково після закриття кредиту, ви можете сформувати довідку про закриття в мобільному застосунку, надаю інструкцію https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4409263210386
Якщо ж у вас не виходить сформувати її самостійно, ви завжди можете звернутись в чат-підтримку і ми надамо вам довідку прямо в чаті чи відправимо на вашу пошту.

З приводу смс, яке вам надійшло, кошти у вас не намагались списати, це була верифікація, яка проводиться автоматично зі сторони МПС, можете не хвилюватись. Більш детально розписала вам все в особистих.
Сподіваюсь, що ви отримали відповіді на свої питання, та зміните думку про нас🤗💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Milka4 10 лютого 2024, 12:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Банк без попередження заблокував рахунки з неможлиівстю їх розблокувати. Пояснив це тим, що необхідні були документальні пітверження походження коштів!!! Але це потрібно було говорити до блокування, а не після! Не компетентний банк з некомпетентними працівниками!!! Буду подавати скарги в НБУ або ж до суду! Нікому не рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2024, 13:32
Ми повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо подібного блокування, але банк вирішив припинити ділові відносини згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Якщо на рахунках в банку залишились кошти, то ви можете звернутись до найближчого відділення банку для їх закриття та отримання залишків. Якщо ж кошти розміщені на депозитах, то отримати їх можна буде лише після закінчення їх терміну дії.

*Андрій
Osawa 9 лютого 2024, 11:03
Списали без попередження всі гроші, що були на доларовому рахунку. Їх було небагато але неприємно дуже.При тому що основний гривневий рахунок активний, рух коштів є.Так, клієнт повинен знати о комісіях банку щодо неактивних рахунків, але чому не попередити клієнта повідомленням хоча б в додатку? Сітуації різні бувають, особливо в умовах війни. Банком розчарована.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 лютого 2024, 15:25
Я розумію ваші відчуття, адже будь-яке списання, на яке ви не очікували, викликає нерозуміння, неприємні емоції та злість на банк😥
Давайте зараз розберемось що це була за комісія та як можна буде уникнути її в майбутньому.

Комісія за неактивний рахунок списується по рахунку за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фінансові операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для валютних рахунків.
Зазначу, що дана комісія не списується в мінус по картці, а лише в рамках залишку коштів на балансі, тобто якщо ваш баланс становить 5 євро, то буде списано лише ці 5 євро, а не в повному розмірі 50 євро.
Активність рахунку перевіряється по кожному окремо, наприклад, якщо у вас по гривневій картці умови виконані, а по валютні ні, то списання з валютної буде в будь-якому випадку.

Банк не приховує дану комісію, адже вона вказана у тарифах по кожній картці, які можна переглянути напряму в Sense SuperApp, ділюсь із вами посиланням на інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016883399
А також на сайті є можливість подивитись всі тарифи до картки: https://sensebank.ua/pakety-uslug-tarifi
Стосовно можливого списання комісії — наразі смс-інформування не передбачене.
Більш детально про комісію та в яких випадках вона списується — ви можете ознайомитись у статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018560919
Сподіваюсь, що це списання не надто засмутило вас, і ви й надалі будете нашою клієнткою 🥰
Ваш друг та помічник, Володимир 😊
Vashchenko 1 лютого 2024, 16:15
Скористався акцією від цього типу банка 55% повернути, а 45% банк простить, в ітозі сума була внесена одним платижем, а банк не тощо простити 45% а почав їх вимагати, погрожувати на всі мої доводи банк хотів начхати на закон України їм теж начхати, про дотримання прав споживачів я взагалі мовчу
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2024, 10:44
Приносимо вибачення за цю ситуацію 😢 Справа в тому, що з технічних причин прощення частини заборгованості не відбулось в потрібні терміни, через що ваш кредит вважався діючим. Саме тому вам і телефонували співробітники банку щодо заборгованості.
На щастя, цю проблему було вирішено і прощення за вашим договором відбулось.
Ще раз приносимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння 🙏

*Андрій
RomanCzech 1 лютого 2024, 5:12
Надав умови анулювання боргу, люди сплатили всю суму одразу за попередньою згодою, притому до копійки, а банк наче нічого — надалі продовжив рахувати проценти.

Короче негідникі! За кораблем!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2024, 13:32
Акція по прощенню боргу має деякі нюанси, тому розберімось більш детально, що потрібно робити для виконання умов.

До 30.11.2023 року банк надавав персональні пропозиції для погашення боргу, де частину погашав клієнт, а на іншу частину боргу банк робив прощення.
Розглянемо приклад як проходить прощення по кредитним карткам.

Для того, щоб скористатись даною акцією, потрібно погасити заборгованість тільки через пропозицію в Sense і лише повною сумою.
Після зарахування на рахунок усієї суми (якщо клієнт виконав умови акції) картка анульовується та рахунок потрапляє у статус «Заморожений».
Потім протягом 1-го робочого дня ви отримуєте інформаційний лист на e-mail та протягом 10 робочих днів смс з підтвердженням виконання умов.
Далі банк готує довідку та робить прощення боргу.
Офіційну Довідку про прощення боргу банк надсилає рекомендованим листом Укрпоштою на адресу реєстрації, якщо доставити неможливо — отримання відбувається у відділенні Sense Bank.
Якщо ви виконали всі умови акції, строк прощення залежить від способу отримання довідки про прощення:
— довідка відправлена Укрпоштою — прощення з 15-го до 31-го числа наступного місяця після місяця відправки довідки;
— довідка на відділенні банку — прощення з 15-го до 31-го числа наступного місяця за місяцем отримання довідки у відділенні (обов'язково отримати довідку).

Також відповідно до законодавства України частину заборгованості по кредитній картці, яку списує банк, трактується як подарунок, який необхідно задекларувати у Податковій та сплатити 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору протягом одного року.
Податки потрібно сплачувати тільки від суми прощення основного боргу (тіла). Сума прощення вказується у Довідці про прощення боргу.

Сума яку ви вносите на погашення боргу по акції, не включає в себе податки, вам їх потрібно буде сплачувати окремо.
Оскільки договір закривається не відразу, вам дійсно можуть нараховуватись відсотки, але сплачувати ви їх не будете, сума яка буде нарахована — буде списана банком.
Додатково надаю посилання де можна ознайомитись з деталями по акції прощення https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4560480771090
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
litvin1414 30 січня 2024, 15:47
30.01.23 о 13.03 був змінений фінансовий номер томущо дзвонять за прострочену заборгованість. я банк рази 2 або 3 повідомляла що знаходжусь на військовій службі наразі в зоні бойових дій. щоб не відволікали та не заважали дзвінки я змінили але о 15:22 на попередній фінансовий номер почав дзвонити відділ заборгованості тобто коли дзвонять не дивляться інформацію. Чому коли надавала фото війського квитка сказали що підуть на зустріч та не будуть дзвонити бо поставлять відмітку що я військово службовець. Це жах банк ігноруе та не реагує я ж не беру млухавку не тому що не хочу, а тому що зайнята
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 31 січня 2024, 10:05
Дякую, що залишили ваші дані у відгуку. Оперативно відреагував та залишив звернення на колег, щоб вас не турбували.
Вибачте, будь ласка, що спочатку не зафіксувався цей запит. Сьогодні отримав відповідь від колег, що все добре, відтепер відволікати вас не будуть.

Дякую, що бороните Україну! 💙💛
Якщо вам потрібна буде допомога, напишіть нам і ми її надамо.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Paul Yer 29 січня 2024, 13:02
Відділення за адресою: Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52-А
Перед новим роком на прохання персонального менеджера я відкрив кредитну картку РЕД. Картка мені ВЗАГАЛІ не потрібна, але персональний менеджер ДУЖЕ просив. Я так зрозумів, що це ДУЖЕ впливає на зарплату за результатми року. Я декілька раз перепитав СКІЛЬКИ мені це буде коштувати і отримав відповідь, що БЕЗКОШТОВНО і без жодних прихованих платежів у вигляді комісій та іншого. При цьому менеджер сказав, що у січні картку можна буде БЕЗКОШТОВНО закрити. Сьогодні я спробував закрити цю картку, але з мене було списано 4% від мої ВЛАСНИХ коштів на Кредитній картці. Раніше користувався картками РЕД, Хамелеон та Вигода і з ВЛАСНОГО досвіду знав, що власні кошти з кредитки перераховуються без тарифікації. Але тарифи змінились. Мораль: не вірте, коли ВАС умовляють на щось ВАМ не потрібне, а саме кредитки, страховки… Інакше доброта ВАМ буде коштувати власних коштів.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 лютого 2024, 9:00
Дійсно ситуація вийшла не дуже приємна і ми приносимо вибачення за такі незручності 😥

Під час оформлення картки, ваш персональний менеджер мав би вас ознайомити з тарифами картки та попередити про комісії, що передбачені тарифами цієї картки. Для картки RED передбачена комісія за переказ коштів, навіть якщо це власні, у розмірі 4% мінімум 20 грн від суми операції.

Писали в особисті для уточнення та відповідь не отримали, але ми раді, що Сергій зв'язався з вами особисто для вирішення проблеми та компенсації цього списання.

Ще раз приносимо вибачення за таку ситуацію та сподіваємось, що в майбутньому це не повториться 🙏

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Полезный комментарий
Paul Yer 31 січня 2024, 11:37
Гроші повернули! Дякую! Банк готовий вислухати і зрозуміти!
Зараз у звʼязку з війною, не завжди є можливість платити платіж на кредитну картку вчасно, коли протермінований платіж, sense bank тризвонить постійно з різних номерів і вимагають сплатити кошти, то мені кажуть щоб я в когось зайняв кошти, бо для менеджера 1000 гривень це і не такі великі кошти, постійно йде моральне подавлення, коти вони телефонуюють, можуть нахамити нагрубити, погрожувати, що вони подадуть щоб погіршити кредитну історію і так далі
Сенс Банк
Відповідь банку
29 січня 2024, 13:18
Розуміємо, що в поточній ситуації не всі мають можливість вчасно та в повному обсязі вносити платіж. Тому ми не нараховуємо штрафи та пеню протягом дії воєнного стану + протягом 30-ти календарних днів після його закінчення, але нарахування %% відбувається згідно умов вашого довогу. Саме тому потрібно вносити платіж, щоб сума заборгованості не збільшувалась та не псувалась ваша кредитна історія на майбутнє. А через те, що виникає просрочена заборгованість, вам і телефонують співробітники банку.

Додатково написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб спробувати хоча б трішки допомогти вам в цій ситуації.

З повагою, Андрій
Анастасія Анастасія 23 січня 2024, 15:41
Також зверталась у банк і відмовили.Банк не зацікавлений в реструктуризації.Вигідніше щоб клієнт все життя платив відсотки.Клієнт ніяк не захищений.Придумують нові умови від яких не можливо відмовитись і тільки на користь банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 січня 2024, 17:14
Розуміємо, що в поточній ситуації не завжди виходить вчасно та в повному обсязі вносити платіж. Банк в жодному випадку не проти реструктуризації, адже це один із інструментів, щоб зменшити фінансове навантаження на клієнта.
Справа в тому, що пропозиція формується системою автоматично, і при цьому враховується безліч факторів. Тому якщо пропозиції немає зараз, то вона може з'явитись пізніше.

*Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Min23 21 січня 2024, 20:35
Вікторія, приємна дівчина та професіонал своєї справи надала розгорнуті відповіді на всі питання в онлайн зв’язку. Це було важливо. Дякую
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 січня 2024, 21:05
Я впевнений, що Вікторія буде дуже задоволена, побачивши ваш відгук про її допомогу вам 🤗
А я вже поспішаю до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити дані та зафіксувати подяку своїй колезі.

Дякую вам за такий приємний відгук 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
taibadp 15 січня 2024, 16:28
За неозвучуваних («Банк аналізує різноманітні фактори та в односторонньому порядку
приймає рішення…залишає за собою право не розголошувати причини відмови в пролонгації дії кредитної лінії») причин банк закрив кредитну лінію за карткою. Але не власне кредитну лінію, а саму картку. При чому використаний кредитний ліміт залишився кредитом із звичними умовами погашення. Але з дивними якостями:
1) Спершу був видимий значок, але невидима історія за ним. Це швидко виправили і все відображається фактично так, як раніше.
2) хоч значок є на головному екрані і в розділі Рахунки та картки, але погасити звичайним перетягуванням (як зроблений переказ між своїми картками) неможливо.
3) можна зайти в цей рахунок, натиснути Поповнити, але пропонується лише погашення з «Зібрати гроші», GPay або з «іншої картки» — своїх карток я тут не бачу
4) як повідомили в чаті підтримки навіть зробити переказ зі своєї картки в сенс банк на цей рахунок за номером IBAN я не можу — лише зі стороннього банка.
Який тоді sens?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 16 січня 2024, 16:20
Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії, це означає, що за вашою карткою не продовжено кредитний ліміт.
В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
Якщо банк анулював картку — користуватись нею ви не можете, тільки сплачувати заборгованість.

Поповнення анульованої картки можливе тільки за реквізитами рахунку через:
— банкомат з функцією cash-in через кнопку «Поповнити картковий рахунок»;
— каса відділень банку;
— каса інших банків України;
— додатки інших банків;
— відділення Укрпошти.

Якщо в застосунку Sense SuperApp ви натискаєте на анульованій картці кнопку «поповнити», то таким чином оплату ви не проведете, адже це йде поповнення за номером картки, а не за номером рахунку.

Ми розуміємо, що це дійсно незручно і додає складнощів при оплаті😔
Тому вже взяли в роботу дану проблему і сподіваємось, що в майбутньому буде можливість погашати борг по картках з закритою кредитною лінією саме за номером картки в застосунку!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Ольга Чужко 15 січня 2024, 15:59
Мені не пощастило, влаштувалася на роботу де зарплатний проект саме в банку «снес»
Після звільнення вирішила закрити рахунок, це було на початку грудня 2023 року. Я впевнилась що на картці та на рахунку «0» в додатку натиснула закрити картку та закрити рахунок після чого отримала повідомлення «операція виконана успішно, ваш рахунок буде закрито протягом 40 днів». І тут все почалося:
Я зломала та викинула картку так як я її закрила, видалила додаток вже і забула про цей банк, як в січні цього року прийшло повідомлення «Ваш рахунок не закрили сплатіть 8.14грн». Не довго міркувала, одразу подзвонила в банк за уточненнями: відповідь була така «Ви не могли закрити картку у додатку так як в вас був мінус», але як я писала раніше був «0» і в додатку написало що операція виконана успішно. Звідки цей мінус на зарплатній картці мені також не пояснили. Але після розмови в 20 хвилин, оператор запевняв, що можливо помилка і все вирішать та закриють рахунок.
Я знов вже забула про той банк, як сьогодні надійшло смс, що на мій рахунок накладено арешт тому рахунок не закрито. Я пів ранку намагалася вияснити звідки, чому і т п- мені оператор відповів, що для деталей потрібно звернутися в мін'юст, що банк не володіє інформацією. На протязі години мені вдалося дотелефонуватися в мін'юст за рекомендацією оператора банка. Згаїла свій час, мін'юст відповів, що по ваших даних нічого нема в базі, в мін'юсті притензій нема і не накладали вони арешт на мій рахунок. Ну і тут знов мені довелося звертатися в банк, мені сказали почекати 30 хвилин, я зачекала, відповіді так і не отримала ((((Потім знов сказали зачекати …і ось так чекаю не зрозуміло чого.
Мін'юст сказав, що по запиту в виконавчу службу банк передає рахунки, а тільки після цього накладається арешт на рахунок, непрофесійність операторів даного банка просто лякає… Відповіді не дочекатися… На питання кому ви передали рахунок мій мені також не відповіли…
Є в мене не один знайомий які судилися з цим банком і вигравали суд.
Я не розумію хто в загалі користується їхніми послугами …Це безглуздо…
Можу сказати одне ні дай Бог ще раз потрапити в пастку цього НЕДОБАНКУ!!! Це ДНО!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 16 січня 2024, 9:17
Добрий ранок! На жаль, від вас так і не отримали у приватних повідомленнях персональних даних для перевірки та аналізу ситуації, яка виникла. І на жаль, із-за цього відповідь буде не повною, без можливості деталізації нарахувань по картці.
Дійсно, картку можна закрити у Sense SuperApp, проте закривається вона 30 днів. Тобто, на момент подачі запиту, сама картка анулюється, а рахунок заморожується. Після чого клієнт очікує 30 днів, і потім отримує СМС, що його рахунок успішно був закритий.
Чому рахунок може не закритися? Ви проводили операцію оплати, вона проходить по рахунку (до 3-х робочих днів), і саме в цей час робите запит на закриття. Додатково у вас по операції може бути досписання (наприклад, сума оплати збільшилася), отже виникає заборгованість, яку потрібно сплатити, щоб була можливість закрити рахунок.

Щодо арешту, на жаль, немає можливості перевірити без ваших даних. Але щоб хотів уточнити, що по рахунку арешт може бути накладено згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем, і арешт може бути накладено на будь-який рахунок у банку.
Перевірити, чи є виконавче провадження ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
▪️ у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.

Я дуже сподіваюся, що ви напишите нам у приватні повідомлення і я особисто зможу перевірити ваші дані та повністю допомогти вирішити ваше питання 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
adkud 10 січня 2024, 19:25
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 185
Хочу відзначити спеціаліста Анастасію, відділення на Соборному, 185. Вона завжди запропонує оптимальне вирішення питань, оформить все швидко і в найкращому вигляді. Дуже приємно співпрацювати. А загалом весь колектив банку чітко та злагоджено виконує свою роботу. Дякую!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2024, 19:38
Дуже приємно бачити такі відгуки, працюємо і надалі і стаємо з кожним днем ще краще)
Вже спішимо до вас в особисті повідомлення за деталями

*Анастасія
Pmila 9 січня 2024, 15:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Петра Сагайдачного, 22/1
Сьогодні, 9.01.2024 банк, без будь-яких попереджень заблокував мені рахунок з коштами. На мої питання щодо причини — зсилаються на статтю з купою пунктів, жоден з яких не має до мене відношення, і вони не мають жодних доказів. Не було жодного попередження або питань щодо тих чи інших операцій.
Всі «спеціалісти» все що вміють, це копіювати та вставляти текст. Жодного діалогу не можливо.
Банк жахливий. До цього всі звернення були без нормального пояснення на мої питання, а блокування без попередження стало останньою краплею. Ще й гроші я можу забрати коли їм це захочеться, а не коли вони заблокували одразу.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 січня 2024, 17:27
Ситуація неприємна, бо коли нам потрібно щось оплатити у магазині або скористатися карткою для переказу рідним/близьким і виявляється, що картка заблокована, це визиває подив. Але я впевнений, що в цьому випадку можна дізнатися, що ж стало причиною.
Тому написав вам у приватні повідомлення для деталізації ваших даних, але, на жаль, їх так і не отримав 😔

Проте я б хотів уточнити, що дійсно, банк може припинити ділові відносини з клієнтом, але на то є причини, наприклад:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— та інші випадки, передбачені договором.
Більше інформації можна знайти у нашій статті: «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Що стосується видачі коштів, то при закритті карткового рахунку, власні кошти ви можете забрати через 20 днів у касі з паспортом та ІПН.

Хочу розібратися в цій ситуації та допомогти вам, а щоб це було можливо, буду очікувати на ваше повідомлення 🤗

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
07412533 9 січня 2024, 10:50
Спочатку повномаштабки відкрив разунок у цьому банку, колеги казали про зручний додаток ще коли він був Альфою. Такі що вам маю сказати — відразу після скачування додатку ви отримуєте ДЕЩО перенасичене багами і різного роду глюками. Просто щоб відкрити картку вам потрібно раз за разом перезапускати додатку. Цілковито контрінтуїтивний незрозумілий інтерфейс в якому довго і нудно треба шукати потрібні функції. Періодично вони присилають цілковито-незрозумілі оновлення тарифів або умов обслуговування. Єдине що там зрозуміло — будуть якісь комісії. Чи зачеплять ці комісії мене і скільки саме треба буде платити — невідомо.

Неври здали коли вони заблокували поповнення моїх карток переказом з монобанка. У відповідь на питання кажуть — що монобанк їм ніякі гроші не шле. Моно поклявся що гроші просто повертаються, і чомусь я вірю Моно, а не Сенсу.

В останній місяць з мене зняли комісію за обслуговування хоча я виконав умову по обов\язковим платежам і комісую не мали знімати.

Я познімав усі гроші і закрив рахунки. Через тиждень прийшло повідомлення «Ваші рахунки НЕ закриті, зробіть переказ 43 гривні 77 копійок».

Операторка чату підтримки сказала що це комісія за обслуговування рахунку за січень. Хоча по їх тарифам має бути 50 гривень. Додаткові питання і чому саме 43 гривні я поставити не зміг — чат додатку перестав приймати мої повідомлення. Сам додаток почав зависати.

PS: до цього слід додати постійні проблеми із касами і гамнопроцеси.
На приклад, мені треба зняти кошти. Бронюєте готівку, через тиждень приходите — на вході стоїть апарат в який треба ввести номер телефону і обрати касу, йдете в касу — там кажуть що мені не в касу, а до оператора, знову записуєтесь і їх чергу, оператор присилає якусь СМС щоб підтвердити мою особу в дії, друкує якусь бомажку із якою я маю знову записатися та йти в касу.
PSS: за 2 роки була один раз адекватна касирка яка попросила просто пікнути картою безконтактно і ввести PIN, а далі просто видала гроші. Але це була разова акція. Очевидно банк вирішив, що це занадто просто і зручно.

Підсумовуючи: гімнопроцеси, гімнододаток, некваліфікована служба підтримки, незрозумілі тарифи.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 січня 2024, 16:39
Звертались до вас в особисті для уточнення даних, але, на жаль, ви нам їх не надали😔

Так, наш застосунок може бути неідеальним, мати деякі баги, але ми постійно удосконалюємо його, намагаємось зробити максимально зручним, тому всі ваші зауваження та пропозиції дуже важливі для нас💙

Оскільки даних ви не надали, перевірити чому могли виникнути проблеми при переказі коштів ми не можемо(

Якщо у вас відкрита картка Вайт, то згідно з тарифами картки дійсно є плата за обслуговування в розмірі 50 грн. Користуватися весь місяць пакетом послуг безкоштовно ви можете легко та просто при виконанні будь-якої з умов — здійсніть від 10 покупок карткою (або одну на суму від 2 500 грн) або зберігайте залишок на вкладах та рахунках від 50 000 грн. Якщо ж умови ви не виконуєте плата буде списана.

З початком повномасштабного вторгнення, банк тимчасово скасовував плату за обслуговування, але з 01/10/22 року її повернули. Про що банк проінформував всіх клієнтів заздалегідь. Було відправлено пуш-повідомлення та розміщена новина на сайті банку 31/08/22 року, за місяць до повернення комісії.
https://sensebank.ua/news/zmini-do-tarifiv-po-debetnim-platiznim-kartkam-at-alfa-bank-dla-fizicnih-osib

Що стосується суми яка була списана. Оскільки перевірити вашу виписку без ваших даних неможливо, можемо припустити, що на момент списання плати за обслуговування рахунку у вас були власні кошти, і частина комісії списалась за рахунок власних коштів, а частина пішла в мінус.

Бронювання коштів на даний час дійсно трішки складний, адже щоб ви точно змогли отримати потрібну вам суму в касі, її потрібно забронювати. Це можна зробити через чат, відеочат чи контакт-центр.Бронювання відбувається на 5 календарний день від дати звернення.Після бронювання наші агенти попереджають всіх клієнтів про те, що спочатку необхідно звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу для отримання коштів.

Дуже сумно, що у вас склалась саме така думка про наш банк, і ви вирішили відмовитись від обслуговування в нашому банку, але ми все одно вдячні вам за ваш відгук, та за те що були з нами💙

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
ZaNOza13 8 січня 2024, 16:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 28
У відділенні банку по вул. В. Васильківській 28, вранці 08.01.24р. приватна особа будучи клієнтом банку зареєструвалася у електронній черзі за номером два. Касир другої каси власним волевим рішенням, проігнорувала його реєстрацію, і перед ним обслужила дві юридичні особи, тобто одну незареєстровану в електронній черзі. Ганьба.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 січня 2024, 10:36
При напливі клієнтів менеджери юридичних осіб можуть обслуговувати фізичних осіб, але все ж таки в першу чергу вони обслуговують саме юридичних осіб. Тому могла виникнути ситуація, що менеджер взяв роботу юридичну особу поза чергою.
Нам шкода, що ми засмутили вас цією ситуацією(

Анастасія*

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.4
USD 39.3 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.4
USD 39.3 39.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝