×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.3 | 39.7994 |
EUR | 42.65 | 43.2507 |
Все курсы банка |
Отказ в обслуживании
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Обмінний курс плюс-мінус пів лаптя
Сапорт каже що то «округлення» на користь банку.
Зараз дійсно спостерігається складність з відображенням курсом валют: курс в застосунку відрізняється від курсу, по якому проводиться операція
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (2)
Затримки IBAN-платежів з рахунку фізособи
Платіж сьогодні було проведено
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторилось
Комментарии (4)
Монобанк обмежує користування кредитними коштами
Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули
Комментарии (4)
Відмовляються обслуговувати по досягненню 25р
Згідно із законом, у мене є 30 днів на оновлення фото в моїх документах! Паспорт є чинним у цей строк!
МоноБанк попередньо не повідомляв та не надсилав жодних повідомлень у додаток про те, що потрібно актуалізувати інформацію. Про це я дізнався у касі банку при спробі поповнити свою картку… монобанком було запропоновано оновити інформацію шляхом сканування закордонного паспорта. Це вирішує проблему, але не в той момент, коли я стою у відділенні банку та намагаюся поповнити свою картку. Авжеж я тягаю закординник з собою усюди.
Це називається жахливим ставленням до клієнтів, тим більше до клієнта власника преміальної картки, за яку банк бере ті ж 750 грн., що й до війни. Більшість переваг картки просто неможливо використовувати у зв’язку із ситуацією в країні. Не бачу причин надалі користуватися преміальною карткою, ні переваг, ні сервісу клієнт за фактом не отримує.
У цьому псевдобанку своє бачення законів або вони чхали на них, служба підтримки лише намагається тиснути на жалібнисть та у відповідь скидує лише заготовлені штампи повідомлень, як вони проливають купу сльоз та все шкода які у нас погані та суворі закони…
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (3)
Заблокировали счёт без причины.
Причиины ни мне ни кому то ещё не хотят говорить.
Никакой крипты, мошенничества и ввода в заблуждения по счетам не проводились.
Раньше пользовался только этим банком был доволен, сейчас мнение изменилось. Попробую связаться с полицией и НБУ что б разобраться, так как закон не нарушал то и бояться нечего.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (8)
Блокування рахунка
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент, бачимо, що колеги запитали у вас додаткові документи про походження коштів та чекаємо від вас відповіді та інформації
Комментарии (4)
Відмова в обслуговуванні та поверненні коштів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Передали запит колегам прискорити вирішення питання з коштами, вони зв'яжуться з вами
Комментарии (16)
Відмова в обслуговуванні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (4)
Отзыв о операторе
Корректно общался с клиентом на что получает от меня все 5 баллов
Комментарии (4)
Спасибо, помог в ситуации, лучший!!!
Комментарии (3)
5/5🤙
Комментарии (1)
Поддержка в телеграмм, сотрудник Валентина
Комментарии (1)
Заблокували рахунок без попередження
Наші колеги напишуть вам в чат, для уточнення інформації
Комментарии (36)
Monobank робить самогубство
Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).
Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:
«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»
Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.
Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…
Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.
Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.
Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Також колеги проаналізували додаткові документи, що ви надали. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (22)
Заблокировали счет и отказуються возвращать деньги!
Что будет дальше никто не знает! Деньги не возвращают уже 5 день!
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Комментарии (27)
Активація картки
Передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
На поточний момент ви можете вже продовжити реєстрацію в монобанк.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Написать комментарий
Блокування рахунку
И вот, 2 апреля мне приходит сообщение в приложении, «рахунок заблоковано, за вашою картою проходять нетипові операції»
Я моментально подписываю документ в «Дії», после чего пишу в поддержку, где мне говорят ждать 30 минут — 48 часов.
Не превышая никакие лимиты, без предупреждения банк блокирует счет, именно счет, а не карту, ибо он что-либо заподозрил.
Прошло уже 30 часов, но, почитав не очень положительные отзывы об этой ситуации думаю сменить банк.
Надеюсь на разблокировку счета, либо возврата средств на другой банк.
Ми передали запит колегам пришвидшити рішення питання.
На поточний момент обмеження зняті.
Сподіваємось надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Комментарии (1)
Колл-центр на ул Ламана 2
Комментарии (3)
Дуже гарний банк!
Комментарии (1)