Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.25 | 42.7296 |
Все курсы банка |
5375411422049085 Мошенник , берет предоплату — товар не отправляет.
Написать комментарий
Превращается в Приват
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Хочемо проаналізувати ваші діалоги зі співробітниками та допомогти у вирішенні питання.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (3)
Я в шоці)
Доречі, за 5 років користування власною картою — ніяких проблем і питань.
Підприємцям однозначно рекомендую.
Наскільки задоволений роботою, що навіть не пожалкував часу написати відгук, Хоча ніколи цього не роблю)
Комментарии (4)
Моно та люди які працюють в підтримці це ❤️(операторка № 8795)
Комментарии (2)
Люблю я цей банк
Комментарии (1)
не дают вывести остаток
Зараз питання знаходиться у колег в роботі
Зробимо все, щоб якомога швидше його вирішити
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег
Комментарии (2)
заблокували рахунок і не виводять кошти
в чому виникає проблема розбити банку?
три тижні вже минуло, коли мені виведуть кошти?
На поточний момент питання вирішено, колеги написали вам в месенджері, для переказу коштів на рахунок в іншому банку
Комментарии (3)
Швидка допомога у Viber
Написать комментарий
Зачекайте… і знову зачекайте…
Я думаю банк не розбагатіє на дитячих грошах, а для себе зробив висновок, що служби підтримки в Монобанку НЕМАЄ…
13 ДНІВ ПРОЙШЛИ ПИТАННЯ БАНК НЕ ВИРІШИВ, А КОРМИТЬ КЛІЄНТІВ ОДНІМИ КАЗКАМИ… В такій же ситуації Приватбанк уже ввечері повернув мені кошти і не чекав 11 днів…
Залишився неприємний осад від спілкування з банком і роботи банку…
Буду закривати картку, щоб більше не спілкуватися з непрофесійною службою підтримки банку, надоїло слухати казки…
Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін.
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, вони написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення в чаті
Комментарии (4)
Дар’я, табельний номер — 9968
Найкраща ваша співробітниця, ви просто зобов’язані її підвищити. Вона дуже сильно лаконічна, і дуже сильно терпелива.
Вона цілий день відповіла на мої дурні запитання, і робила це так, що навіть стала мені щось на кшталт друга. Хоча ні, вона стала справжньою подругою, відповідаючи на мої відверто дурні запитання (бо я не дуже тямлю в фінансах). І вона робила це з максимальним теплом. Вона робила це не як співробітник банку, і це її робота, вона робила це як справжній друг, який постійно приходить до тебе зі своїми дурними проблемами, а вона замість того щоб збіситися, і сказати який же все ж таки тупий — радісно, посміхаючись тобі допомагає! Не тому що їй за це платять, тому що вона гарна людина!!! Я ніколи її не бачив, і не побачу, але я впевнений, вона дуже гарна людина!!! За цей день у мене стало на одного друга більше, дякую вам Дар’я!
І коли наступного разу я буду писати в підтримку моно банка, я завжди буду сподіватись, що мені відповість вона — Дар’я, табельний номер, 9968. Але, це навряд чи станеться, і це наша з нею драма… Щойно знайшовши друга, подругу, я втратив її в павутині інтернету…
Але вона дуже скоро стане комусь іншому, іншою подругою, яка дбайливо піклується про його, або її фінансову грамотність
Абонент Монобанка, Андрій
Слава нації!!!
Комментарии (3)
Монобанк испортился
Помогите вернуть денежные средства, так как Монобанк держит их и не отдаёт моей матери.
Ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані запитати документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі.
Фахівці нададуть зворотний зв'язок клієнтові, як буде нова інформація
Комментарии (17)
Банкомат ПриватБанк деньги списал, а деньги не выдал
Но почему я должен ждать 60 дней деньги из-за ошибки банка, на самом банкомате было написано что ждать до 14 дней как я помню, а Моно дал 60 дней…и вот месяц тишина, а лишь завтраки что ждать 60 дней.
Почему такой вопрос решается так будто я облажался перед банкоматом.
Было сказано что если 1 апреля сумма не зайдет то банк отправил заявку на разжалобу, спустя почти месяц после этой заявки даже уведомление не пришло.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення
Комментарии (20)
заблокували та забули
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Заморожені кошти на МоноБанку , які мені не можуть вивести тиждень часу!
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані отримати від вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі
Очікуйте, будь ласка, зворотний зв'язок
Написать комментарий
МоноБанк заблокував кошти і не дає вивести їх
На поточний момент триває перевірка. Передали запит колегам, по можливості її пришвидшити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Комментарии (1)
Негайно відгукніться на мій запит на рахунок Повернення Коштів
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось.
Сьогодні бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ залишку коштів, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Комментарии (1)
Жахлива робота клієнтської підтримки монобанку
Минулого тижня продала картину на аукціоні у Празі, монобанку надала договір між мною та організатором аукціону, також документ, що підтверджує купівлю картини та інвойс.
Окрім відкрито тупих запитів, щоб я ще скинула свій диплом, просять документ, що я дійсно є автором картини, причому в документах, які їм вже відправила, це буквально пишеться, навіть у самій назві картини присутні моє ім'я та прізвище.
Раджу керівництву монобанку більш ретельно вибирати працівників, а не лінивих неосвічених людей. Або може ви це робите спеціально?
Я докладу зусиль і передам листування з працівниками монобанку, а також документами які я їм надала, на перевірку в НБУ щоб вони могли зробити свій висновок.
Ми передали ваші звернення на перевірку якості їх проведення та вживемо заходів.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Комментарии (2)
монобанк краде в мене мої гроші протягом двох років!
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали сигнал колегам стосовно залишку коштів та розірвання депозитного договору.
Колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації
Комментарии (2)
монобанк уже не тот
На зараз у вас значиться тривале прострочення по карті.
Ми не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ, але це не скасовує внесення платежів та списання відсотків навіть у період воєнного стану
На жаль, ми не можемо запропонувати вам реструктуризацію на ваших умовах.
Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити заборгованість в повному обсязі
Комментарии (7)
Сервіс огидний, тех підтримка нічого не вирішує
Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти
Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/.Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Комментарии (9)