Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Моніторинг

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alena88888 25 февраля 2024, 6:34
У мого сина заблокували зарплатну картку. Говорять що моніторинг. Він зав’язався з банком і надав документи. Але йому картку не розблокували.
У нього кредити, нараховується відсотки.
Що йому робити?
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2024, 8:56
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування! Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані Вашого сина (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
Lolik1837
Lolik1837
25 февраля 2024, 10:05
#
«Що йому робити?»

Автор, прежде всего, ему на этом сайте, надо ЛИЧНО обратиться в банк с этим вопросом . Ни тетя , ни дедушка, ни папа и ни мама не должны заниматься за него этим вопросом
+
0
Sergii Potii
Sergii Potii
26 февраля 2024, 14:36
#
Коли клієнт банку попадає в червоний список, визначений автоматом (не людиною) за критеріями, які придумали банкіри на підставі закону про фінмоніторинг, людині дуже вахко доказати працівникам, що ти не є спонсором тероризму та порушником закону. Будуть тянути з клієнта всі наявні документи, кожного разу видумуючи різні документи та наполягати, щоб ви дали їм всю!!! інформацію про операції з вашими активи: нерухомість, машини, рахунки у ВСІХ банках (наче там не має свого фінмоніторингу), цінні папери, квитанції по валютним опреаціям, депозити ВСІ. Доводи, що ви перераховували тільки на свої рахунки не діють, вкажіть відправника, отримувача та призначення платежу. Пишу у вас є доступ до мого рахунку в А Т Райф, де написана вся інформація (не маж і не може бути інших контрагентів, крім мене самого). Ну і так по колу. Все це буде відбуватися більше місяця (я спілкуюсь з 24.01.2024). Прийняв рішення закрити рахунок, написав 22.02 заяву в Райф-онлайн. Відповіли закриють продовж 5-ти робочих днів. Сьогодні (26.02) в Вайбер приходить повідомлення, типу «для оперативного закриття рахунків, прохання написати в чат Raiffeisen Online, зазначивши номера рахунків для закриття та фразу „Прошу закрити рахунки“. Якщо потрібен перерахунок залишків коштів, будь ласка, вкажіть відповідні реквізити. Дякуємо за співпрацю.». Яка ж це співпраця? Це маячня якась. Добре, у мене невеликі кошти, а у людей тисячі. Вони користуються безкоштовно коштами, та й ще беруть плату за заблоковані рахунки.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться