Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 4 ноября 2023, 11:16
Розповідь буде короткою. В той час як НБУ гордо рапортує про взяття нових технологічних вершин, в той час як цілодобові банківські перекази вже 4 роки працюють цілодобово, в багку Глобус банківськи перекази вночі та не вихідні не опрацьовуються.

З іншого боку хотів би відмітит гарну реалізацію переказів в мобільному застосунку:
* непроведений платіж позначений як такий що перебуває в очікуванні
* після відправки переказу десь пів години на формі перегляду деталей платежу присутня кнопка яка дозволяє скасуватти відправку
Проценты по вкладам платят вовремя есть kushbeck всё супер
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlesjaLesja 18 октября 2023, 12:38
Пользую картами банка практически с самого его открытия. Условия отличные по картам, сотрудники компетентные и очень приятные.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
CTEPAN 12 октября 2023, 19:00
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 47-А
Зайшов в відділення банку в Вінниці, запитав чи можу я продати дол. сша. Відповіли що немає гривні. Я запитав чи можу я купити валюту- відповіли що немає. Жах.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ElionoRa 10 октября 2023, 20:15
начебто і умови по картках непогані, але персонал залишає бажати кращого. таких хамовитих співробітників гарячої лініх ще пошукати треба.
Проблема решена
MykhailoB 9 октября 2023, 16:28
Скільки часу потрібно, щоб персонал банку зміг відповісти на запитання клієнта щодо операції? Мені не можуть відповісти вже три доби. Третій оператор каже мені «Нам потрібно більше часу. Прохання звернутися до чату в ГГ: ХХ». Звучить як знущання. Тобто банк навіть не має системи Service Desk і вони не реєструють звернення клієнтів. Потрібно як у докомп’ютерні часи звертатися та нагадувати особисто.
Всі знають Глобус як банк, що пропонує дуже цікаві умови по кешбеку. І багато хто хоче заощадити, заводить карти цього банку. На цьому банк наростив протягом останніх місяців клієнтську базу. Цього місяця дуже приємний кешбек у категорії «Салони краси та косметика» — 4%. У мене виникли проблеми із нарахуванням кешбеку. До цього я платив карткою та кешбек нараховувався. Потім я помітив, що після платежу до eva.ua кешбек не нарахували, хоча платіж потрапляє у потрібну категорію. Через два дні це повторилося ще з одним платежем в eva.ua. З суботи я звернувся до банку (канал зв’язку — чат Telegram). Мене попросили повторно звернутися в понеділок у 11:00. Написав. Сказали, що треба більше часу, напишіть повторно о 15.00. Зрозуміло, і о 15:00 моїм питанням ніхто не займався, а просто відфутболили. Системи реєстрації звернень клієнтів немає, що багато говорить про організацію процесів у банку. Зрозуміло, що я вже не бачу сенсу повторно звертатися на підтримку — це просто знущання.
Готовий надати всі необхідні дані, скріншоти листування з підтримкою. Дуже неприємне враження від жахливої організації служби підтримки банку
NATALIAVLADIMIR 6 октября 2023, 13:21
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 1
Вкладчиком являюсь не первый год. Персонал вежливый и грамотный. С этим банком хочется сотрудничать. Пусть у вас всё будет ХОРОШО.
Klostry 5 октября 2023, 17:21
Зателефонували до call-центру банку, поставили декілька питань щодо тарифів банку. Замість надати чітку відповідь на питання, оператор почав повідомляти відомості, які його навіть не запитували.
Неодноразово повторили питання, але й це не допомогло. На зауваження з приводу ненадання запитуваної інформацію, оператор жодним чином не відреагував, продовжував вести монолог…
Висновок: особливої допомоги новий (можливий) клієнт від працівників банку, які не володіють достатніми знаннями та навичками, скоріш за все не дочекається.
maxstar 5 октября 2023, 11:52
Заблокували рахунки у зв’язку з використанням ліміту 400 тис на рік при відкритті карти онлайн. Для підняття ліміту треба пройти верифікацію у відділеню. Відділень мало і далеко від мене. Це дуже не зручно. Прошу допомогти у вирішенні проблеми віддалено.
У інших банках такої проблеми немає.
Хотілось би і надалі користуватись послугами банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SavageMind 2 октября 2023, 10:13
Хочу повідомити, що після моїх двох негативних відгуків, Глобус Банк, без будь-яких попереджень знизив мій Кредитний ліміт по картці з нещасних 12500грн. до 0грн, тобто прибрав зовсім.
Якихось фінансових причин робити таке в банку небуло, так як заборгованості завжди було погашено для використання грейсу.

На мою думку, такая ситуація показує що Банк Глобус, — нестабильній і статися може все що завгодно за емоційним рішенням якогось менеджера.
Тому вкрай не раджу нести в цей банк свої гроші не те що на Депозит, а навіть на розрахунковий рахунок.
Проблема решена
Vitalii Zheliezohlo 27 сентября 2023, 9:20
Я находясь за границей хотел оплатить учебу через почтовые услуги. Внес в банк 43500 грн и оплатил учебу стоимостью 1000 евро после чего обнаружил что списание было на 6 процентов выше по курсу чем у них написано, но мне быстро помогли и сказали что это фиксация курса я захотел вывести остаток средств, но не смог, банк заблокировал мой аккаунт сказали что нужно идти в отделение, на вопрос можно ли это сделать через доверенность по дии сказали писать на почту, где естественно молчат. В общем я молчу про то что нет онлайн звонка, но хоть отвечать можно не в темпе улитки. На эти 3 тысячи у меня были тоже свои планы которые видимо по мнение глобус банка их не интересуют
soulwebs 21 сентября 2023, 22:26
Відмовляються закрити договір дистанційно або онлайн, вимагають їхати в відділення банку письмово оформлювати відмову від їх послуг, яке знаходиться за 300 км в дві сторони від мене. Оператор чату повідомив що їх додаток може дізнаватись конфіденційні дані про повідомлення клієнтів в смс та месенджерах, я таку згоду не надавав, а припинити договір з моєї ініціативи в дистанційному режимі або онлайн відмовляються!
OlenkA44 20 сентября 2023, 9:49
Имею страховку авто в Глобусе. Не так давно попала в небольшое ДТП. Насколько было велико мое удивление, когда довольно быстро смогла оформить все необходимые документы и получить средства на ремонт своего авто.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
chesterfild 18 сентября 2023, 17:22
не можу отримати карту
SavageMind 18 сентября 2023, 14:36
Маємо ліміт у аж 12500грн.
На початок вересня сумма погашення для грейсу становить: -12496,73грн.
Відповідно, залишилось аж +3,27грн.
Поповнюємо його кешбеком у 209,59, стає: +212,86
Витрачаємо:
-1грн.
-99,97грн.
Залишається: +111,89
Поповнюємо на:
+177грн.
+1211,11грн.
Залишок: +1500грн.
Витрачаємо:
-1499грн.
Залишок: +1грн.

А тепер увага, сумма погашення для грейсу становить: -12499грн.
Чому? Адже вже були поповнення в цьому місяці (і навіть мінімальний платіж світиться 0грн.) сумарно на:
+209,59
+177грн.
+1211,11грн.
Чому це не враховано у якості погашення ???
Чому витрати в цьому місяці не перейшли для погашення в наступний ???
Де ці пільгові до 62 дні для них ??? Про які доречі йдеться у Договорі.
Чи це дія «магічного» префікса «до» перед кількістю днів?

Тех. підтримка у роз’ясненнях оперує такими пунктами Додатку 3, «Публічної пропозиції.»:
4.2.2.
4.2.2.1.
4.2.5.

Якщо це дійсно ваші пояснення, а не якась помилка, ну що ж то ваша справа.
Але. я таки вважаю що у вас один документ суперечить іншому.
Це не прозоро, брудно і вводить в оману.
В інших банках такої дичини по кредитці з грейсом немає. (наприклад А-Банк, IdeaBank)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Slavik73 15 сентября 2023, 17:05
Хотел бы оставить благодарность на сотрудников контакт центра. Когда бы не обратился с вопросом, всегда помогают с первого раза. Это касается и чата банка. Молодцы, так держать!
Проблема решена
SavageMind 14 сентября 2023, 12:33
Була сдійснена покупка в магазині ЖЖУК з он-лайн оплатою.
Але за обраною партнерською категорією кешбек НЕ нараховано.

Тех. підтримка у вайбері взагалі не розуміє що їй кажуть.
І просто бісить своєю некомпетентнісю.
Посилається на все що завгодно аби тільки від не відчепились.
Просто ДНО!

Прикладаю скріни, з додатку на яких ніде не вказано яка саме форма оплати повинна бути, — через тірмінал або онлайн.

https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/823b01a630a74115af0df09e5acadf8d.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/ebbfe7763e28410d3f4734a4f98f87e6.jpg
https://s1.hostingkartinok.com/uploads/images/2023/09/a20f3b2d916c28d6c10fc609dd1c95f7.jpg
Полезный комментарий
SavageMind 14 сентября 2023, 15:18
Дякую за зворотній зв’язок, проблема вирішена.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ksana1973 14 сентября 2023, 11:02
Жахливе обслуговування по партнерській програмі
Василь Каськів 4 сентября 2023, 21:33
Банк норм, додаток глобусплюс класний, зрозумілий, усе швидко та практично, хороші відсотки по депозитам. Однак, вже рік користування не відкривають кредитну лінію на карті. А так все норм.
pokusanka 2 сентября 2023, 10:20
Никогда не связывайтесь с этим банком! Открыла карту 30 августа, но 1 сентября банк заблокировал мне карту, якобы по их мнению в целях безопасности, что с моей карты были транзакции 3 лицу!!! Але, ребята, вы в совем уме? зачем тогда пользователю нужна карта, если на нее нельзя получать средства и отправлять ??? по мнению оператора, с которым я говорила, картой вообще нельзя пользоваться, если мне пришли деньги на счет, то они должны лежать на карте и я не должна никому их отсылать особенно третьим лицам? это что маразм? зачем тогда нужны карты и банковские переводы, отправлять самим себе что ли? В общем деньги, которые остались на моей карте, мне сказали могут вернуть, если я приду в банк, в данный момент я нахожусь за границей, о чем я написала в письме работниуам банка, в ответ тишина и мои письма игнорируются. Я думаю что Нацбанку нужно провести проверку по данному банку, котоый обманывает и нагло присваивает деньги своих клиентов!
Глобус
Ответ банка
4 сентября 2023, 9:33
Доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук.
Ми постійно працюємо над покращенням наших продуктів та процедур

Аби ми могли перевірити дану інформацію та надати Вам змістовну відповідь, просимо Вас у бідь-який зручний спосіб надати більш детальну інформацію.

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.6
USD 40.5 41
Все курсы банка

Курс валют в Глобус Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.9 44.6
USD 40.5 41
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Глобус 💰 / Отзывы о Глобус Банке 📝