Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.5 | 43.5 |
USD | 39.4 | 40 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Николаев, ул. Садовая, 16/2
Адрес:
Николаев, ул. Садовая, 16/2
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв кассы: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
ЛІЛІЯ ХАЛІУЛІНА
5 октября 2022, 5:18
4 жовтня намагалась отримати переказ Вестерн Юніон у відділенні Приватбанку у м.Миколаїв вул.Веселинівська 14а. Спочатку ще 3 жовтня виникла проблема в зв«язку с замовленням грошей в приват24. Всеж таки питання вирішили. Згідно повідомлення переказ можно було отримати 4.10 у другій половині дня. Після 12 годин у відділенні була велика черга яка майже не просувалася. Потім пропало енергопостачання. Після того як воно з»явилось через пів години прийому пролунала повітряна тривога і відділення зачинили. Оскільки в мене виникло критичне фінансове становище вирішила дочекатися відміни тривоги не зважаючи на вибухи в місті і на те, що 4.10 мій день народження. Відміна була в 15;56 г., але відділення банку вирішило зачинитись. В 16;00 г я почала стукати в двері, тому що дзвінок відсутній, для з«ясування питання подальшої процедури отримання переказу. Через деякий час до мене зі скандалом і погрозами вилетіла співробітниця банку. Я декілька разів повторила своє питання, але окрім лайки і пропозиціі звернутися до Путіна бо відділення робить до 16 г нічого більш не почула. Така норма поведінки для співробітників банку в умовах воєнного часу просто жах!!! Невже затримка в умовах форс мажора на 5 хвилин це критично? Я мабуть повина бути вдячна за зіпсований день народження та нервовий зрив …
Комментарии (2)
Ответ банка
5 октября 2022, 10:50
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження.
Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Ми проведемо детальний аналіз цього випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково повідомимо.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження.
Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Ми проведемо детальний аналіз цього випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково повідомимо.
Банкомат ПриватБанка съел карточку другого банка. При инкассации банкомата карточку не отдали, сказали, что все карточки идут на утилизацию. Ну хорошо, утилизация так утилизация. Но через время моей карточкой начали расплачиваться в супермаркете Сильпо, т.к. карточка пароль не запрашивает на терминалах магазинов. Таким образом со счета было украдено 700 гривен. В нынешнее время это большие деньги с таким трудом заработанные!
Комментарии (7)
Ответ банка
6 сентября 2020, 10:33
Добрий день!
Дійсно, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.
У разі, якщо ви не підтверджуєте операції, здійснені за карткою іншого банку, рекомендуємо звернутись до підтримки банку, що її випустив для оскарження операцій.
Дійсно, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.
У разі, якщо ви не підтверджуєте операції, здійснені за карткою іншого банку, рекомендуємо звернутись до підтримки банку, що її випустив для оскарження операцій.