Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Lyudmyla7 6 декабря 2023, 18:37
Консультації відбуваються за принципом:
Якщо людина не спитає про комісію, платежі, що загрожують людині в її ситуації, то ми й не скажемо, не попередимо, а потім знову будемо постфактум кидати посиланнями на «важливі питання» з якихось недр сайту. Самостійно ви їх і не знайдете, хіба вже вляпаєтеся і у вас кинуть цим посиланням замість вичерпної консультації.

Після кількох консультацій щодо картки РЕД, по кожній з яких я все більше втрачала кошти і мені росли борги, про які співробітники могли попередити, але ж я не питала про це, то навіщо втрачати прибуток на рівному місці, отримала виписку по кредитці, яку інакше, як знущанням, не можна назвати. Бо починається вона із гасла-брехні:
«Увага!
БЕЗКОШТОВНО, ШВИДКО, ЗРУЧНО, 24/7 здійснити погашення заборгованості за кредитною карткою можна через…»

Ага, спробувала я погасити борг аж у 16 з копійками гривень, щоби закрити картку РЕД, а мені за це у 7 разів збільшили борг і поставили на %!!!
Оскільки ніякого пільгового періоду у РЕД нема і близько, то прагла не прострочити, а ще й попередження, щоби платили за 3 дні наперед. От і поповнила картку РЕД 29.11 на 20 грн. Одразу у застосунку з’явилося жадане повідомлення, що заборгованості нема. Але я хотіла закрити цю безтолкову кредитку, бо її умови і близько не конкурентні, тож зайві 3(!) гривні власних коштів перекинула на Хамелеон, про ЖОДНІ комісії та ризики цієї операції мене не було при цьому сповіщено (як це роблять інші банки!!).
На НАСТУПНИЙ день випадково глянула і побачила, що у мене списано 20 гривень, подумала, що фейкова операція і повернулася та 20-та якою я поповнила напередодні, пишу в підтримку, підтримка нічого не знає, мовляв, не мають доступу, зрештою, коли черговому консультанту описала всю послідовність своїх дій, мені пояснили, що то комісія за переказ 3 гривень. І при цьому ЖОДНОГО слова, що тепер я потрапляю під ще одне покарання — у 100 грн, ну бо навіщо, я ж бо не питала…
Справді, у мене не виникло підозр, бо вважала, що з поточним розрахунковим періодом питання закрила, а оскільки було ДН у дитини, то вирішила зайнятися закриттям картки згодом, тим більше, що у додатку значилося, що розрахунковий період уже 02.01!!!
Але їдучи з роботи знову випадково побачила, що мені нарахували на мої 3 гривні ще 100 грн боргу, бо те, що я закривала розрахунковий період, то вони його відкрили заново і вже маючи ними ж намальовані 20 грн (я була певна, що 20 грн включно нічого мені не грозить), списали плату за обслуговування і тут же комісію за борг.

Відображати всі комісії та платежі? Ні!
Попереджувати клієнтку про те, що в її ситуації завтра буде ще купа боргів намальована? Ні!
Нараховувати заднім числом (навіть у виписці це видно, що дата здійснення операції і нарахування комісії різні)? О, так!
Повертати в застосунку розрахунковий період? О, так!
Сенс Банк
Ответ банка
6 декабря 2023, 22:46
Розумію ваше невдоволення з приводу списання коштів, але ми не можемо погодитись з вами, що не попереджуємо про списання 😟

Адже при оформленні продукту ви підписуєте документи, які підтверджують, що ви ознайомились із інформацією, яка стосується вашого продукту.
В ДКБО викладено усі правила та всі тарифи в вільному доступі у нас на сайті.

Пільговий період у картки Ред є, а саме до 62 днів.
В тих самих тарифах написано про те, що за переказ коштів з кредитної картки є комісія розміром 4 % мінімум 20 грн.
І так само ми повідомляли клієнтів про списання комісії 100 гривень у разі, якщо борг більше аніж 20 гривень, що й трапилось у вашому випадку.

Якщо говорити більш детально:
За переказ з кредитної картки завжди є комісія 4 % мін. 20 грн від суми. Вона списується не в момент операції, а через 1-2 дні, після її проведення, коли операція пройде по рахунку в системі банку.
З приводу РКО — 100 грн, воно не впливає на пільговий період, проте відсотки за користування лімітом в пільговому періоді у випадку погашення списуються під 0,01%, а не згідно стандартної ставки.
Тобто якщо картка в пільговому періоді, але є борг 20 грн і більше, то списання РКО буде в будь-якому випадку.

Анастасія, ваша помічниця 💕
LandWorld 5 декабря 2023, 21:58
Отделение по адресу: Одесса, ул. Малиновского, 71
05.12.2023 заблокировали счёт. Звоню в поддержку, говорят «запрос от киберполиции» ID231205000094 якобы на мошеннические действия за платёж в 3017.7 грн. Обменивался в @CryptoBot с личной карты. Отдал человеку доллары, получил гривны. Никакого общения между нами не происходило, никакие услуги я ему не предлагал, обмануть там не получится: мои средства удерживаются до отправки эквивалента от продавца гривны, после чего им получаются независимо от того, не подтвердил я сделку (он предоставит запись экрана) или я подтвердил (в данном случае) и ему уходят средства. Средства человек получил. Со мной никак не связывался, возврат никто никакой не просил. Я звонил в киберполицию, меня отправили в местный райотдел: ни там, ни там ничего об этом не знают. Банк сказал через 20 дней забрать остаток наличкой в отделении. Картина маслом. Пользуешься банком — уголовник.
Сенс Банк
Ответ банка
11 декабря 2023, 13:34
Дійсно, ситуація склалась досить таки не приємна і ми раді, що нам вдалось розібратись в ній 😉 Дійсно, зі сторони кіберполіції до вас немає жодних претензій, що також додатково було підтверджено службою безпеки нашого банку. Тому ваш обліковий запис було розблоковано і ви знову можете користуватись послугами та продуктами нашого банку.
Дякуємо, що надали потрібну інформацію в особистих повідомленнях, адже завдяки цьому ми змогли вирішити це питання. Також приносимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
smuller78 2 декабря 2023, 10:34
Вже 10 місяців минуло з часу введення банком нової «схеми» розрахунків у Євро з гривнової карти із подвійною конвертацією через $. Шкода що досі нічого нормального банк не запровадив, бо ось так банки і заробляють свої надприбутки :(

Станом на сьогодні:
— у Моно картковий курс за 1€ = 40.73 uah
— у Сенсі online за 1€ = 40.50 uah
— у Сенсі у вдділенні за 1€ = 40.80 uah
— у Сенсі реальний курс при оплаті карткою за 1€ = 41.40 uah

Крім того, реальний картковий курс не відображається у додатку, бо навідь сам банк не здантий наперед розрахувати обмінний курс через складність своєї «схеми».
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 4 декабря 2023, 16:36
Яка сума спишеться при конвертації, який буде курс, чи будуть додаткові списання — все це може бути незрозуміло та складно, але я спробую вам пояснити все, щоб було трішки легше😊

Так, дійсно з 16/01/22 у нас відбулись зміни при оплаті в іншій валюті.
Давайте трошки нагадаю як раніше проводилась оплата до 16/01/22😉
Наприклад ви провели оплату в євро, а картка у вас у валюті грн.
Залежно від валюти картки та типу МПС, на базі якої випущено картку, використовується різна логіка конвертації, оберемо Mastercard.

Яка була логіка конвертації:
В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): спочатку з євро в долар за курсом Mastercard**.
Потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.

Якщо ж дивитись яка зараз логіка конвертації, якщо оплата в євро, а картка у валюті грн:
спочатку з євро в долар за курсом МПС
потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.

Тобто до 16/01, конвертація теж була через долар, але ще додатково через 2-3 дні могла досписатись курсова різниця. Зараз же такого немає, тобто яка у вас сума була при проведенні операції така і спишеться з рахунку, перерахунку через 2-3 дні не буде.

В додатку дійсно не відображається курс євро в розділі «Карткові розрахунки», оскільки він не використовується, а не тому, що ми не можемо розрахувати суму😉
Ознайомитись з деталями як буде проходити операція в іншій валюті ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800

Дякуємо, що залишили відгук💙
З кожним оновленням чи змінами, ми намагаємось зробити щось краще та простіше для наших клієнтів😊

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 30 ноября 2023, 14:40
Сделайте возможность пересылки валюты в рамках закону между родственниками.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 30 ноября 2023, 17:19
Вітаю! Дякую за вашу пропозицію, поки що ми не розглядали подібний варіант. Але ніхто не відмовляйтеся від цього, можливо згодом ми реалізуємо цю ідею і у застосунку Sense SuperApp.

Але це сьогодні це можна зробити у відділенні банку. Для переказу на рахунок родича потрібні наступні документи: паспорт, РНОКПП (ІПН) та документи, що підтверджують родинні зв'язки. Якщо переказ робити всередині банку — буде виконуватися згідно платіжного доручення та без комісії з поточного рахунку. Якщо у вашого родича рахунок в іншому банку, тоді такий переказ буде відправлено за тарифами Swift-переказу.
Тарифи Swift-переказу: https://sensebank.ua/swift
Тарифи поточного рахунку: https://sensebank.ua/potocnij-rahunok

Звісно неприємно отримувати 1 зірку, тому буду вдячний, якщо її зміните. Бо як бачите, у нас вже давно діє подібна можливість 😉
У разі додаткових запитань, ви завжди можете написати нам у чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
aliwka3 30 ноября 2023, 13:06
купил валюту в приложении, 1000, и заказал для снятия на неделю вперед (раньше отказали). Перед снятием пришло уведомление о списании 1$ за смс информирование, которое я даже не подключал, и ни одной смс я от них не получал, так за что я заплатил? Возвращать деньги отказываются, и теперь просят докупить 1$ чтобы снять заказанную сумму. Неужели негатив клиентов стоит тех 40 грн что вы получаете за автоподключение бесполезных услуг? Вы же итого потом потеряете больше
Сенс Банк
Ответ банка
30 ноября 2023, 16:40
Розуміємо, що будь-які списання коштів не додають приємних емоцій, але таке списання відбувається згідно тарифу картку. Смс-інформування є основним каналом сповіщень клієнтів про транзакції по рахунку, тому воно підключається автоматично за всіма новими картки. Щоб уникнути подібних списань в майбутньому, радимо вам змінити в додатку канал сповіщень з смс на push-сповіщення. Щоб це зробити:
1. Перейдіть у Продукти (друга кнопка зліва на нижній панелі);
2. У розділі «Рахунки та картки» натисніть на рахунок, до якого випущена потрібна картка;
3. Натисніть на зображення картки та оберіть «SMS/Push-сповіщення»;
4. Оберіть «Push-сповіщення на телефон».

Що стосується бронювання готівки, то ми б з радістю замовлядли її раніше, але справа в тому, що забронювати можливо не раніше ніж за 5 днів від дати звернення. Тому ми в жодному випадку нікому не відмовляємо в замовленні коштів.

*Андрій
Natalia11111 30 ноября 2023, 11:25
Банк відправив у податкову неправдиву інформацію, що я ніби то маю 2 рахунки ФОП у вашому банку. Насправді відкривала тільки звичайну карту фіз особи Wite.
На гарячій лінії 0800 50 70 44 відхрестилися, сказали, що нічого не знають і до побачення.
При перевірці податкова матиме право запросити виписку з цих рахунків, яку я не зможу надати, тому що через тупість ваших співробітників, рахунок фіз особи відображається, як ФОПівський + ще один незрозумілий рахунок, якого я не відкривала.
На гарячій лінії сидять ідіоти, які нічого не знають і ні за що не відповідають.
Буду писати скаргу до вашого керівництва, нехай розбираються.
Нікому не раджу звʼязуватися.
Додзвонитися до оператора неможливо, спочатку воюєш з роботом, який не розуміє, що ти від нього хочеш, потім висиш на лінії по пів години, а том хоп і вже 6 вечора, відділ не працює. А коли нарешті додзвонюєшся на наступний день, тобі відповідають, що нічого не знають і нічим не можуть допомогти. Нахіба така гаряча лінія і такий недолугий банк?
Сенс Банк
Ответ банка
3 декабря 2023, 23:03
Банк зобов'язаний передавати інформацію про відкриття рахунку ФО(лише інформацію про відкриття самого рахунку без будь яких додаткових даних) — тобто якщо інші банки не передавали, то вони в даному випадку порушують дані постанови.

Тут скоріше за все проблема саме відображення цього рахунку в самому кабінеті, тому тут краще проконсультуватись з податковою так як:

Дані вимоги викладені в Постанові НБУ №162 від 29.07.2022 № 162
Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків на виконання вимог Податкового кодексу.

117. Банк зобов'язаний в установленому законодавством України порядку надіслати повідомлення до відповідного контролюючого органу про відкриття/закриття рахунку клієнта — платника податків згідно з вимогами статті 69 Податкового кодексу України.

З приводу зв'язку з оператором, то ви можете сказати декілька разів «переведіть на оператора» і бот Алла з'єднає вас. Також у нас є інші канали зв'язку як наприклад чат підтримки або ж відеочат.

Анастасія, ваша помічниця
Проблема решена
Karden06 29 ноября 2023, 22:02
В травні були арештовані рахунки приватним виконавцем за незрозумілим боргом. Сенс банк одразу заблокував особистий кабінет. Було дві кредитки за якими справно вносився щомісячний платіж. Тепер з травня не можна подивитися ні суму заборгованості, ні навіть номер рахунку, щоб внести платіж. Але в Сенсі ніяких прострочок на той момент не було.
До вирішення питання з виконавцем через суд і розблокування всіх моїх рахунків я не планую закривати кредитки достроково і намагаюсь вносити щомісячний платіж. Але Сенс і тут здивував. Замість того, щоб полегшити сплату, створюють перепони з кабінетом. Я більшу частину часу знаходжуся за кордоном і кожного разу шукати як сплатити платіж це взагалі атракціон.
Приходять смс з обовязковим платежем по 3700 грн з суми боргу у 23000. Ніколи таких сум не було, це навіть не 5%
Співробітник з підтримки каже треба сплатити 880 грн обовязково. Але після сплати все одно борг росте і в смс вже приходить не 3700 а 5000. Доречі, реструктурізація недоступна через арешт. Дива.
Платиш, але не знаєш чи пройшов платіж.
Чомусь в іншому банку доступ до кабінету не зник, можна і залишок по карткам подивитися, і номер виконавчого провадження, і виписки за попередні місяці доступні. Краще б мої кредитні картки були в цих банках, ніж в Сенс.
Доки вирішаться справи з арештом, Сенс намалює ще 10000 боргу.
Сенс Банк
Ответ банка
3 декабря 2023, 22:57
Обов'язковий мінімальний платіж формується 5% від суми боргу мінімум 50 грн + прострочення + несанкціонована заборгованість, їх необхідно вносити до розрахункової дати кожного місяця(тобто на цю дату вже повинен бути погашений платіж)

Якщо оплата надходить на рахунок пізніше, то вже платіж виходить і за поточний місяць, і за минулий.

В т.ч списані відсотки переходять технічно на прострочення так як будь які списання по арештованому рахунку не можливі, з урахуванням цього та того, що платежі надходять пізніше = платіж збільшується, більш детально з прикладами ми розписали вам в особистих повідомленнях

З питання відображення рахунків в застосунку, то так дійсно є така технічна особливість у разі якщо арешт накладається на рахунок з повними обмеженнями.

Анастасія, ваша помічниця
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Albinalowe 29 ноября 2023, 3:02
Хочу висловити щиру подяку працівнику Сенс банк он лайн режимі Богдану Савенко.
Богдан зробив все можливе і неможливе щоб якого швидше допомогти ввійти до банківського рахунку. Були певні технічні труднощі і йому вдалося звʼязатися з різними департаментами і донести до них технічну проблему для її усунення.
Богдан працював у нічну зміну, тому щоб мати звʼязок з департаментами виходив раніше свого робочого часу.
Богдан дуже кмітливий, розумний та професійний фахівець банкуСенс з безперечно лідерськими та організаційними здібностями.
Прошу при нагоді відмітити Богдана Савенка, як працівника який надав безперечний customer service. Пишаємося, що в Україні така талановита молодь. Все буде Україна!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 29 ноября 2023, 14:17
Надзвичайно приємно отримувати такі щирі слова після спілкування з нашими агентами💙
Це означає, що ми маємо найкращих співробітників, які зроблять все заради наших клієнтів.
Такі відгуки дійсно мотивують нас робити більше та краще!
Дякуємо, що обираєте нас, та за те що знайшли час щоб залишити відгук про роботу нашого Богдана!🤗
Ми обов'язково передамо йому вашу подяку, впевнені, що він буде дуже задоволений!
І звичайно його робота не залишиться непоміченою😉
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема решена
Денис Скрипник 25 ноября 2023, 0:32
Замовив валюту, щоб зняти з картки. У відділенні повідомили, що сума повинна бути кратна 100, оскільки немає менших купюр, замовив майже на всю суму яка є доступна на рахунку, без проблем отримав лист А4 і направився до каси, на касі без всяких проблем видали всю суму. Сьогодні відкриваю додаток — бачу на рахунок мінус $ на залишку, виявляється банк допускає овердрафт картки, без попередження цього клієнта, я розумію, що є тарифи картки, але комісія маю включатись в доступну суму по картці, замість того, щоб кредитувати клієнта по дебитовій картці.

Це максимально жахливо, що таке допускається. Результат отримав круглу суму комісії, як кредит по дебитовій картці. Тех підтримка все що сказала, нам прикро, що так сталось.

Майте на увазі коли знімаєте кошти з рахунку, перепитуйте в оператора на рахунок комісій (якщо пощастить — можливо попередить).
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 ноября 2023, 16:08
Мінус по рахунку завжди лякає, особливо якщо він виникає на дебетовій картці😕
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
solomiiy 24 ноября 2023, 14:36
Користуючись торговельним майданчиком ЦП банку, придбаваю ОВДП. Перед першою транзакцією у відділенні банку на вул. Княжий затон/проспект Григоренка поцікавилась про умови роботи зазначеного майданчика. Отримала відповідь, що умови продажу змінюються щодоби о 23.00 (крім вихідних днів, протягом яких актуальні умови п’ятниці). Проте, вчора 23.11.2023 о 17.00 виявилось, що умови продажу облігацій, які були актуальними в першій половині дня, суттєво змінились, що призвело до значних втрат з мого боку. На моє запитання до кол-центру банку, чому умови були змінені в середині торговельної сесії і чим вони регламентують, отримала відповідь від консультанта Артема, що зміна умов відбувається о 16.30 і відмову повідомити мені документ, в якому визначені умови роботи майданчика. Таким чином, банк вводить в оману своїх клієнтів тим, що кожний співробітник може повідомляти свою фейкову інформацію без можливості клієнта ознайомитись з документальним підтвердженням їх слів.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 27 ноября 2023, 22:19
Вітаю! Законодавством та внутрішніми документами Інвестиційної фірми, тобто Банку, не встановлений чіткий порядок зміни вартості цінних паперів, оскільки вартість цінних паперів розраховується відповідно до ринкової ситуації. При визначенні вартості можуть враховуватися нами: ринкові ставки дохідності за подібними інструментами, вартості ресурсів на відповідні строки, курсу іноземної валюти (в разі здійснення операції з цінними паперами номінованими в іноземній валюті).

Зазвичай котирування на ОВДП в Sense SuperApp змінюються по будням о 16:30, оскільки розрахунки по угодам укладеним після 16:30 (в після операційний час) можуть здійснюватися наступного робочого дня. При цьому, Інвестиційна фірма в залежності від ринкової ситуації може змінити котирування в будь-який інший час.
Актуальні котирування на ОВДП завжди можна відстежувати онлайн в Sense SuperApp.

На жаль, ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях, але у будь-якому разі, я охоче вам допоможу, якщо напишите нам!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
VadimAsia 20 ноября 2023, 10:29
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейський, 20
1. 23 листопада закінчується депозит (валюта грн)
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 ноября 2023, 13:21
Бронювання коштів дуже цікава процедура, яка має багато нюансів😉
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.

З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂

Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Liza9080 19 ноября 2023, 22:28
Богдан Савенко кращій співробітник банку, який дійсно допоміг! Я звернулась до Сенс-банку за карткою онлайн., бо щоб відкрити її самостійно не виходило, але неймовірно, що більшість операторів-консультантів виявилася некомпетентною та складалось враження, що вони не читають те, що я їм писала і так відбувалось цілий тиждень і ніхто мені не допоміг. Але ж нарешті у відеочаті заявився Богдан Савченко, який суперкомпетентний та грамотний. Він миттєво вирішив усі мої запитання, допоміг в усіх запитаннях, пояснив всі моменти, які були мені не до кінця зрозумілі, настільки чудових співробітників я ще не зустрічала. Було дуже приємно спілкуватися, я хочу дуже подякувати йому за допомогу, бо це просто диво, як все просто і приємно при супроводі такого компетентного працівника банку. Бажаю йому всього найкращого і при виниканні якихось непорозумінь рекомендую звернутися саме до Богдана Савченко. Сподіваюся, що керівництво банку читає відгуки та Богдан буде помічений, як кращій та отримає премію)
Сенс Банк
Ответ банка
21 ноября 2023, 8:45
Раді бачити, що не дивлячись на проблему, яка виникла під час спроби оформити картку, ви залишились задоволені і наш Богдан зміг вирішити ваше питання 😊
Обов'язково передамо Богдану ваші теплі побажання, і не сумнівайтесь, він 100% буде помічений за свою компетентність та вирішення вашої ситуації. Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про роботу нашої підтримки. Для нас це дуже важливо 💕

*Андрій
Wraine9000 13 ноября 2023, 22:54
Картку заблокував пів року тому, перевипустив на нову. На днях бачу списання з карти, три платежі за покупки у євро. Звісно я їх не проводив.
Написав в підтримку, порадили перевірити підписки. Перевірив підписки, все по нулям. Все по шаблону, ну якщо не підписка то блокуйте карту. Навіть не здивувало що списало з карти яка була заблокована пів року тому, в застосунку її навіть нема. Тобіш мені перевипустили карту на нову, а старими реквізитами користується якийсь Леонардо, Дієго чи Джаконда з Італії. Я не ображений, але як так?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 ноября 2023, 16:15
Вітаю! Виникла дуже неприємна ситуація, але ми вас не покинемо у ній. Провівши детальний аналіз цих списань, Банк вирішив подати запит на оскарження до МПС, як безавторизаційні списання. Це коли до Банку надходить запит на списання коштів від самої МПС (Visa, MasterCard). І Банк має списати ці кошти, навіть якщо картка може бути заблокована, бо списання відбуваються по рахунку.

Термін оскарження не швидкий, на жаль, він займає від 45 до 180 днів. Згідно правил ДКБО, пункт 4.4.7. https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15112023.pdf

Зараз я бачу, ви зробили запит на закриття карткового рахунку. Якщо відповідь буде позитивною, потрібно буде знову вам відкрити картковий рахунок для повернення списаних коштів.
Я вже зафіксував запит по вам, і ми вже готуємося передати цей запит до МПС на оскарження.

Ваше питання буде під пильним моїм контролем. Як тільки буде нами отримана відповідь від МПС, я вас проінформую.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Полезный комментарий
Wraine9000 7 января 2024, 19:11
Під пильним наглядом Зоряного лорда Підтримки, Ярослава⭐️ Моє питання було цілковито вирішено. Запит на оскарження до МПС, зі сторони банку мав позитивний відгук. Усі кошти були повернуті у повному обсязі. На протязі усього часу, служба підтримки на чолі з Ярославом тримали в курсі подій, на додаткові питання відповідали зважено своєчасно та рішуче. Дякую за професіоналізм та тактовність. 10 з 10
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wital 9 ноября 2023, 18:23
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Героические херсонские девченки работают под постоянным обстрелами города, вы лучшие
Сенс Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 18:37
Дякуємо за вашу подяку та відгук!
Стараємось задля наших клієнтів.

Анастасія, ваша помічниця
sentinell 8 ноября 2023, 20:36
Отделение по адресу: Киев, пр-т Воздухофлотский, 36
Кошти переведені із ПБ заходять на картку Сенс на наступний день.
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Сенс Банк
Ответ банка
8 ноября 2023, 21:32
Хоча відгук і починається зі слів «ви самий» але, на жаль, далі не йде слово «кращий»😅 Звісно, це все жарти, тому будемо серйозними. Щодо переказу коштів, то все залежить від способу, що ви обрали при відправці з картки іншого банку. Якщо це був переказ за реквізитами, то така операція зараховуюється на рахунки щодня з 1:00 до 24:00, але остаточні терміни надходження залежать від термінів обробки платежу банком-відправником і становлять від 1 до 3 робочих днів. Тому в деяких випадках потрібно чекати на зарахування коштів.
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙

З повагою, Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Angal 7 ноября 2023, 14:57
Отделение по адресу: Черкассы, пр-т Победы, 29
Працюю в Епіцентрі, прийшла з.п., прийшов в банк, щоб подать заявку для зняття коштів з арештованого рахунку в межах 13400, співробітник банку відмовляється подавать заявку, пояснюючи це тим що заявки подають до 14.00, а я прийшов у 14.15, але я не перший раз таким чином знімаю кошти, заявка обробляється на протязі години, дуже рідко до 2год., в будь-якому випадку до закриття каси у відділенні(17.30) я кошти встигнув би отримати.Заявку я подавав навіть у 16.20 і її встигали опрацювати,і видати кошти того ж дня.Дана особа не робить цього принципово.Поясніть будь-ласка правомірність дій вашого співробітника, хто їй надав такі повноваження вирішувать отримаю я кошти сьогодні чи завтра, це особисті кошти, зп.карта.чому Брус Яна вирішує коли я отримаю кошти? Будь-ласка надайте відповідь і роз’ясніть мені дану ситуацію., а на дану особу скарги полетять абсолютно в усі контролюючі органи в які є можливість їх подать, подавав заявку і пізніше, кошти отримував, без проблем-якщо співробітник банку адекватний,і просто виконує свою роботу.Чому я через неправомірні дії співробітника неможу отримать власну зп!!! Дякую…
Сенс Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 13:27
Приносимо вибачення за цю ситуацію, але дійсно за регламентом ми приймаємо заявки до 14:00.
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків

Анастасія, ваша помічниця
Проблема решена
vasal 7 ноября 2023, 14:51
10.07 мною була написана заява про сторнацію нарахування відсотків по кредитам мого загиблого члена сімї. Було надано оригінал смерті і оригінали моїх документів.
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.
Сенс Банк
Ответ банка
3 декабря 2023, 22:45
Ми приносимо вибачення за затримку в вирішенні вашого питання. Ця ситуація трапилась через те, що співробітник який оброблював цю заявку був звільнений.

На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.

Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(

Анастасія, ваша помічниця
Egor202 5 ноября 2023, 15:33
У меня тут на кредитной карте образовались личные средства и оказалось, что при снятии СВОИХ денег или переводе банк хочет поиметь с меня 4% от суммы (мин.-20гр). Никогда ни в одном банке с подобной наглостью не сталкивался. С Сенсом расслабляться никогда нельзя.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 5 ноября 2023, 16:46
Вітаю! Мені завжди прикро, коли наші клієнти зіштовхуються з подібними ситуаціями. Бо насправді все прозоро і інформацію, тарифи вашої картки RED 2.0, ви можете знайти за цим посиланням: https://sensebank.com.ua/upload/Tariffs-red-2.pdf або у застосунку. Потрібно перейти на картку, далі в Меню картки і тарифи будуть у розділі «Інформація».

Але давайте вам допоможу, тому йдемо у тарифи картки й дивимося пункт 10.
Видача готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, з рахунку через банкомат / касу будь-якого банку (в т.ч. АТ «СЕНС БАНК») / POS-термінали в торгово-сервісній мережі в Україні та за її межами 2, від суми операції — 4% мін 20 грн.

Далі ми дивимося пункт 11.
Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» (на картку будь-якого банку України), від суми операції — 4% мін 20 грн.
Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу — 1% + 5 грн.

Тобто, ця картка не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів. Але саме ця картка більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплатою за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.

Якщо ж вас цікавить можливість робити перекази без комісії, то я вам раджу мати картку Хамелеон. Вона безкоштовна в обслуговуванні, але на місяць доступні перекази без комісії (за рахунок власних коштів) на картки в інші банки — 20 000 грн. Якщо сумарний переказ буде більше ліміту, то тоді вже буде комісія — 1% + 5 грн.

У разі, якщо вам потрібна наша допомога або залишилися питання, будь ласка, напишіть нам у чат підтримки.
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
wital 4 ноября 2023, 20:03
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Когда Альф стал Сенсом, всё изменилось, к сожалению к худшему, например имея депозиты на миллион, банк отказывает в оплате по кредитной карте Хамелион в 200 грн.,
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 ноября 2023, 17:51
Все з часом змінюється, і ми не виключення☺
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Yurii Kovalevskyi 2 ноября 2023, 15:14
Даний пост для діючих клієнтів Сенс-банку та майбутніх клієнтів банку які сподіваються отримати кредит чи кредитну картку. При зверненні мною в 2020 році до банку за кредитною карткою так як була потреба в розстрочці мені було відмовлено в кредитуванні. Відповідь розмістить у нас депозит та банк перегляне рішення. Ок. Пішов в інший банк. В 2023 році постала потреба знову в розстрочці, звернувся в Сенс Банк знову відмова. На запитання яка причина, відповідь гарячої лінії взагалі вразила Ви в «Кольоровому списку банку» (чорний список клієнтів банку), але ви розмістить депозит, активно користуйтеся дебетовою карткою та майте високий кредитний рейтинг та ідеальну кредитну історію. Через певний період часу розміщую депозити в гривні, доларах та євро та очікую на перегляд в кредитуванні. В жовтні місяці в 2023 році подаю заявку на кредит і знову відмова при тому що даний банк при подачі заявки не робить запитів в УБКІ, ПБКІ, МБКІ на рахунок кредитної історії та кредитного рейтингу. При спілкуванні із кредитним відділом даного банку відповідь вражає — ми не бачимо причини відмови хоча це повна нісенітниця та й взагалі це наші внутрішні рішення. А на чому вони базуються відповідь не отримав. Висновок: 1. Депозити -це брехня від банку. 2. Активне користування карткою — це брехня від банку. 3. Кредитна історія та кредитний рейтинг- це також брехня від банку, тому що вони її не запитують. 4. В кольоровий список банку безпідставно відносять клієнтів самі ж працівники банку тому що в них таке бажання. І тому ні депозити, ні активне користування картко і кредитна історія вам не допоможуть. Тому не тратьте на даний банк час та не сподівайтеся що колись вам дадуть кредит та кредитну картку. Краще ідіть в адекватні банки (Моно, ПУМБ, А-Банк) де одразу при заведені заявки відбувається запит на перегляд кредитної історії в БКІ яка і є ключовим фактором при отримані кредиту, а не «хотелки» працівників Сенс Банку.
Сенс Банк
Ответ банка
7 ноября 2023, 18:27
• Кредитування — це не розгляд одного якогось параметра чи двух, а десяти і більше, історії в банку, користування продуктами/інших банках/БКІ(історії, рейтингу, кредитного навантаження та в цілому загальної суми боргів) та іншого, тому дійсно для когось буде відмова кожен раз, та для когось буде доступно кредитування — все індивідуально, при цьому якщо відмовляють — банк має право не розголошувати причину. Банк як правило проводить скоринг вже з наявної інформації, та при необхідності проводить запит на кредитну історію. З приводу користування продуктами/розміщення депозиту — банк переглядає ліміт(саме ліміт по кредитній картці яка вже оформлена) один раз в 3 місяці в одностороньому порядку, а також при необхідності може запросити заповнити анкету для підвищення шансу, але це не гарантує що банк обов'язково запропонує кредит або підвищить ліміт.

• Кольорові списки/обмеження та фін мон — це доволі популярне питання на МінФін в будь якого банку, при цьому банк вносить в списки/обмежує або розриває ділові відносини з клієнтом виходячи з накопиченої інформації в одностороньому порядку, при чому без розголошення причини, так як публічність дозволить обходити ці обмеження.

Анастасія, ваша помічниця

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.5 40.05
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.1
USD 39.5 40.05
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝