Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Dostali123 9 мая 2023, 20:58
Доброго дня.07.05.2023 намагався здати доллари США у відділені Газбанку в м.Житомир вул.В.Бердичівська 16, але кассир мені повідомила, що може прийняти їх тільки за сумму мінус 20 % від реального курсу.Аргументуючи це тим, що є потертості, на мою думку вони незначні і ні на що не впливають-просто кассири перестраховуються так як з їх слів будуть нести матеріальну відповідальність за прийом зношених купюр.Прошу державний банк прийняти долларові купюри прийнятної якості без здирницького відсотка.
FrankoHolding 28 апреля 2023, 15:14
Вітання!
Декілька моментів щодо першого візиту в Укргазбанк в м. Івано-Франківськ.
При заході були 3 менеджера, щось переглядали в ПК, на моє привітання «Доброго дня», поглянули на мене і ні відповіді ні нічого. Хм, цікаво)

Далі на касі, — мене обслуговувала людина, яка взагалі не зацікавлена в подальшій співпраці, елементарних слів «будь ласка», «дякую», «допобачення» — від неї не почуєш, тобто ввічливість на 0.
Це ніби не основне, але увагу на себе звертає цей треш) Бо таке відчуття, що я прийшов не в приватний банк, а в державну комунальну службу, і всі працівники вчаться в один одного відношення. Як кажеться, «риба гниє з голови», значить все починається з керівника.

Невже у банка немає коштів для залучення таємних покупців, щоб таке відслідковувати?

Сам додаток, може виграти рейтинг найгірших в Україні.
Невже ТОП-менеджера не бачать різницю з додатками інших банків?
Він у вас глючить та не зручний.

І так, це мій перший відгук на цьому сайті. Я спеціально не полінувався, зайти і описати цей треш, з надією, що в Україні зміни почнуться, бо до такого повороту подій я не зустрічав ані Моно, ані Приват, ані Ідея, ані Абанк — взагалі ніде))
Одна фраза: «Укргазбанк» по вул. Шашкевича — Очманіти!
Проблема решена
liderprice 20 апреля 2023, 18:47
Купівля ОВДП. Зателефонував до Укргазбанку на гарячу лінію, мовляв з'єднаєте з брокером. Відразу намагаються надати міський номер (044).мовляв, дзвони сам. Я кажу, мені не зручно дзвонити по міській і чекати відповіді. Спробували з'єднати-у них нічого не вийшло. Чекав 5 хвилин на трубці. Далі перепросили, що зв’язку з брокером немає. Дзвонити вам брокер не буде! Ось такий сервіс.
Последний раз пользовался услугами данного банка, им повезло что рядом нет банкоматов, а данный под рукой и в центре:

1. Комиссия проверить баланс счета 10 грн. Не зная этого потерял 30 грн сегодня, для кого-то это час или пол часа рабочих в день. Они специально не высвечивают баланс на экран монитора, а возможно только распечаткой чека, на чем и живут.

2. Максимальная сумма снятия 200 грн за раз, не возможно ввести сумму. Стоишь снимаешь 1500 грн пол часа, а тебе в спину уже дышит грозно очередь.

Мне не нужны ваши приняли на рассмотрение разберемся, кормить по шаблону будете остальную толпу, а я пойду еще на пару сайтов отзыв оставлю. С утра было же хорошее настроение, пока не всунул карточку в ваш банкомат…
Проблема решена
Sandro10 9 апреля 2023, 15:35
«Знімав в банкоматі кошти 10000, банкомат не видав грошей. Сказали розслідування 180 днів. А як жити, в країні війна, можна і не дожити. Як так можна відноситися до своїх клієнтів. На гарячій лінії сидять взагалі некомпетентні особи. Це перший банк як не може провести інкасацію вчасно, та не віддає моїх особистих грошей!»
Проблема решена
LiubovBio 7 апреля 2023, 20:04
Заблокували рахунки, не пояснюючи причини. Щоб розблокувати або хоч дізнатися причину треба у відділення з паспортом прибути. Я за кордоном з дітьми! В країні війна! Це знущання просто!
myhresh 6 апреля 2023, 17:21
Вже тривалий час обслуговуюсь у 45 відділенні. За цей період в мене склалось приємне враження про колектив, яким керує завідувач Катерина Миколаївна. Особливо вдячний менеджеру пані Наталії Леонідівній за діловий, доброзичливий стиль роботи. Операції здійснюються чітко, оперативно, з належними поясненнями та порадами. Бажаю колективу відділення сприятливих умов роботи і удачі.

!!!

Проблема решена
sashkazh 5 апреля 2023, 5:28
Мене мобілізували до зсу, через сайт подав докумеети на программу «патріот», розглядали неділю, (в приваті 4 год), на електронку пришло шо не хватає фото 5 стр военіка (данні на ціх стр ні на що не вліяють), вже сутки пробую їх загрузити на сайт, ошибка, і як далі, проценти то набігають. І ще, коли перший раз подавав заявку, то в колцентрі не змогли даже сказати чи вона прийнята до розгляду, типа чекайте 10 днів і вам повідомлять на почту, про ошибку загрузки на сайт я взагалі мовчу. І шо виходить, як проценти, пені і т.д. затягувати, то все гаразд.вовремя, а як решить питання про скасування їх, то тут сразу куча проблем, ну що сказати, молодці, так тримати!!!
Проблема решена
Дарья Ляшенко 3 апреля 2023, 9:15
Банк потребує письмове роз’яснення щодо останніх операцій з карткою. Потрібно відвідати відділення в якому обслуговується мій рахунок і подати це роз’яснення. Ніхто із співробітників колл-центру не може пояснити з чим це зв’язано.
Віктор Лозовський 17 марта 2023, 10:05
Отделение по адресу: Львов, ул. Стрыйская, 98
Хочу подякувати працівнику вашого відділення Проць Марті. Була в мене процедура повернення грошей після адміністрації одного банку. Працівник оформила документи максимально швидко і професійно незважаючи на молодий вік.
Укргазбанк
Ответ банка
17 марта 2023, 11:49
Доброго дня! Вдячні Вам за відгук. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Інна Конар 11 марта 2023, 8:57
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 70
Хочу залишити подяку за відмінний сервіс, увагу, допомогу у вирішенні будь-яких питань, грамотні консультації працівниці ужгородського відділення Німець Олені. Я користувалась кредитною програмою на купівлю автівки Шкода протягом трьох років. За весь цей час не переставала дивуватись, як чітко організована робота на цьому відділенні, який вишколений, грамотний, вічливий і уважний персонал. Тому ще раз ВЕЛИЧЕЗНЕ і щире дякую працівникам ужгородського відділення укргазбанку, а особливо кредитному менеджеру Німець Олені.
Укргазбанк
Ответ банка
13 марта 2023, 13:05
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук. Сподіваємося на подальшу співпрацю з Вами.
Bonifaciy 7 марта 2023, 8:41
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Швабская, 70
намагався здати 1 гривневі монети зразка 2001−2015 рр. у головному відділенні Газбанка в м Ужгород.НБУ у своїх заявах стверджувало, що державні банки повинні приймати монети, які виводяться з користування, без обмежень та комісії.
У цьому Газбанку мені було заявлено, що вони приймуть у мене 1 гривневі монети з комісмією 10%
Укргазбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 15:06
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № З-416 від 07.03.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
Klaus85 6 марта 2023, 11:10
Давно хотіла відкрити депозит в укргаз через великі відсотки. Прийшла в ІФ на Шашкевича, з проханням відкрити мені дебетову карту, на яку я перекину гроші та відкрию собі депозит. На що менеджер зверхньо відповіла, що «ніяких перекидань» в них немає, депозити відкриваються виключно готівкою. Десь через місяць я вже пішла на Мельника, де мені відкрили карту, я все перекинула і через додаток оформила депозит. Все добре, високі відсотки, зручний додаток. Але. Менеджер мене запевнила, що зняти гроші в їх банку я зможу без комісії. Коли ж довелось знімати, в касі перепитала і касир теж сказала, що без комісії. Та чомусь вибиває що грошей на рахунку недостатньо. Чому? Так, тому що кошти знімаються з комісією. Чому працівники говорять неправду, не зовсім ясно
Укргазбанк
Ответ банка
6 марта 2023, 11:37
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження. Ваше питання потребує додаткового аналізу та ідентифікації. Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
Проблема решена
Artem14 5 марта 2023, 11:27
НАПИСАВ НА ФОРМУ ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ. БУДЕ ВІДПОВІДЬ, ПОДІЛЮСЯ.

Доброго дня. Прошу сприйняти та зреагувати як на пряму скаргу. Не консультацію, не звернення на яке можна просто відписатись на кшталт «все зроблено заради вашої безпеки…».
1. Прошу змінити систему доступу до застосунку.
Бо, в час прогресивних інфотехнологій, створений застаріли, незграбний порядок доступу. Цим самим обмежуєте мій доступ до моїх же коштів!!, Це не моє завдання створити зручну для клієнта та безпечну систему. І інші банки, в яких я обслуговуюся, чомусь з цим завданням справляються, окрім приватбанку, де також всі складнощі виправдовуються «це все заради вашої безпеки».
Я не повинен в сьогоденний час бігати по вашим відділенням, збирати та розносити коронавірус, витрачати час, та інше.
Ситуація.
Я за допомогою застосунку створив дві віртуальні картки, ніяких перепон не було, поклав кошти та зробив певні операції, все було доступно. Так трапилося що відкатив телефон (в усіх банкових застосунках відновив користування) але Укргазбанк вимагає, увага, 4 цифри картки, та пін-код!!! Ви серьозно??? Це я в цифрове століття мав щоб не втратити доступ до своїх коштів, переписати на папірець данні своєї віртуальної карти??? Це ви називаєте «заради вашої безпеки»???
І саме цікаве що оператор не запропонував надіслати якесь контрольне повідомлення, електронну пошту, дівоче прізвище мами, а коротко та зрозуміло: «Вам треба з паспортом звернутись до найближчого відділення, це зроблено заради вашої безпеки».
А то що з 2014 року не у всіх є можливість навіть інтернет знайти, не те щоб по відділенням бігати, це вже забуто?
2. Зробити більш порядний та прозорий механізм руху коштів.
Те що ваш застосунок дуже довго не відображає здійснену операцію, то вже таке, можна не звернути увагу. Але певні подлянки треба прибрати.
Ситуація.
Поповнив карту монобанку з вашого рахунку на 4000грн. І нічого не помітив. тільки випадково, шляхом математичних підрахунків зрозумів що банк стягнув 25 грн. Стягнув то одне, може має право. АЛЕ, я перевірив всі повідомлення, електронні квитанції, НІ ДЕ НЕМА ЖОДНОГО СЛІДУ про стягування комісії!!! Просто на рахунку після операції не вистачає 25 грн.
Прошу, не треба відписок з поясненнями що десь там на останній сторінці в договорі дрібним шрифтом написано…
Просто зробіть порядними свої відношення з клієнтами. Є комісія, то майте сміливість про це повідомляти, чи як найменьш залишати свідчення про свої дії.
Заздалегідь вдячний за реагування.
Укргазбанк
Ответ банка
7 марта 2023, 12:03
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № З-403 від 06.03.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
Проблема решена
feedback2023 2 марта 2023, 11:23
Подали заявку на оформлення іпотеки за програмою єОселя для категорії «медичний працівник». В Дії заявку підтвердили, через декілька днів зателефонували з банку, првідомили, що передадуть анкету на зручне для нас відділення. З тих пір 2 тижні з нами ніхто не зв’язувався, вирішили зателефонувати у відділення самі.
Найцікавіше: у відділення анкету ніхто так і не передав, а менеджер заявила, що ніхто з заробітньою платою лікаря кредит нам на таку суму нам не оформить! Це дивовижно, соціальна програма для держ працівників, яким не видадуть кредит через встановлену державою обмежену зарплату… І це з урахуванням того, що сім'я складається з 2х працюючих осіб. (м.Київ 2023 рік)
Укргазбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 15:04
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № П-388 від 02.03.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.
Mischka 1 марта 2023, 13:13
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 19
Банк мозгоклюй, что б узнать что-то на горячей линии вам придется не так как во всех банках ответить на 2−3 вопроса, а 5−7, а если вы КЛИЕНТ банка осмелитесь ругнуться, то вас отчитают и бросят трубку. Банкоматов в городе кот наплакал 3−4, денег за 30 лет у них нет, а банкомат который может принимать вообще 1!!! и вы разместились что он возьмёт наконец то ??? Нееееет это Укрг*внобанк, как в Украине эго зовут. Оказывается этот терминал купюры нового образца не берет, а те что берет будете тыкать ваши 10 или 50 тыс …по ОДНОЙ купюре)))))) Представляете уже 5−7 лет существуют новые купюры 1000, 500, 200 а банкомат Укрг*внобанка об этом не знает. А что б деньги СВОИ у них забрать надо заказать и ждать 1 день)))), неугадали, 2 дня — опять нет, 3 — нет, 4 ооооо наконец то угадали. А ещё много много они умеют требовать с вас, но мало мало сделать что-то вам без нервов.
Укргазбанк
Ответ банка
1 марта 2023, 17:38
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження. Ваше питання потребує додаткового аналізу та ідентифікації. Будь ласка, напишіть Ваше ПІБ та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
Yurii21100 23 февраля 2023, 10:48
Прошу вернуть мне переведенные мною на ваш счет 350грн.к чему прилагаю квитанцию дабы уплатить задолженность по кредиту.file:///C:/Users/Admin/Desktop/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%BF%D0%BA%D0%B0/IMG_000206_thumbnail.JPG
Укргазбанк
Ответ банка
23 февраля 2023, 12:31
Доброго дня! Ваше питання потребує додаткового аналізу. Будь ласка, напишіть більше деталей щодо ситуації, яка склалася, Ваше ПІБ повністю та контактний номер телефону нам в приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергей Ульяницкий 20 февраля 2023, 18:26
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганського, 82
Дякую вам за співпрацю. Я дуже ціную свій час. Був вражений яке швидке було обслуговування
на касі. Працівник Оксана здивувала своїми навичками співпраці
Укргазбанк
Ответ банка
21 февраля 2023, 9:46
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук. Раді продовжувати з Вами співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
K2209O 18 февраля 2023, 21:02
Сьогодні 18.02.23 в колеги зламали акаунт з якого вона просила переслати гроші. Шахраями були клієнти банку! Коли я зателефонувала на гарячу лінію банку, щоб картку шахрая заблокували і призупинили транзакцією, відповіли, що вони такого не роблять! Навіть не запитали номер картки! 4966804607143285 у вас в базі має бути інформація про клієнта! Підтримуючи шахраїв, ви втрачаєте клієнтів! Чи довго протримається ваш банк?! Я є не вашим клієнтом, і нікому не пораджу ваш банк!
Укргазбанк
Ответ банка
20 февраля 2023, 14:09
Доброго дня! Зазначимо, що наведена Вами інформація врахована та передана відповідальному підрозділу для прийняття рішення в межах повноважень Банку та чинного законодавства.
Також рекомендуємо власниці картки звернутись із заявою про вчинення кримінального правопорушення до відповідних правоохоронних органів, у компетенцію яких входить застосування належної правової процедури під час захисту Ваших законних прав та інтересів, а також проведення швидкого, повного та неупередженого розслідування. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу Департаменту кіберполіції Національної поліції України за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/. З метою збереження банківської таємниці інформація про клієнтів банку третім особам не розголошується.
Проблема решена
Kitsya 18 февраля 2023, 18:25
Отделение по адресу: Львов, ул. С. Бандеры, 21
Відкрила рахунок в банку з віртуальною картою! Перед поїздкою за кордон зателефонувала на ГЛ повідомити що їду, щоб не було проблем з картою. За кордоном скористуватись картою не вдалось, видало помилку, подзвонивши на ГЛ мені сказали що проблем з картою немає, і що жодного зняття коштів по ній не відбувалось, більше нічого подивитись вони не можуть, бо відсутнє кодове слово (хоча при реєстрації через додаток можливість його введення повністю відсутня). Я звернулась на відділення для детальної ідентифікації і ввелення в систему кодового слова, і навіть вдалося зняти кошти, однак не назавжди…Така ж проблема виникла знову на наступний тиждень, на що ГЛ спочатку відповіла що з картою все гаразд, спробувати зняти в іншому банкоматі, а при повторному дзвінку нову версію, що перевищено можливість зняття в тиждень (7 днів), хоча насправді пройшло 8 днів. Що це за спеціалісти у вас працюють у яких весь час різні версії, і чому я не можу скористатись рахунком де мої власні кошти, чи може ви за цей час ними користуєтесь?! Працівники на відділенні проблем з рахунком і картою не бачать, гаряча лінія нічим не може допомогти? Банк загадка просто…
Укргазбанк
Ответ банка
20 февраля 2023, 13:42
Доброго дня! Стосовно порушеного Вами питання, зареєстровано звернення за вхідним номером № О-318 від 20.02.2023. Перевіряємо та аналізуємо, про результати Вам повідомимо.

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 39.400 39.990
EUR 42.300 42.990
PLN 9.000 10.000
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 39.400 39.990
EUR 42.300 42.990
PLN 9.000 10.000
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝