×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.05 | 42.95 |
USD | 39.25 | 39.9 |
Все курсы банка |
Дискримінаційні лії
Школа, що працівники банку дозволяють собі принижувати честь і гідність клієнтів, порушуючи їх конституційні права. Обурена, що правила банківського обслуговування грубо порушені, внаслідок чого я була обмежена в користуванні послугою, на яку маю право, як клієнт.
Написать комментарий
Зняття валютного депозиту під 2 % комісії
Комментарии (4)
Обходите его 10 дорогой
Комментарии (1)
Підримка просто бреше на не намагається щось вирішити
Написать комментарий
Абсолютно неконкурентний банк
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:
1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.
Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.
Дякую за увагу)
Комментарии (5)
позитивний відгук
Бажаю Володимиру ХЛИНОВУ та в його особі Вашій компанії успіхів й процвітання, міцного здоров’я, оптимізму, благополуччя, цікавих задумів та їх успішних втілень!
З повагою, Алла Боровець
Написать комментарий
Найгірший банк
Написать комментарий
Позитивний вiдгук
Також була привiтною i дiвчина iз загального колл-центру, яка перевiрила мою iнформацiю i надала контакти мого нового обслуговуючого вiддiлення.
До 2022 я обслуговувалася декiлька рокiв у мiстi Бердянськ де єдиною незручнiстю було розташування вiддiлення трохи далi вiд центру мiста.
Читала негативнi вiдгуки про банк, але на щастя менi поки не довелося зтикатися з такими проблемами. Маю надiю i далi бути клiєнтом в цьому банку з таким рiвнем сервiсу.
Написать комментарий
Другий місяц банк не відключае послугу online- inform
Комментарии (1)
не видались гроші
Написать комментарий
Не такий я вже вибагливий, але
Конкретно.
1.Кваліфікований ЕЦП, за який деруть немалі гроші, живе своїм життям (не усі СА його приймають)
2.Онлайн банкінг спамить пошту клієнта якимись надуманими повідомленнями про підозрілі входи у систему, що не додає спокою особливо у вихідні.
3. Служба підтримки клієнтів у вихідні дана на відкуп придурковатому боту.
4. Термінали самообслуговування приймають готівку по одній купюрі і страшно неергономічні.
4. Касири відділень виступають гіга-експертами з паспортного контролю, навіть тоді, коли треба ВНЕСТИ гроші на картку. Начальник відділення при цьому вдає із себе глухоніму царицю фронтофісу.(Відділення UKRSIBBANK № 399)
5. Центр якості клієнтського обслуговування АТ «УКРСИББАНК» BNP PARIBAS Group з неповагою ставиться до клієнтів банку шляхом ігнорування звернень (Чорна Ол.Ол.)
6. Збої банківських систем (01−03 березня 2023) сором’язливо замовчуються, а клієнту «вішається локшина» з посиланням на недолуго написані правила обслуговування.
Можна було б ще навести декілька індикаторів, але навіщо? Контроль і так відсутній.
Міняю банк на більш інший)))
Комментарии (3)
Це для мене шок
Дуже хотілось би змінити банк для виплат заробітної плати, але це не можливо бо бухгалтерія не дуже хоче.
Комментарии (3)
Подключили услугу про которую даже не предупредили
Комментарии (1)
Відгук користувача
Я б ніколи не став їх користувачем, якби мені не видали в цьому ***** зарплатну картку (і нажаль мене бухгалтерія не переводить на мій банк).
Дуже не раджу! Зверніть звій погляд краще до інших, прогресуючих банків…
Комментарии (1)
Оператори не відповідають
Комментарии (1)
Самые большие комиссии за переводы. Некомпетентные сотрудники
Комментарии (3)
«ПОТРЯСАЮЩАЯ РАБОТА БАНКА»
Комментарии (1)
Гірший банк у світі
Написать комментарий
Обслуговування
Ковбасюк Сніжана Леонідівна.
Допомогла відкрити рахунок.
Дуже компетентна, вічлива, має орієнтир в послугах, а саме головне чує клієнта, та допоможе в любій ситуації.
Написать комментарий
За гарне обслуговування та компетенцію співробітника
Ковбасюк Сніжана Леонідівна.
Допомогла відкрити рахунок.
Дуже компетентна, вічлива, має орієнтир в послугах, а саме головне чує клієнта, та допоможе в любій ситуації.
Прошу передати подяку.
Написать комментарий