Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Сергій Каменчук 13 апреля 2024, 22:40
Якщо банк змінить рішення, то певно я вже ніколи не буду їх клієнтом. Я чесно користувався карткою, привів 5-ьох людей, радив всім, а як тільки почав купувати в телеграм криптовалюту (моє розуміння причини), мені відмовили в обслуговуванні. Чесно кажучи оскаржував би їхнє рішення. Тримав депозити по 300 тисяч. Отримую гарну зарплату і постійно користуюсь саме карткою моно, хоча зарплатня приходить до іншого банку
monobank
Ответ банка
monobankua 14 апреля 2024, 11:09
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kvv29 13 апреля 2024, 18:32
Моно банк не перестає приємно дивувати.
Швидко, чітко (без води) пояснять, допоможуть 24/7.
Хочу подякувати Анастасії за допомогу (табельний номер 10393), обслуговування на найвищому рівні. Дякую що допомогли.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 апреля 2024, 18:45
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Normis 11 апреля 2024, 16:17
Користуюсь моно з 21 року, літом 22 року довелось взяти кредитний ліміт, справно перебував у пільговому режимі, потім вже у 23 році мені підвищили кредитний ліміт, тоді у мене була велика потреба у грошах, я справно виплачував обов’язкові мінімальні платежі і не тільки, щоб залишатись у пільговому режимі, але мене з ні з того ні з цього викинули і мені довелось платити щомісяця за відсотки які капали за вихід з пільгогового режиму, з якого я не виходив! У зв’язку з проблемами із ментальним здоров’ям, та складної фінансової ситуації у мене вийшла заборгованість, яку я трохи прострочив, але вчора оплатив, сьогодні помітив що не можу користуватись коштами, бо монобанк обмежив мені можливість користуванням кредитним лімітом, через що я маю заблоковані кошти і не маю на що жити, через це у мене стався припадок, бо мені потрібно приймати препарати, які я не зміг купити через монобанк. Нікому не рекомендую.
monobank
Ответ банка
11 апреля 2024, 17:28
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
19valeriii78 11 апреля 2024, 14:36
Прийшла черга розповісти і мою історію співпраці з монобанком.

Назва історії «Монобанк 05.12.2017−21.11.2022»

Був клієнтом з 05.12.2017. Все було добре. Будь які питання вирішувалися, але банк росте, клієнтів збільшується і сервіс починає хромати на обидві ноги!
07.09.2022 року отримую пуш повідомлення що мої рахунки заблокованно Виконавчою службою. Знаю на 300% що там все гаразд всеодно перевіряю на сайті та шукаю можливий номер виконавчого впровадження. Звісно нічого там нема і неможе бути.
Звертаюсь до підтримки-Ні, все вірно, у вас обмеження за рішенням Виконавчої служби. Запитую як дізнатися подробиці-і тут починається «футбол».
«Зверстайтеся з запитом на електрону пошту УніверсалБанку» каже мені дівчина в підтримці моно.
Добре, пишу листа до підтримки УніверсалБанку на що отримую відповідь «Звертайтеся на гарячу лінію Монобанка».
Телефоную до Монобанка і кажу що я звертався до Монобанку, мені сказали що треба написати запит до УніверсалБанку, на що УніверсалБанк відповів що треба телефонувати до Монобанку.
Круто? Чекайте, це тільки початок…
Дівчина з підтримки Монобанку каже мені «Що? що? як таке може бути? Ви нас що обманюєте??? А ну мершій скиньте у чат скріншот листа де було б видно що відправник саме Універсалбанк»…Добре, скидую листа.
Беруть час на вирішення питання. Через тиждень десь телефонують і нова історія «Ніяких арештів на рахунки не було накладено Виконавчою Службою то була помилка, а блокування рахунків 07.09.2022 року сталося за наказом ЯКОГОСЬ Спеціально уповноваженного органу. А тепер УВАГА (!!!) дата наказа 15.09.2022року.
Тобто Монобанк вигадав машину часу і блокує рахунок 07.09.2022 за наказом від 15.09.2022. Круто?
Я вже не буду тут описувати скільки разів було порушено діюче Законодавство, а саме Закон про звернення громадян, а саме ст. 20 «Термін розгляду звернень громадян».
Звернення просто ігнорувалися, а дата звернення у Монобанку це не дата коли було відправлено листа, а дата коли клієнт ВДРУГЕ поцікавився що там з відповіддю)
Що до мого заблокованного рахунку.
Рахунок був розблокований 19жовтня 2022року, але мені ж цікаво на підставі чого мені був заблокованний рахунок з моїми ВЛАСНИМИ коштами.
Коли я декілька разів звертався до підтримки з вимогою надати офіційного листа, то мабуть нічого кращого не вигадали як 21.11.2022року мені було відмовленно у обслуговуванні.
Крутий сервіс?
P. S. Ніяких там багатотисячних операцій не проводилося. За півроку до блокування рахунку може загальна сума була тисяч 50−60 (ВЗАГАЛІ).
P. S.S. Що можу сказати-Дякую Монобанку що завдяки Вам та непрофесіоналізму співробітників я дізнався що є інші банки, з набагато крутішим сервісом, з найменьшими відсотками на операціі, з гарною підтримкою.
Гроші, які досі на рахунку, можете собі залишити.
Банки-конкуренти кому цікава повна історія з доказами листування, скріншотами, листами-чекаю пропозицій (жартую)
monobank
Ответ банка
11 апреля 2024, 17:26
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
AlfShamwey 11 апреля 2024, 14:20
7.04.24 г Пришло пуш уведомление в прекщении обслуживания. Причину в переписке не сообщили, доллары на карте поменяли по невыгодному курсу, кэшбек 131.59 украли.
monobank
Ответ банка
11 апреля 2024, 17:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
smuller78 11 апреля 2024, 13:10
У додатку Монобанка є розділ зі курсами валют. Усі валюти вказані із точністю до 4 знаків після коми. Наприклад сьогодні GBP=50.0421 а EUR= 42.3000. У той самий час за спроби обміняти гривні на EUR малесенькими літерами зазначений трохи інший курс — EUR= 42.3495
Сапорт каже що то «округлення» на користь банку.
monobank
Ответ банка
11 апреля 2024, 14:19
Приносимо вибачення за незручності
Зараз дійсно спостерігається складність з відображенням курсом валют: курс в застосунку відрізняється від курсу, по якому проводиться операція
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
halleck1 10 апреля 2024, 17:36
Не перший раз спостерігаю затримки із проведенням IBAN-платежів з рахунку фізособи — вже добу висить платіж на Приватбанк, підтримка відписується стандартним способом — очікуйте проведення платежу, вибачте за незручності.
monobank
Ответ банка
11 апреля 2024, 12:49
Приносимо вибачення за незручності
Платіж сьогодні було проведено
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторилось
Проблема решена
Olkrainov 10 апреля 2024, 13:56
Користуюсь моно вже декілька років, після початку війни кредитного ліміту не було, згодом відновили і я почав ним користуватися. Картка завжди перебувала в пільговому періоді, на початку кожного місяця поповнював щоб залишалась у ньому на потрібну суму. Сьогодні в магазині я отримую повідомлення що користування коштами заблоковано, хоча картка наголошую у пільговому і мінімальний внесок погашений. Тепер я маю заблоковані гроші і не маю на що жити. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
monobank
Ответ банка
10 апреля 2024, 16:10
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули
oleksdesigner 10 апреля 2024, 13:13
Поповнював через касу Абанка свою картку Monobank. Касир перерахував кошти, почав їх зараховування, потім викинуло повідомлення у стилі «Документи клієнта неактуальні (втрачені)». Поповнення неможливе… Написав у підтримку, виявилося, що це пов’язано з моїм 25-річчям, потрібно оновити документи.
Згідно із законом, у мене є 30 днів на оновлення фото в моїх документах! Паспорт є чинним у цей строк!
МоноБанк попередньо не повідомляв та не надсилав жодних повідомлень у додаток про те, що потрібно актуалізувати інформацію. Про це я дізнався у касі банку при спробі поповнити свою картку… монобанком було запропоновано оновити інформацію шляхом сканування закордонного паспорта. Це вирішує проблему, але не в той момент, коли я стою у відділенні банку та намагаюся поповнити свою картку. Авжеж я тягаю закординник з собою усюди.
Це називається жахливим ставленням до клієнтів, тим більше до клієнта власника преміальної картки, за яку банк бере ті ж 750 грн., що й до війни. Більшість переваг картки просто неможливо використовувати у зв’язку із ситуацією в країні. Не бачу причин надалі користуватися преміальною карткою, ні переваг, ні сервісу клієнт за фактом не отримує.
У цьому псевдобанку своє бачення законів або вони чхали на них, служба підтримки лише намагається тиснути на жалібнисть та у відповідь скидує лише заготовлені штампи повідомлень, як вони проливають купу сльоз та все шкода які у нас погані та суворі закони…
monobank
Ответ банка
10 апреля 2024, 14:42
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Ykino 9 апреля 2024, 16:35
Сегодня утром перевёл девушке 100грн, через 20−30 минут заблокировали счёт полностью.
Причиины ни мне ни кому то ещё не хотят говорить.
Никакой крипты, мошенничества и ввода в заблуждения по счетам не проводились.
Раньше пользовался только этим банком был доволен, сейчас мнение изменилось. Попробую связаться с полицией и НБУ что б разобраться, так как закон не нарушал то и бояться нечего.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 апреля 2024, 17:55
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Юрій Сукач 9 апреля 2024, 15:13
Заблокували картку за нетипові операції, і тепер любі операції заборонені, неможу оплатити будь-яку операцію і зняти кошти також, сказали чекати, а що чекати? Верифікацію пройшов через дію
monobank
Ответ банка
monobankua 9 апреля 2024, 16:48
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент, бачимо, що колеги запитали у вас додаткові документи про походження коштів та чекаємо від вас відповіді та інформації
Проблема решена
Elissbes 9 апреля 2024, 14:26
6 березня банк поставив мене на фін моніторинг. 25 березня відмовив у обслуговуванні. В мене залишився депозит в банку і не закритий кредитний ліміт. З максимумом зусиль домовились з банком про переведення грошей на кредитку з депозиту. Пообіцяли перерахувати протягом 5 робочий днів. Пройшло майже 2 тижні і всі спеціалісти відповідають скриптом, що «рішення в роботі». В якій ще роботі? Вони утримують мої гроші, користуються ними незаконно. Нагода завітати до суду. Допомоги від служби підтримки немає взагалі, просто люди з незрозумілою освітою, добре хоч читати скрипт вміють. Банк шахрай одним словом. Просто кидають людей
monobank
Ответ банка
monobankua 9 апреля 2024, 17:10
Нам дуже шкода приймати таке рішення.
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Передали запит колегам прискорити вирішення питання з коштами, вони зв'яжуться з вами
Serhii1234 9 апреля 2024, 14:08
Відмовити в обслуговуванні, ніхто не захотів розібратися в ситуації допомогти, продавав криптовалюту на р2р можу предоставити всі скріншоти, кажуть що скріншоти не підходять, що тепер робити не розумію, банк прийняв рішення і не пробують навіть розібратися в ситуації де взяв кошти щоб купити криптовалюту можу мояснити надати документи також можу надати скріншоти всіх операці з біржі на якій продавав криптовалюту, був кращої думки про банк нажаль враження про банк погіршилось!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 апреля 2024, 16:18
Розуміємо, що ситуація неприємна та ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
YaroslavOctq 9 апреля 2024, 7:44
Отличный оператор Пестов Сергей который решил проблему с добавлением карты.
Корректно общался с клиентом на что получает от меня все 5 баллов
monobank
Ответ банка
monobankua 9 апреля 2024, 16:01
Красно дякуємо за ваші 5 зірок :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lexus5254 7 апреля 2024, 15:59
Объяснил как маленькому, от и до)
monobank
Ответ банка
7 апреля 2024, 18:12
Дякуємо за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katya22op 7 апреля 2024, 14:17
Дякую монобанку за оперативність та швидку відповідь та зрозумілу консультацію.
monobank
Ответ банка
7 апреля 2024, 15:56
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Елисей Скарлат 7 апреля 2024, 1:54
Очень вежливое, качественное и уместное обслуживание с уместными вопросами понимании клиента и полной заинтересованности в проблеме
monobank
Ответ банка
7 апреля 2024, 12:56
Дякуємо за ваш відгук!
Проблема решена
sukhaniykris 5 апреля 2024, 10:43
Користуюсь моно з 2013 року, але банк вирішив зробити на свій розсуд розірвати договір в одностороньому порядку… Це для мене шок, зробили з мене не знати кого. Останні два міяці почав активно користуватись картою, згальна сума поступлень була 50 тис. грн, яка зовсім не перевищила 400 тис.грн зг. НБУ… А найбільше обурює те що, якщо в банку виникли до мене підозри то чому не подали запит про джерела поступлень??? Я так розумію що це все із-за того що не вказав обсяг надходжень по рахунку (це вже зрозуміли з того як дружина зайшла в свій моно і побачила в сповіщеннях що необхідно було вказати обсяги) але чому не надати клієнту можливість підтвердити свої обсяги??? а просто беруть і блокують… з таким відновшенням до клієнтів, ви швидко залишитесь без них, бо сарафанне радіо працює добре. Готую скаргу до НБУ про порушення прав
monobank
Ответ банка
monobankua 5 апреля 2024, 14:04
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Наші колеги напишуть вам в чат, для уточнення інформації
Designer27 4 апреля 2024, 18:49
Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна ситуація, мені родичі і знайомі переказували свої кошти, тому потрібно було звернутися до них за виписками та квитанціями. (Так я вважав, точно не знав і не знаю, бо не кожен день отримую блокування.). Монобанк (Monobank) ніяких конкретних пояснень не надав, тільки загальні.

Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).

Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:

«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»

Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.

Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…

Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.

Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.

Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 апреля 2024, 20:57
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Також колеги проаналізували додаткові документи, що ви надали. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема решена
Danil20002000 4 апреля 2024, 14:34
Ежедневно провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet, так как занимаюсь продажей НФТ коллекций на официальном сайте Get Gems при продаже получаю деньги в криптовалюте TON. Недавно я решил вывести деньги, и завершил сделки, в результате которых получил переводы от неизвестных мне покупателей на свой счет в Монобанк и взамен отправил криптовалюту, эквивалентную стоимости входящей на мой счет транзакции. В итоге мой счет был заблокирован банком, и меня попросили подписать подпись в Дие, что бы подтвердить что я владелец карты, успешно подтвердил, и на следующий день мне заблокировали счет (8160 грн) и попросили дать документы о доходах, но вопрос какие мне нужно дать документы ответ получил — Официальные документы, но увы у меня их нету, я дал поддержке Скрины (Сделок п2п, скрин продажи НФТ, скрины квитанций) сказали ждать до 60 дней, но мне нужны средства сейчас так как я за границей и должен был на этой недели купить кое что, но увы Монобанк взяли и заблокировали счет, я был готов отказаться от обслуживание с просьбой вернуть деньги, но (Поддержка — Ждите проверки до 60 дней)
Что будет дальше никто не знает! Деньги не возвращают уже 5 день!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 апреля 2024, 17:09
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.9904
EUR 42.45 43.0904
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.9904
EUR 42.45 43.0904
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝