×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.45 | 39.9904 |
EUR | 42.45 | 43.0904 |
Все курсы банка |
монобанк краде в мене мої гроші протягом двох років!
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали сигнал колегам стосовно залишку коштів та розірвання депозитного договору.
Колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації
Комментарии (2)
монобанк уже не тот
На зараз у вас значиться тривале прострочення по карті.
Ми не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ, але це не скасовує внесення платежів та списання відсотків навіть у період воєнного стану
На жаль, ми не можемо запропонувати вам реструктуризацію на ваших умовах.
Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити заборгованість в повному обсязі
Комментарии (7)
Сервіс огидний, тех підтримка нічого не вирішує
Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти
Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/.Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Комментарии (9)
Зняли кредитний ліміт безпричинно!
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати кредитний ліміт
Це рішення не остаточне, ліміт в майбутньому може встановитися, про що ми обов'язково повідомимо
Також, звертаємо вашу увагу, що сьогодні об 11:10 надсилали вам повідомлення, про зміну кредитного ліміту
Комментарии (3)
Мошенник Войченко Виталий
Карта моно банка 5375 4141 1336 5265
Войченко Виталий Александрович
Тел +380668138260
+380961412578
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Написать комментарий
Заблокировали карточку из-за «Нетипових операцій».
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити перевірку.
На поточний момент питання вирішене
Комментарии (1)
Жахливий банк monobank
Добре заблокували мою картку із моїми коштами, тобто в мене кошти заморожені і я з ними аж нічого не можу зробити, я написав «я хочу розірвати з вами всі договори і припинити з вами співпрацю, та прошу надати підпис заяви про виведення залишку коштів на мої інші рахункі» підписав я першу заяву на виведення коштів на мої інші рахунки, регламент якої складає до 3-ох робочих днів, окей зачекав я 3-ри робочі дні, а толку аж ніякого і так по кругу вони мене ганяли з цими заяви місяць і досі толку аж ніякого. Кормлять своїми повідомленнями про очікування або ж «ми переводили кошти вони повернулись назад» також я питав в тех підтримки того банку на якій мали «надійти кошти» на що мені скала що ніяких переводів і не було. При всій повазі, але це позор «monobank»
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось. На жаль, за вашою першою заявою, банк-отримувач повернув переказ.
Зараз бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ за іншими реквізитами, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Комментарии (21)
Рекламация
В залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
Згідно стандартів SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»)
В вашому випадку відправник обрав тип комісії SHA, через що в наш банк надійшла сума менша, ніж була відправлена. Після повернення платежу також була утримана банками посередниками комісія, про ці комісії детальніша інформація є у банка, з якого переказ було надіслано та якому повернуто
За повернення платежу ми зі свого боку комісію не утримували і повернули ту суму, що надійшла до банку
Комментарии (1)
Шахраї
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
Комментарии (5)
Работа підтримки
Ще 7 квітня, мені не розбивають банки, щоб я міг вивести свої кошти.
Що це таке, я дуже обурений тим, що мої гроші не дають вивести. Таке враження що мене обкрадає банк!!!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
Успішне вирішення ситуації з обманом
Комментарии (1)
Розчарований банком тотально
Користувався банком більше 6 років, з самого створення.
Перша неприємна фішка — забрали кредитний ліміт 80тис без пояснення, хоча власних коштів на картці було регулярно 300+ тис, інші банки спокійно дають 100+ тис ліміту, але не цей горохобанк. Перед тим раптово відмінили процент на залишок власних кошгтів. стало не вигідно там тримати гроші просто так, навіть той же спортбанк давав 10% на власні кошти
Останньою краплею стало вчорашня (17,04,2024) відмова в обслуговуванні, на вимогу пояснити причини сапорт диктує кальку: «на основі інформації, накопиченої з різних джерел, блаблабла»
Не раджу цей банк. Зразу ж перейшов на новапей, і не шкодую
P. S. Новий додаток — просто суцільний баг, за півгодини не знайшов реквізити IBAN своєї картки
P. P. S. Взагалі не цінують лоялних клієнтів, їм просто начхати. За весь період привів в банк більше 50 друзів по посиланню
Дійсно, на сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Комментарии (1)
Обмеження на користування кредитними коштами
Жодних прострочок не було, ніколи! Завжди повертала кошти витрачені у минулому місяці.
А сьогодні раптово не змогла розрахуватися на касі магазину, виявилося що мені без будь-яких попереджень обмежили користування кредитними коштами.
У службі підтримки написали що з міркувань безпеки, що є загроза того що шахраї спробують скористатися карткою або смартфоном. Не знаю звідки банк це взяв, та як таке стало можливим. Якщо це втрата банком якоїсь інформації про клієнта, то чому клієнт має страждати?
Замість 75 тисяч ліміту на оплату частинами стало 0
Всі 45 тисяч ліміту на користування кредитними коштами стали заблоковані. Вони ніби є, але користуватися ними неможливо.
Просто підстава на рівному місці.
Загалом, банк повністю втратив довіру. Такого ляпаса не очікувала. Була дуже активним користувачем картки, всі операції, покупки та перекази робила через Моно.
Схоже доведеться закінчити історію відносин з банком, бо виявляється він раптово посеред дня, може зробити мою універсальну картку просто дебетовою. Навіщо мені такий банк? Який давнього, лояльного та активного клієнта раптово повністю обмежує!
Навіщо такий банк іншим людям?
Нікому не рекомендую!
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
Також, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Комментарии (11)
Відмовлено в обслуговуванні
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Написать комментарий
Самий жахливий банк в Україні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (5)
Новый интерфейс ужасен
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти стосовно питання з CVV.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Комментарии (5)
Відмова у подальшому обслуговувані
Нам шкода, що виникла така ситуація і ми прагнемо розібратися в цьому питанні.
Ми передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Написать комментарий
Затримують особисті кошти клієнтів.
Поки «гої» рахують свої копійки, монобанк затримує кошти «на перевірку» і запускає в оборот на свої потреби.
Зверніть увагу як зараз будуть писати заслані козачки в коментарях, який це гарний банк на їх думку))
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Комментарии (3)
Сотрудничество было прекращено односторонне из-за запроса на вывод суммы 60 тысяч гривен на карту через платформу Binance P2P.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (22)
Удержание денег, некомпетентные сотрудники
Уже 15 апреля, а баланс карты заблокирован. Техподдержка говорит одно и тоже заявка в роботе уже две недели. Деньги заморожены.
Техподдержкой недоволен не хотят решать проблему и помогать пользователям
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
Та зв'яжемося з вами, як буде нова інформація
Комментарии (7)