Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Вітаю допоможіть будь ласка! два роки потому монобанк заблокував мій рахунок посилюючись на те що я находжусь в рф, я відправив докази що знаходився на лікуванні і потім виїхав за кордон на це теж відправив підтвердження! але вони відповіли що хочуть розірвати зі мною договір! я не проти але є одне но! всі мої кошти моно забрав собі! і вимагає розірвати договір депозиту! щоб я його підписав! але зрозумійте мене правильно! я не проти підпису, но на маємо рахунку на даний час «0«хоча там повинні бути кошти! виписку і докази цього я надам! коли я в моно питаю де мої кошти і скільки ви мені повернете? вони кажуть одне «підпиши договір» і все! скріни цього теж маю! на даний час в мене там більше 40000грн хоча на рахунку «0»!!! тільки депозит показує і то коли приходять мені відсотки за нього моно зразу забирає їх собі! шкода що не можу викласти скріни тут щоб Ви зрозуміли! тому я вважаю якщо я підпишу цей договір моно обнулює його і так як в мене не буде там коштів вони заблокують мене без повернення! допоможіть будь ласка!
monobank
Ответ банка
monobankua 29 апреля 2024, 17:33
Розуміємо, що ситуація з відмовою в обслуговуванні неприємна та ви мали інші очікування.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали сигнал колегам стосовно залишку коштів та розірвання депозитного договору.
Колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації
SenkoDV 24 апреля 2024, 12:57
монобанк подал в суд за неуплату кредита (за 2022 год с конца февраля, когда сидели в неведении, набежало процентов 60к), не поленившись распечатать 1500 листов всего (и мне, и суду) иска с учётом банковской выписки. все операторы сидят на аутсорсе, добиться какой-то информации невозможно, как и дозвониться. предлагал 5 раз (!!!) погасить долг — тело кредита (99к), в ответ был послан в лесо по агоды. другие банки на утупки пошли и я оплатил тела кредитов с закрытие договора. ну ок, их дело, только, видимо 1500 листов распечатать намного проще, нежели идти на сутупки. и я понимаю что я должник не один и судебные дела массовые (боюсь представить, сколько бумаги уйдет). поэтому, всем рекомендую бежать от банка. непонятно кто им руководит и кто там работает (хотя, работают малолетки, которые научились только копировать/вставить). юридического отдела нету, оказывается что юридические услуги предоставляет другая компания того же гороховского. короче, дурдом! все сделано не для удобства, а через пятую точку. звиздец! но я предупредил, что вы не получите проценты. к блокировке счетов я давно подготовился, так что теперь посмотрим как вы будете бегать за мной и договариваться…
monobank
Ответ банка
monobankua 24 апреля 2024, 14:50
Ми розуміємо, що ситуація зараз непроста.
На зараз у вас значиться тривале прострочення по карті.
Ми не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ, але це не скасовує внесення платежів та списання відсотків навіть у період воєнного стану
На жаль, ми не можемо запропонувати вам реструктуризацію на ваших умовах.
Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити заборгованість в повному обсязі
sonyps 22 апреля 2024, 19:20
Тех підтримка не вирішує проблемні питання. Відправили 500 грн з іншого банку на монобанк, але на помилковий рахунок, відповідь тех підтримки мене здивувала максимально: «ми спитали в отримувача, він відповів що це очікуване зарахування». Банк підтримує шахрайські схеми, тому тут їх найбільше. Вкрай не рекомендую даний банк, дешевий сир в мишеловці((((
monobank
Ответ банка
23 апреля 2024, 11:01
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти
Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/.Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Проблема решена
Надія Сайко 22 апреля 2024, 15:16
Сьогодні без всякої причини, без попередження, забрали кредитний ліміт. Хоча кредитна історія повністю ідеальна, та без прострочення. Зверталася до служби підтримки, там не назвали причини зняття кредитного ліміту, і взгалі толку від них немає, тепер не має можливості користуватися коштами, і це сильно ударило по фінансам. Мало того що платила величезні відсотки, так щей залишилася без грошей.
monobank
Ответ банка
22 апреля 2024, 18:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати кредитний ліміт
Це рішення не остаточне, ліміт в майбутньому може встановитися, про що ми обов'язково повідомимо
Також, звертаємо вашу увагу, що сьогодні об 11:10 надсилали вам повідомлення, про зміну кредитного ліміту
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serg1980y 21 апреля 2024, 21:06
Мошенник. Занимается авиохимией и запчастями. Берет предоплатуи пропадает. Товар не отправляет.
Карта моно банка 5375 4141 1336 5265
Войченко Виталий Александрович
Тел +380668138260
+380961412578
monobank
Ответ банка
22 апреля 2024, 9:48
Дуже прикро, що сталася така ситуація
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема решена
Павел Думчев 21 апреля 2024, 18:55
Сегодня 21.04 пришло уведомление в приложении монобанка, что все счета заблокированы.Ждать от 30 мин до 48 часов.Делаю переводы часто, но никаких подозрительных операций и т. д. нет и близко.Написал в поддержку банка, где говорю что на карте все мои деньги, завтра ехать на работу утром, банку просто все равно 🤷🏻‍♂️у меня все мои деньги на карте, скажите пожалуйста мне эти дни за что жить ?!
monobank
Ответ банка
monobankua 21 апреля 2024, 20:17
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити перевірку.
На поточний момент питання вирішене
Дима Бовтиёв 20 апреля 2024, 19:11
Користувався банком роки 3, продаю речі в інстаграм та люди скидають кошти на картку із-за цього до мене виникли питання чому багато різних надходжень від різних людей, я їм обяснив так то так то продаю речі в інстаграм і люди скидають або повну оплату або тільки передоплату мінімальну, доводив це все діло скринами багато різних квитанції від самого «monobank» та ці квитанції їхні аж нічого їм не дають, тоді питання навіщо вони???
Добре заблокували мою картку із моїми коштами, тобто в мене кошти заморожені і я з ними аж нічого не можу зробити, я написав «я хочу розірвати з вами всі договори і припинити з вами співпрацю, та прошу надати підпис заяви про виведення залишку коштів на мої інші рахункі» підписав я першу заяву на виведення коштів на мої інші рахунки, регламент якої складає до 3-ох робочих днів, окей зачекав я 3-ри робочі дні, а толку аж ніякого і так по кругу вони мене ганяли з цими заяви місяць і досі толку аж ніякого. Кормлять своїми повідомленнями про очікування або ж «ми переводили кошти вони повернулись назад» також я питав в тех підтримки того банку на якій мали «надійти кошти» на що мені скала що ніяких переводів і не було. При всій повазі, але це позор «monobank»
monobank
Ответ банка
monobankua 20 апреля 2024, 19:39
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось. На жаль, за вашою першою заявою, банк-отримувач повернув переказ.
Зараз бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ за іншими реквізитами, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Проблема решена
Инна Сhy 19 апреля 2024, 16:26
Я перевела 261 євро з польського банку DiPocket на мій рахунок у Монобанку. Через помилки у зазначенні даних, Монобанк відмовився приймати їх і відправив назад. Але повернув тільки 161 євро. Хочу знати куди поділося 40% суми, і на якій підставі вони утримані.
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 17:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
В залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
Згідно стандартів SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»)

В вашому випадку відправник обрав тип комісії SHA, через що в наш банк надійшла сума менша, ніж була відправлена. Після повернення платежу також була утримана банками посередниками комісія, про ці комісії детальніша інформація є у банка, з якого переказ було надіслано та якому повернуто
За повернення платежу ми зі свого боку комісію не утримували і повернули ту суму, що надійшла до банку
fghfghfdd 19 апреля 2024, 10:14
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 134/1,(ТЦ
Підійшов вчора запитав в монобанку, чи дають кредитний ліміт. сказали так 30 тисяч, думаю добре, оформив картку побіг додому. Вночі була тревога. діти невиспались тому зранку вирішив забігти в макдональц, спробував розрахуватись карткою, а ліміт вже 0 став, за ніч монобанк його прибрав. Добре що були кошти то діти не залишись голодні. Жахливий сервіс, нікому не раджу
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 13:42
Розуміємо, що ви розраховували на кредитні кошти
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bande686 19 апреля 2024, 2:38
Я хочу вивести кошти с рахунка, відправив уже реквізити та підписав заяву!

Ще 7 квітня, мені не розбивають банки, щоб я міг вивести свої кошти.
Що це таке, я дуже обурений тим, що мої гроші не дають вивести. Таке враження що мене обкрадає банк!!!
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 9:14
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
20 апреля 2024, 9:42
Відгук не зарахований (на 20.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Валентин ツ 18 апреля 2024, 22:02
Отделение по адресу: Черновцы, пл. Соборна, 10 (Mi Store)
Сьогодні дав запит на допомогу в монобанк, відповів оператор Станіслав. Дуже ввічлива людина з відчуттям такту, на всі питання відповідав вірно та швидко, вирішувалися ситуація з шахраєм, передав передоплату, але товар не відправили, підтримка моно оперативно допомогла вирішити проблему та повернути кошти, я у суспільстві з моно вже понад 4 років, за всі ці роки, ніколи не помилився та не сумнівався саме в цьому банку. Найкращий банк в Україні!
monobank
Ответ банка
19 апреля 2024, 9:15
Дякуємо за відгук!
Відділ фінмоніторингу — просто купка параноїків, з цим банком ти завжди сидиш як на пороховій бочці, не знаєш, котрого дня тобі заявлять, що від сьогодні ти не бажаний гість, причину не повідомлять.
Користувався банком більше 6 років, з самого створення.
Перша неприємна фішка — забрали кредитний ліміт 80тис без пояснення, хоча власних коштів на картці було регулярно 300+ тис, інші банки спокійно дають 100+ тис ліміту, але не цей горохобанк. Перед тим раптово відмінили процент на залишок власних кошгтів. стало не вигідно там тримати гроші просто так, навіть той же спортбанк давав 10% на власні кошти

Останньою краплею стало вчорашня (17,04,2024) відмова в обслуговуванні, на вимогу пояснити причини сапорт диктує кальку: «на основі інформації, накопиченої з різних джерел, блаблабла»

Не раджу цей банк. Зразу ж перейшов на новапей, і не шкодую

P. S. Новий додаток — просто суцільний баг, за півгодини не знайшов реквізити IBAN своєї картки
P. P. S. Взагалі не цінують лоялних клієнтів, їм просто начхати. За весь період привів в банк більше 50 друзів по посиланню
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 18:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Проблема решена
Iryna2024 18 апреля 2024, 16:10
Довго користувалася карткою, за увесь період були різні сценарії, і власні кошти на ній були і кредитними користувалася, і оплату частинами, за це поступово збільшили кредитний ліміт до 120 тисяч.
Жодних прострочок не було, ніколи! Завжди повертала кошти витрачені у минулому місяці.
А сьогодні раптово не змогла розрахуватися на касі магазину, виявилося що мені без будь-яких попереджень обмежили користування кредитними коштами.
У службі підтримки написали що з міркувань безпеки, що є загроза того що шахраї спробують скористатися карткою або смартфоном. Не знаю звідки банк це взяв, та як таке стало можливим. Якщо це втрата банком якоїсь інформації про клієнта, то чому клієнт має страждати?
Замість 75 тисяч ліміту на оплату частинами стало 0
Всі 45 тисяч ліміту на користування кредитними коштами стали заблоковані. Вони ніби є, але користуватися ними неможливо.
Просто підстава на рівному місці.
Загалом, банк повністю втратив довіру. Такого ляпаса не очікувала. Була дуже активним користувачем картки, всі операції, покупки та перекази робила через Моно.
Схоже доведеться закінчити історію відносин з банком, бо виявляється він раптово посеред дня, може зробити мою універсальну картку просто дебетовою. Навіщо мені такий банк? Який давнього, лояльного та активного клієнта раптово повністю обмежує!
Навіщо такий банк іншим людям?
Нікому не рекомендую!
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 18:58
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати підвищення вашого ліміту
Це рішення не остаточне і в майбутньому ліміт може бути збільшений
Також, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік. На карту приходили лише перекази від чоловіка, інших транзакцій не було. Дуже розчарована. Сказали, що апеляція неможлива…
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 14:12
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Користувалася банком декілька років, недавно виводила кошти з криптобіржі через п2п, після чого попросили підтвердити через дію, що це була я. Все зробила як було потрібно, сказали регламент 48 годин, пройшло більше часу, після чого прийшла відповідь що вимушені закрити рахунок, без пояснення причин. Як би не просила, відновленню не підлягає, хоча шкода, був нормальним банком до пори до часу. Зараз потрібно вивести кошти з картки, та банки. Я надіюсь це не буде длитись пів року, і прошу працівників звернути на це увагу та виконати так би мовити останнє побажання клієнта чим скоріше!!!
monobank
Ответ банка
18 апреля 2024, 11:21
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Недорого Отзывы 17 апреля 2024, 16:20
Слишком цветной, ракурс карт в главном меню вообще не к месту. Основные кнопки как и везде (пумб, акцент). Ачивки, мини игры. Разве это всё нужно в банке? Появились проблемы с CVV после обновления
monobank
Ответ банка
monobankua 17 апреля 2024, 17:23
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку. В новому дизайні ми намагались пофіксити проблеми та недоліки старого дизайну.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти стосовно питання з CVV.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Проблема решена
Dmitrikk 17 апреля 2024, 11:42
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть через політику банку. Змінити також нічого не можна. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 апреля 2024, 13:13
Приносимо вибачення за незручності
Нам шкода, що виникла така ситуація і ми прагнемо розібратися в цьому питанні.
Ми передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Артем Артем 16 апреля 2024, 17:23
Подумайте кілька разів, перед тим як відкривати рахунок в цьому «банку». Наразі монобанк блокує всіх користувачів, які роблять перекази або отримують кошти від людей, які могли бути пов’язані з криптовалютою, і в результаті розриває договір в односторонньому порядку. Відповідно, ми розуміємо, навіть якщо ви не робили таких операцій, ви всеодно можете потрапити під блокування і ризикуєте заморозити особисті кошти від 3 до 60 діб, на що банк буде лише розводити руками, а потім ще й поставить клеймо (стаття 15) на ваші перекази.

Поки «гої» рахують свої копійки, монобанк затримує кошти «на перевірку» і запускає в оборот на свої потреби.

Зверніть увагу як зараз будуть писати заслані козачки в коментарях, який це гарний банк на їх думку))
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2024, 18:07
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Это полный цирк и ущемление каких-либо прав. Я пользовался картой Монобанка более пяти лет. Позавчера я вывел ЗАРАБОТАННУЮ на криптобирже сумму, КОТОРАЯ ПО ЗАКОНАМ НАШЕЙ СТРАНЫ НЕ ОБЛАГАЕТСЯ, и мне просто заблокировали кабинет без каких-либо объяснений. В ответ мне сказали, что я рисковый клиент, т. е. человек, который зарабатывает умом и рискует, и для вас считается рисковым? С каких пор для вас сумма 60 тысяч гривен и 4 транзакции считаются подозрительными? Где мы живём и что будет дальше? Крайне не рекомендую сотрудничество, с топового банка скатились на бюрократическую помойку, которая просто блокирует своих клиентов, которые держали депозит и активно пользовались за границей. Слов просто не хватает, чтобы описать всю боль и разочарование, которые я пережил после таких унизительных обвинений и разрыва договора. НАДЕЮСЬ, У ВАС ОСТАНУТСЯ ТОЛЬКО ПЕНСИОНЕРЫ, КОТОРЫЕ БУДУТ ПЕРЕВОДИТЬ СУММЫ В ПРЕДЕЛАХ ОДНОЙ ТЫСЯЧИ ГРИВЕН, ЧТОБЫ У ВАС ТОЧНО НЕ БЫЛО ВОПРОСОВ!
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2024, 16:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
31 марта пришло смс в приложение (заява, подтвердите что пользуетесь картой вы) подписал, спустя день-два просят подтвердить доходы отправил. Прошло время говорят от куда взяли деньги что бы заниматься криптовалютой, это подтвердить не могу так как официальных доходов нету. Вывел 48к грн через крипту все документы предоставил.
Уже 15 апреля, а баланс карты заблокирован. Техподдержка говорит одно и тоже заявка в роботе уже две недели. Деньги заморожены.
Техподдержкой недоволен не хотят решать проблему и помогать пользователям
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2024, 10:39
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
Та зв'яжемося з вами, як буде нова інформація

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.9904
EUR 42.45 43.0904
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.9904
EUR 42.45 43.0904
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝